|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
drømmende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du i slekt med en kjendis?Teller det at min tipptipptipptipptipptipptippoldemor som hadde samme fornavn som meg var gift med en som het Ole Klemetsen?
|
|
|
#2 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Er du i slekt med en kjendis?En tremenning av meg var med i 80-tallsbandet Shatoo. Og en fetter av pappa var lenge musikkjournalist i Akersgata, derfor har foreldrene mine vært på fest med en del kjendiser. Det er vel ikke noe mer interessant enn det.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Erfaren
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
Sv: Er du i slekt med en kjendis?Enkelt og greit: Nei |
|
|
|
|
|
#4 |
|
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du i slekt med en kjendis?Nei, ingen kjendiser her. Ikke engang Se&Hør kjendiser. (Men en onkel som ofte er i lokale aviser, men det er pga hans stilling ved en skole.) |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Mar 2007
![]() |
Sv: Er du i slekt med en kjendis?Min oldefar var søskenbarnet til Sigrid Undset. Ikke akkurat noen kjendis, men kjent er hun jo. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Jazzbabe
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du i slekt med en kjendis?Thorbjørn Berntsen er fetteren til min avdøde famor...
|
|
|
|
#7 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du i slekt med en kjendis?Har en kjent person på i min manns familie. Fetteren min er ofte på TV, men er ikke veldig kjent. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Har glorien til vask.
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Er du i slekt med en kjendis?Tja, mannen ihvertfall... |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Miss Distriktsnorge
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Sv: Er du i slekt med en kjendis?Jeg kan skryte på meg å ha en forhenværende Lyn-spiller som tremenning. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Dramaqueen
Hvor: Nordens Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du i slekt med en kjendis?Jeg KUNNE blitt svigersøstern til Ingerid Stenvold i sporten i NRK, hun har Norges desidert peneste bror. :infårrmerer: |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Nattrangler
Sv: Er du i slekt med en kjendis?Cowboy Laila er vel kjent for de fleste. jeg er tremeningen hennes, men har aldri snakket med henne.
|
|
|
#14 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Er du i slekt med en kjendis?Åge Hareide er gift med kusina mi eller noe sånn. (husker ikke helt den greia, men jeg har MANGE kusiner og fettere)
|
|
|
#15 |
|
Epikur
|
Sv: Er du i slekt med en kjendis?Cascaye kjenner brødrene mine. :litenverden:
|
|
|
#16 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Oslo
Sv: Er du i slekt med en kjendis?Ingen kjendiser i min familie, nei. Men i likhet med flere andre her så finner jeg Petter Dass på slektstreet.
|
|
|
#17 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Er du i slekt med en kjendis?ja, 2 stykk. Om fotball spiller og kunstner teller
|
|
|
#18 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Er du i slekt med en kjendis?Og mens noen forteller at de har banket opp øystein sunde,. så kan jeg vel bare legeg meg flat og innrømme at jeg har helt en halvliter øl utover Idol-GAute. Stakkaren.....
|
|
|
#19 |
|
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du i slekt med en kjendis?Her var de få djusy avsløringer (Carrie, du er et unntak |
|
|
|
![]() |
|
|