|
|||||||
| Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her. |
| Se resultatene: Hvor sportsinteressert er du? (1 er uinteressert og 10 er sportsgal) | |||
| 1 |
|
68 | 35,23% |
| 2 |
|
37 | 19,17% |
| 3 |
|
21 | 10,88% |
| 4 |
|
5 | 2,59% |
| 5 |
|
12 | 6,22% |
| 6 |
|
11 | 5,70% |
| 7 |
|
12 | 6,22% |
| 8 |
|
14 | 7,25% |
| 9 |
|
5 | 2,59% |
| 10 |
|
8 | 4,15% |
| Deltakere: 193. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Hjuleglede
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor sportsinteressert er du på en skala fra 1 til 10 (der 1 er uinteressert)?Uten tvil en ener. Jeg kunne virkelig ikke brydd meg mindre. |
|
|
|
|
|
#82 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Hvor sportsinteressert er du på en skala fra 1 til 10 (der 1 er uinteressert)?Satte 10, selv om det begrenser seg til en idrettsgren. Men der kan jeg til gjengjeld finne på å se på en ulovlig, rumensk webstream i dårlig kvalitet dersom jeg må.
|
|
|
#83 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvor sportsinteressert er du på en skala fra 1 til 10 (der 1 er uinteressert)?Eg svarte 8. Eg følge med alle store arrangement og såg vel omtrent alle kampar i fotball-VM. I kvardagen har eg sesongkort på stadion her i byen.
|
|
|
|
#84 |
|
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor sportsinteressert er du på en skala fra 1 til 10 (der 1 er uinteressert)?ingen 0?
|
|
|
#85 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: Hvor sportsinteressert er du på en skala fra 1 til 10 (der 1 er uinteressert)?
Hva slags idrettsgren snakker man om her da? Turn?
|
|
|
#86 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Hvor sportsinteressert er du på en skala fra 1 til 10 (der 1 er uinteressert)?Jeg stemte 3, men 2 er nok nærmere sannheten, når jeg tenker meg om. Likevel, det er enkelte ting som fenger. Jeg ser gjerne på en underholdene skistafett, men forøvrig er det begredelige greier. |
|
|
|
|
|
#87 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Bodø
![]() |
Sv: Hvor sportsinteressert er du på en skala fra 1 til 10 (der 1 er uinteressert)?Er nok en ener, gitt. Hater alle former for tv-sportslyd. |
|
|
|
|
|
#88 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Hvor sportsinteressert er du på en skala fra 1 til 10 (der 1 er uinteressert)?Langrenn, skiskyting og damehåndball følger jeg med på når det er store mesterskap. NM og sånt gidder jeg ikke bruke tid på. En 3'er totalt sett, kanskje?
|
|
|
#89 |
|
Bork bork bork
|
Sv: Hvor sportsinteressert er du på en skala fra 1 til 10 (der 1 er uinteressert)?Jeg gir fullstendig beng, bortsett fra at jeg kan se litt på ting som jeg selv er interessert i å drive med/har drevet med før. Så jeg førte meg opp som en toer.
|
|
|
#90 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hvor sportsinteressert er du på en skala fra 1 til 10 (der 1 er uinteressert)?Jeg var oppe på en 8 eller 9 i yngre dager. Jeg kunne ikke rundetider på skøyter og sånt, men ellers var jeg svært oppdatert. Jeg hadde til enhver tid oversikt over omtrentlig plassering til samtlige lag i både tippeligaen og Premier League blant annet.
|
|
|
|
#91 |
|
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor sportsinteressert er du på en skala fra 1 til 10 (der 1 er uinteressert)?Jeg krysset av på 3, men når jeg ser hva de fleste har svart her, tenker jeg at jeg sikkert er mer en 1 eller 2, jeg også. For det kunne ikke falt meg inn å bivåne en sportsbegivenhet av egen fri vilje, enten det er "live" eller på tv. Det nærmeste jeg kommer sportsinteresse, er at jeg synes det er gøy å se eldstejenta i aksjon i en av sine idretter. Tanken på å male de norske fargene i ansiktet og veive med det norske flagget langs løypene i Holmenkollen får meg til å krympe meg. (Men nå er jeg ikke den mest entusiastiske personen jeg kjenner heller, det skal sies ...)
|
|
|
#92 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor sportsinteressert er du på en skala fra 1 til 10 (der 1 er uinteressert)?Ganske så 1 vil jeg si... Jeg finnes virkelig ikke sportsintr, selv ikke i disse VM-tider
|
|
|
|
#95 |
|
er her
|
Sv: Hvor sportsinteressert er du på en skala fra 1 til 10 (der 1 er uinteressert)?Setter en 8'er på meg selv, men entusiasmen er ikke like stor for alle innslag, ser ikke på utenlandsk fotball f.eks (men følger med på sammendrag/resultater). Er heller ikke så veldig glad i herrehåndball. Men sluker alt av vintersport spesielt og EM, VM, OL og ymse andre turneringer/konkurranser.
|
|
|
|
#96 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvor sportsinteressert er du på en skala fra 1 til 10 (der 1 er uinteressert)?Så mye som jeg har hoppet og heiet de siste dagene, måtte jeg opp på en sekser i hvert fall. Men det er mye sport jeg ikke ser på, så det varierer litt gjennom året. Langrenn og skiskyting er moro!
|
|
|
|
#98 |
|
VeloppDragen
|
Sv: Hvor sportsinteressert er du på en skala fra 1 til 10 (der 1 er uinteressert)?Ener. Nøyer meg med å hoppe over sportssidene i avisen. Var sjeleglad for storskjerm på jobben i dag, for da var det nemlig enkelt å finne ledig møterom.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#99 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor sportsinteressert er du på en skala fra 1 til 10 (der 1 er uinteressert)?Generelt egentlig veldig lite. Men Formel 1 og WRC...........
|
![]() |
|
|