Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Er dere hyttemennesker?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-04-11, 18:51   #81
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er dere hyttemennesker?

Vi ønsker oss hytte og skal bygge etterhvert.

Det blir på fjellet ca 50 min å kjøre fra oss. Med skiheis og skiløyper om vinteren, supre muligheter for fjelltur, sykkeltur og bading på sommeren. Mannen kommer fra gård og de har støl der. Fantastisk å være på fjellet så vi gleder oss til å få egen hytte. Da har vi mye bedre tid og slapper mye mer av alle sammen. Vi skal ha hytte med alle fasiliteter.

Gammel 17-04-11, 18:57   #82
Curly
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2010
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

Jeg er så heldig å ha foreldre som eier hytte som vi disponerer fritt.
Den er relativt ny, stor og inneholder alt vi trenger og litt til. Rommer hele storfamilien om vi ønsker å reise dit alle mann. Det er helårshytte så den brukes like mye sommer som vinter.
Minuset er at det tar litt over 2 timer å kjøre dit men ellers er det helt toppers. Når jeg er der slapper jeg av på en helt annen måte enn jeg gjør hjemme. Hjemme går jeg å ser på alt jeg burde gjort mens på hytta er det liksom ikke noe som MÅ gjøres annet enn å kose seg med mann og barn. Barna storkoser seg også der og jubler hver gang vi skal dit.

Gammel 17-04-11, 19:06   #83
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Jeg er et hjemmemenneske med behov for lufteturer. Gjerne til Roma og sånn. Mamma har arvet ei hytte på sitt hjemsted, og vi pleier å være der med dem ei ukes tid hvert år - men aldri i påsken. Da er den nedsnødd. Det tar omtrent like lang tid å dra dit som til Roma, så det blir ikke oftere. Hytta er en liten, primitiv sak med ganske stort vedlikeholdsbehov, så foreldrene mine har et prosjekt eller to i året, og pleier å dra ei uke i forvegen og gjøre unna det verste. Jeg slipper altså billig unna, og synes det er ganske hyggelig og avslappende å være der, men ei uke er i grunnen nok. Hyttedusj, vann på dunk og utedo er liksom ikke sjarmerende over tid. Jeg sender alltid rørleggerstanden en vennlig tanke hver gang jeg kommer hjem igjen derfra.

Gammel 17-04-11, 19:20   #84
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Vi kjøpte hytte av typen primitiv i 2008, men er ikke der så veldig ofte, dessverre. Det er ca 18 mil å kjøre, og om sommeren er det så mye insekter der at jeg blånekter å være i nærheten. Men på høsten og før insektsesongen er det flott; det er midt i statlig jaktterreng, men også ikke for langt å kjøre fra havet (det er jo på Senja), så egentlig veldig fint. Det som har hindret oss mest i å bruke den mer, har vært mannens ca. 200 reisedøgn i løpet av året, og relativt slitsomme vannforhold når det ikke er snøfritt.

Men jeg skal innrømme at jeg elsker å komme hjem til dusjen etter å ha vært der noen dager.

Gammel 17-04-11, 19:35   #85
Slettet bruker
Passiv

Standard

Vi skal aldri, aldri, noensinne ever ha hytte.

Jeg vil se verden. Pyramider den ene dagen, Empire State Building den neste. Jeg vil kjenne hvordan det lukter på helt nye steder der jeg ikke har vært før, ikke på utedoen. Også bor jeg sånn at det er nær Oslo, nær skogen, gangavstand til badestrand, halvtime til Aker Brygge og med stor hage med plenty avstand til naboene. Intet behov for hytte da.

Svar med sitat
Gammel 17-04-11, 19:55   #86
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Vi har ikke egen hytte, men får låne mamma og pappas når vi vil. Det er barndomsparadis, med badevann og blåbærtuer om sommeren og skiløyper om vinteren. Vi tre ungene m. familier hjelper selvsagt til med vedlikehold, men føler ikke at vi MÅ stille opp til enhver tid. Mamma og pappa er tross alt spreke pensjonister med god tid og god nok råd, så størstedelen av fiksingen ordner de selv, enn så lenge.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-11, 21:07   #87
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg er nok et hyttemenneske. Liker å være ute i naturen og ha det stille og enkelt rundt meg. Har ikke lyst å kjøpe egen hytte med det første. Men er så heldig at vi disponerer to hytter. To fjellhytter. En som ligger en times kjøring unna, og en som er 6 timer unna.

Gammel 17-04-11, 21:29   #88
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Liker i teorien, men ikke sånn at man orker å være der så mye liksom? Jeg synes også sånne hytte-hytter er sjarmerende. Men aldri om jeg orker å tilbringe veldig mange helger på et sånt sted. .

Det gjør vi ikke heller, men det har sin sjarme. Det skal være Deilig med en laang dusj og å sitte på en do som ikke er fylt med gammel bæsj når man kommer hjem igjen.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-11, 21:36   #89
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Hytte er bra
Vi disponerer mine foreldres hytte. Det er strøm og sommervann, men ikke dusj og vanlig do. Det er innedo, men av biodo-typen. Dusj og kraner inne for oppvask er i grunn det eneste jeg savner. Vi har ikke nett der, men har tv.
Hytta ligger perfekt til. Utsikt over hele fjorden fra en stor terrasse. Spise frokost i sola, mens man hører på snekkedur og reiseradioen og ser utover fjorden er lykke for meg
Det tar 7-8 minutter å gå ned til stranda fra hytta, men det er helt akeptabelt. Hytta ligger 45 minutters kjøring fra her vi bor. Veldig grei avstand. Vi kan dra ut spontant etter jobb en dag, og vi kan dra hjem hvis været blir dårlig eller vi ikke gidder å være der mer.
Vi elsker å reise, og bruker alle ekstra penger på reiser hit og dit. Men det utelukker virkelig ikke at en helg på hytta er deilig det og!

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-11, 21:41   #90
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Det er mange der jeg kommer fra (midt i skogen, nesten på fjellet) som har hytte litt lenger inn i skogen eller høyere opp på fjellet.

Vi har det, bortsett fra at det heter seter
og der er det deilig å være. Vi drar mye på dagstur dit, koselig å ha et sted å kunne sykle/ gå på ski til mellom fjøstiden.

Vi er definitivt hyttemennesker.
Vi bor på fjellet, i et digert tømmer hus og når vi har ferie (en uke i året) reiser vi til en diger tømmerstue på et annet fjell, uten strøm, med bare kaldt vann, ingen TV og utedo. Og elsker hver time. Alle har klump i halsen når uka vår er over

Og nå skal vi ta i bruk setra vår, hvilket beyr at jeg skal bo med mann og barn 2,5 mnd hver sommer i en bitte liten stue, uten strøm og varmt vann og med ute do. Og jeg gleder meg som en unge!!
Og fortsatt kommer vi til å bruke ferie uka vår på å reise til et annet fjell og et annen tømmer hytte.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-11, 22:02   #91
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Vi er hyttmennesker, men har ikke hytte selv. Av økonomiske og tidsmessige årsaker. Men vi disponerer to hytter i Oppdalsområdet. Det er svært romslige hytter med varmekabler, kabeltv og vei helt frem til hytteveggen. Hadde det ikke vært det hadde de nok ikke blitt brukt. Vi er bedagelige og det må være overkommelig kjøreavstand fra byen og ett visst comfortnivå på hytta for at vi skal dra dit for en helg eller orke å være der en hel påske eller vinterferie.
Ikke er det særlig med vedlikehold på hyttene vi bruker heller. Noen malingsstrøk nå og da, litt kitting av vinduer og vasking er vel det meste.

Kort vei til skitrekk og fine skiturer og mange venner som disponerer hytter i samme området (og som vi ikke ser så mye ellers i året da de bor i Åssslå) trekker opp hele hyttegreia for oss. Da har vi spillkvelder sammen, spiser middag, drar på turer etc. En sosial happening.

Gammel 17-04-11, 22:49   #92
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Hyttemenneske? Njei. Ikke egentlig. Men vi er veldig mye på hytta.

Og hytta er en liten, sjarmerende tømmerhytte. Med et enda mindre anneks. Utedo og ingen strøm eller innlagt vann. Ikke engang brønn. Drikkevann har vi med hjemmefra, og vaskevann henter vi i sjøen. Hytta ligger ved en liten innsjø i skogen. Jeg kan sitte på trappa og kaste stein i vannet.
Du kan kjøre bil inn, men da bør du ha litt høyde på den. Vi driver å utvider hytta nå. En gammel tømmerstall er restaurert, og skal snart komme på plass. Der skal det være bad, badstue og et soverom. Og strøm skal vi visst snart få.

Om du har en gammel tlf med litt antenne på, kan det hende du kan ta i og og sende mld enkelte steder på tomta. iPhone er håpløst.

Også har vi båt der. En liten robåt. Sjøen er nemlig så liten at det ikke er lov med motorbåt. Kun en liten el-motor. Vi har det også, men vi ror helst.

Og det beste av alt! Vi bruker ca 15 min å kjøre dit. Det er overhodet inne som å være hjemme. Veldig avslappende.

Gammel 17-04-11, 22:53   #93
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Det beste med de hyttene vi disponerer er forresten oppvaskmaskin. Jeg kan ikke tenke meg ett liv, eller en ferie, med oppvask :hathathathat:

Gammel 17-04-11, 22:59   #94
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har tilgang til to hytter, ei på fjellet med alt av komfort og ei ved sjøen som er 120 år gammal med utedo, brønn og null komfort. Eg trivast aller best i den sistnevnte. Men aller helst med berre voksne som selskap. Hytteturar med barn syns eg ofte er litt slitsomme, spesielt om det innebærer å vere der sammen med mange andre.

Så eg er et voksenhyttemenneske.

Gammel 18-04-11, 00:00   #95
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Vi har vært veldig hyttemennesker. Bygde ny hytte for 4 år siden. Hver ledige helg dro vi dit og storkosa oss. Det var utrolig deilig å være på hytta, syntes vi da... men så etter 3 år ønsket vi oss større hytte... så vips solgte vi hytta for å bygge ny. Under planleggingen fant vi ut at vi har jammen ett fint hus også og det var godt å være hjemme i helgene syntes ungene. Vi er også en reiseglad familie, så nå har vi lagt hytta på is og reiser masse for det hytta kostet oss og ha pr år, og det er jammen en god slump penger og reising krever ikke vedlikehold..

Gammel 18-04-11, 06:05   #96
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Vi skal aldri, aldri, noensinne ever ha hytte.

Jeg vil se verden. Pyramider den ene dagen, Empire State Building den neste. Jeg vil kjenne hvordan det lukter på helt nye steder der jeg ikke har vært før, ikke på utedoen. Også bor jeg sånn at det er nær Oslo, nær skogen, gangavstand til badestrand, halvtime til Aker Brygge og med stor hage med plenty avstand til naboene. Intet behov for hytte da.

Vi har hytte som nesten ble solgt fordi vi glemte å se verden og bare var på hytta. Så ble vi enige om at det går an med både pose og sekk. Vi har hytta på fjellet og vi ser verden. Begge deler er gull verd. Nå har vi ikke vært på hytta på 2,5 år (men vi var lånt den bort til noen), og jeg gleder meg veldig til å dra dit i sommer. Det er ting der som kan måle seg med Empire State.

Men å bare dra på hytta og ingen andre steder ville vært
100% uaktuelt. Som sagt, jeg selger huset før hytta. Den utsikten vi har fra hytta er bare siiiiinsykt fantastisk. Jeg blir et godt menneske av den. Omtrent.

Gammel 18-04-11, 07:23   #97
malou
Logistikkdronning

malou sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
malou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hyttelivet er oppskrytt Da de gamle ukebladene er lest og godteriet spist opp er jeg alltid klar for å dra hjem igjen.

malou er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-11, 08:38   #98
Sonar
Bør lage seg en tittel selv

Sonar sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tror jeg må svare både og på spørsmålet om jeg er hyttemenneske.
Vi har ikke hytte selv, men har 3 hytter i familien som vi kan disponere. To av dem ved sjøen og en på fjellet. Vi koser oss når vi først reiser til hytten, men det skjer ikke så ofte. Når helgen kommer så har vi nok å gjøre hjemme. Det er deilig å roe ned i eget hjem.

Slik livet vårt er nå så kunne vi aldri hatt egen hytte.

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-11, 10:11   #99
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har to familiehytter til fri bruk og begge ligger på fjellet i samme området. Vi bruker dem veldig masse og elsker å være "på hytta". Jeg syns det er superdeilig å være et annet sted enn hjemme og kobler av i mye større grad om vi er en helg eller ferieuke på hytta. Det som først og fremst gjør hyttelivet avslappende og energiskapende er at man ikke har potensielt husarbeid rundt seg. Jeg er en av de sjuskene som er flink til å sette husarbeid til side mot egen nytelse, men er vi hjemme så blir det automatisk mye rydding, klesvask og ordning i huset. På hytta er alt strøkent når vi kommer, så roter vi så mye vi vil og ordner opp i et skippertak to timer før hjemreise. Det er også lite av andre tidstyver som for eksempel internett og TV. Vi har muligheter til begge deler på den ene hytta, men bruker det aldri. I stedet er vi masse ute og går i fjellet eller skogen, drar og fisker med kaffe og mat i sekken, spiser eviglange frokoster mens ungene er ute på oppdagelsesferd, sitter på verandaen med kaffe og kjeks, tar en kjapp sykkeltur eller joggetur på kvelden, bruker tid på eksotiske ting som vedhogst og blåbærsanking, lager himmelsk god mat fordi vi har så god tid, sover ekstra godt fordi fjelluften er så frisk og god, nyter de norske bygdene og alt de har å by på, bader i iskalde fjellvann, lager skihopp og akeløype og ler oss fordervet av den som aker på snøskuffa, sitter i godstolen med ukeblader og bøker, spiller kunnskapsspill og Mastermind og yatzy til vi ikke gidder mer. Og... ja. Jeg er hyttemenneske. Det spiller egentlig liten rolle om det er en godt utstyrt hytte eller ikke, jeg trives med begge deler. Men skal innrømme at den ny hytta til foreldrene mine er veldig forlokkende på grunn av at det er stort bad, to doer, stor komfyr og oppvaskmaskin, egen TV-stue og nok soverom til hele familien.

Jeg tror vi fint kunne hatt egen hytte, men ser vel ikke nødvendigheten når vi har så god tilgang. Vi får heller hjelpe til med vedlikeholdet i ny og ne.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-11, 10:13   #100
Slettet bruker
Passiv

Standard

Det ser mer og mer ut som om folk har hytte for å rømme fra husarbeid.
Jeg kan anbefale vaskehjelp altså. :trygt hjemme:

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:39.