|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem fra FP kjenner du i virkeligheten? |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvem fra FP kjenner du i virkeligheten?
Vi har jo møtt hverandre en gang, og ble vel egentlig enige om at vi godt kunne tenkt oss å møtes igjen. Hvorfor har vi ikke gjort det? Vi bor jo ikke langt unna hverandre heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem fra FP kjenner du i virkeligheten?Jeg kjenner svært få, og syns det er veldig greit. Kanskje sært, men jeg liker å ha en plass hvor jeg kan være veldig anonym.
![]() |
#84 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Hvem fra FP kjenner du i virkeligheten?jeg TROR ikke jeg kjenner noen her IRL |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Populærkulturjunkie
|
![]() Sv: Hvem fra FP kjenner du i virkeligheten?Kjenner som i møtes relativt fast og gjør ting sammen : Skilpadda og Benmurphy. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Borte
|
![]() Sv: Hvem fra FP kjenner du i virkeligheten?Jeg kjenner en hel haug og har RL-kontakt ofte med noen få. Alle bekjentskaper er gjort via forum, og jeg kjente ingen IRL da jeg registrerte meg på NM i sin tid.
![]() |
#87 |
Introvert optimist
|
Flere enn 50. Jeg kan ikke begynne å ramse opp for da glemmer jeg sikkert noen.
![]() |
#88 |
flisespikker
|
Du hadde ikke så mange venner før i tiden du heller, nei?
![]() |
#89 |
|
![]() Sv: Hvem fra FP kjenner du i virkeligheten?Mange, godt over 50. Folk (ja, kan ikke skrive noen) har overnattet hos meg og jeg har overnattet hos andre, så vi kjenner hverandre rimelig godt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvem fra FP kjenner du i virkeligheten?Jeg kjenner en del. Både familie og gode venner. Noen har jeg bare møtt her inne men har blitt gode venner etter hvert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Hvem fra FP kjenner du i virkeligheten?Jeg kjenner såvidt Mamma Rosa. Men hun er jo ikke aktiv her lenger.
![]() |
#95 |
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem fra FP kjenner du i virkeligheten?Kjenner ingen,men vet at en her inne er søsteren til ei jeg gikk på vgs sammen med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Helt konge
|
![]() Sv: Hvem fra FP kjenner du i virkeligheten?Har møtt veldig mange. Kjenner opp til flere ganske godt. Noen vil jeg definere som gode venner. Har pult minst en. Har tafset på og sett ganske så mange i bare undertøyet. Og bor sammen med en FPer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Hvem fra FP kjenner du i virkeligheten?Jeg kjenner mange, har møtt mange flere, og er venner med noen og enkelte og en del. Jeg kjente ikke noen forumister før NM.
![]() |
![]() |
#99 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hvem fra FP kjenner du i virkeligheten?Jeg kjenner fjorten og ti av dem har jeg hatt sex med. Tre av dem hadde jeg sex med samtidig. |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
noen |
|
|