|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
maler
|
Sv: Pannekaketråden med tvistDet med bilsete er vel som alle andre saker - de vil bli store. Og helst før tiden. Min sjuåring lurer også på når han er stor nok til å sitte uten, for det er jo endel som gjør det. Jeg har sagt hva kravene er, og ferdig med den saken. Flaut tror jeg ikke han synes det er, men det er en helt klar mulighet for at andre foreldre får høre hvordan de burde sikre skolebarn. Han får heller ikke sitte på med andre uten lovlig sikring, men jeg godtar pute.
|
|
|
#82 |
|
Originala
|
Sv: Pannekaketråden med tvist
Vi grillet som sagt burgere i går, det liker de fleste barna. |
|
|
|
|
|
#83 |
|
Personlig pessimist
|
Wraps (innpakket i folie) er fine å legge på grill.
|
|
|
|
#84 |
|
Fortynnet
|
Kyllingfilet, svinefilet, lammekoteletter, biff, grønnsaker i foliepakke med godt krydder og litt smør, maiskolber? Det har mine unger likt fra de var bittesmå ihvertfall. Men hvis vi hadde pølser i tillegg så valgte de veldig ofte det uansett. Derfor hadde vi ikke pølser hver gang. |
|
|
|
|
|
#85 |
|
Originala
|
Uff, den kjenner jeg godt. Lillemor var helt på gråten da hun fortsatt måtte sitte i sete "fordi ingen andre .... osv". Jeg ga meg da Knerten vokste ut av sitt sete, så Lillemor fikk sitte på pute og Knerten overtok stolen hennes. Men jeg kjenner jeg er i veldig tvil mtp ferien, for da skal vi kjøre lange strekninger og i høy hastighet (i den grad den gamle bilen vår kan sies å gå fort). Men om en fastmontert rygg- og nakkestøtte utgjør store forskjellen ved en kollisjon på autobahn kan selvsagt diskuteres. |
|
|
|
|
|
#86 |
|
maler
|
Kanskje hun kan bestikkes med at ryggen gjør at det er lettere å sove i bilen? Eldstemann savner nakkestøtten til lange bilturer, den er jo så god å lene seg mot.
|
|
|
#87 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg synes også det er litt kjipt å måtte være den strenge som sier |
|
|
|
|
|
#88 |
|
trenger lading
|
Du må jo flytte deg til riktig sia. Det MÅ være noe galt med de som bor på gæli sia.
|
|
|
|
#89 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2010
Haha... om jeg flytter over så blir det tråder om pølse i lompe ser jeg. |
|
|
|
|
|
#90 |
|
trenger lading
|
Gjøvik-lompe så klart!
|
|
|
|
#91 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pannekaketråden med tvistVi har hatt små gjester to ganger denne uken, en gang med Spaghetti Bolognese og en gang med pølsegrilling. Og kake etter pølsene (17-mai-rester). Eldste var borte i går, jeg spurte ikke hva de hadde spist, men det lukta godt når jeg var å hentet henne hvertfall |
|
|
|
|
|
#92 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Pannekaketråden med tvistJeg pleier sjelden å sjekke hva de spiste, men siden hun var i bursdag i går vil jeg anta at det var pølser med brød.
|
|
|
#93 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Sv: Pannekaketråden med tvistvi hadde gjester i går, og de fikk faktisk pannekaker
|
|
|
#95 |
|
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Pannekaketråden med tvist-Pizza
|
|
|
#96 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Pannekaketråden med tvistVi hadde en liten gjest i dag, og jeg serverte kylling (filet), stekte grønnsaker, påmmfri og saus (veldig Toro). Gjesten sa at hun ikke likte noe som helst, men det gikk ned to porsjoner på høykant. Men det måtte ketchup til, da.
|
|
|
#98 |
|
I mål
|
Sv: Pannekaketråden med tvistTja, jeg aner ikke hva storebror fikk sist han var borte. Jeg pleier ikke spørre om det. |
|
|
|
|
|
#100 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Pannekaketråden med tvistAlt for lenge siden vi hadde pannekaker nå.
|
![]() |
|
|