Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Nytt adgangskrav til markedsplassen fra 20. juni

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-06-11, 22:47   #1
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Ånei, dette syns jeg var skikkelig kjipt.
Hadde jeg hatt over 500 ryktepoeng hadde jeg nok syntes det var helt topp
Så jeg forstår hvorfor det blir gjort slik.

Og trekke frem "populær-kortet" er bare tull.

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 22:39   #2
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

på Balanse, jeg fniste av det selv også, men klarte å la vær og si noe

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 22:47   #3
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Nynne og Lizzie, hvis de dere har kontakt med ikke er verdt innsatsen uten markedsplassen, så bekrefter vel det HPs poeng, som Gaia skrev?

Jeg skjønner at det oppleves dumt altså, og det er vanskeligere å miste en rettighet enn å måtte vente med å få den.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 22:50   #4
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og forresten så er det ikke noe "poeng" å dele ut prikker i denne tråden, annet enn hvis man ønsker å gi en hyggelig eller sur kommentar på bakrommet. De er ikke poenggivende, siden tråden ligger på markedsplassen. Bare sånn til orientering for de som prøver å gi trøstepoeng til deltakere i tråden.

EDIT: Det prikkene som hittil har vært delt ut i tråden har vært poenggivende.

Sist redigert av Gaia : 06-06-11 kl 23:37.
Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 13:46   #5
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Og forresten så er det ikke noe "poeng" å dele ut prikker i denne tråden, annet enn hvis man ønsker å gi en hyggelig eller sur kommentar på bakrommet. De er ikke poenggivende, siden tråden ligger på markedsplassen. Bare sånn til orientering for de som prøver å gi trøstepoeng til deltakere i tråden.

Åh-- og jeg som delte ut noen til de jeg kjente til og som jeg syntes trengte litt hjelp. Ja, ja.

Det burde ikke være noe problem å få 500 ryktepoeng. Hvis man ikke klarer å skrive noe smart eller morsomt, kan man da i det miste skryte av ungene/hunden/veska/huset til noen, eller være kjapt ute med et godt råd når noen trenger hjelp.

For ordens skyld; Det er ikke prikketigging når jeg skriver "å, så fin baby", altså, jeg får ikke tilgang til flere steder uansett. Trur eg.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 14:08   #6
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Hvis man ikke klarer å skrive noe smart eller morsomt, kan man da i det miste skryte av ungene/hunden/veska/huset til noen, eller være kjapt ute med et godt råd når noen trenger hjelp.

Skryt i vei! Hund har jeg ikke, men jeg trenger et godt råd rett som det er.

Gammel 07-06-11, 14:26   #7
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Dette syns jeg var ett bra tiltak. Ingenting er bedre enn at man føler man "kjenner" dem man skal kjøpe og selge av. Det gjør forumet trygt og enda kjekkere.
Jeg forstår at det er dumt for dem som har vært her i mange år, men da må man rett og slett bare bli mer synlig og delta mer aktiv slik at man blir akkurat det; en aktiv bruker.

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 14:38   #8
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg tenket at om man ikke har så mange ryktepoeng, så er man ikke å aktiv. eker til venstre:

Gammel 07-06-11, 14:57   #9
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Shamu, her.

Jeg forstår at det er dumt for dem som har vært her i mange år, men da må man rett og slett bare bli mer synlig og delta mer aktiv slik at man blir akkurat det; en aktiv bruker.

Jeg vil si at det ikke nødvendigvis er noen sammenheng med å være aktiv og ryktepoeng. For å ta meg selv som eksempel så anser jeg meg selv som rimelig aktiv, henger her inne flere ganger daglig, men tror mer det handler om å være aktiv i de "rette" trådene.

Gammel 07-06-11, 14:25   #10
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Det burde ikke være noe problem å få 500 ryktepoeng. Hvis man ikke klarer å skrive noe smart eller morsomt, kan man da i det miste skryte av ungene/hunden/veska/huset til noen, eller være kjapt ute med et godt råd når noen trenger hjelp.

Hmmm kanskje jeg må legge ut et bilde av voffsen min da. Aberet er at det kan slå ut begge veier da hun har et noe spesielt utseende. Styggpen er vel et av komplimentene hun har fått.

Gammel 06-06-11, 22:50   #11
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nynne og Lizzie: Høhm? Det var snodige argumenter.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 22:53   #12
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og jo det går fint an å få seg nok rykte. Bare man skriver nok i forumet. Jeg, for eksempel, skriver virkelig sjelden spesielt smart eller godt, men mine prikker har jeg da fått likevel. Ikke er jeg poppis heller. Hilsen gjennomsnitlig 5 svar pr blogginnlegg eller noe.

Gammel 06-06-11, 22:53   #13
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nynne og Lizzie; det er vel akkurat det man prøver å unngå? At brukere kun er her for markedsplassen sin del..?

Gammel 07-06-11, 02:12   #14
Nynne
Erfaren

Nynne sin avatar

Hvor: Oslo
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Nynne og Lizzie; det er vel akkurat det man prøver å unngå? At brukere kun er her for markedsplassen sin del..?

Jeg er ikke her KUN for markedsplassen! Bare så det er sagt!
Og de jeg har kontakt med her inne har jeg mer kontakt med utenom forumet her. Men takket være dette forumet har jeg blitt kjent med de her og vil gjerne bli kjent med flere også!

Gammel 07-06-11, 08:39   #15
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nynne, her.

Jeg er ikke her KUN for markedsplassen! Bare så det er sagt!

Det er det inntrykket jeg får når du skriver at du kommer til å glemme hele forumet om du mister tilgangen til markedsplassen. Da tenker jeg at grensen er helt på sin plass, så lenge man ønsker at brukerne skal være godt aktive utenom kjøp og salg på forumet.

Gammel 07-06-11, 09:34   #16
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Jeg syns kravet er helt ok, jeg har bare vært medlem i 3 år, men har fått godt over 1000 poeng på den tiden. (hm, var det ikke noe man skulle få tilgang til ved 1000 ryktepoeng, forresten?)

Men det er mye mindre prikking generelt nå, enn det var før, så jeg kan forsåvidt forstå at det kan virke uoverkommelig å oppnå. Jeg skal iallefall bli litt flinkere til å huske på å prikke. Det går fort i glemmeboka.

Gammel 06-06-11, 22:55   #17
vixen
Bør lage seg en tittel selv

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Avsporing: Er tilgangen til blogger styrt etter ryktepoeng også eller er det opp til hver enkelt å invitere?

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 22:57   #18
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av vixen, her.

Avsporing: Er tilgangen til blogger styrt etter ryktepoeng også eller er det opp til hver enkelt å invitere?

Det er opp til hver enkelt.

Gammel 06-06-11, 22:57   #19
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av vixen, her.

Opp til hver enkelt. Og noen velger å ha helt åpne blogger.

Gammel 06-06-11, 23:02   #20
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Å ha vært etablert bruker for to år siden, og ikke skrevet minst fire hundre innlegg på de to årene, hvordan er det mulig? Spørr av ren nysgjerrighet, for jeg skriver visst mer enn jeg liker tenke på... Ikke vært medlem i to år, og over 7600 innlegg....

Jeg har skrevet noen innlegg, men har ikke gjort meg så bemerket at eg har fått over 500 ryktepoeng på to år (eller er det fler år)...

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:57.