Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Hvor sportsinteressert er du på en skala fra 1 til 10 (der 1 er uinteressert)?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Se resultatene: Hvor sportsinteressert er du? (1 er uinteressert og 10 er sportsgal)
1 68 35,23%
2 37 19,17%
3 21 10,88%
4 5 2,59%
5 12 6,22%
6 11 5,70%
7 12 6,22%
8 14 7,25%
9 5 2,59%
10 8 4,15%
Deltakere: 193. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-02-11, 00:28   #81
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Medlem siden: Oct 2006
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor sportsinteressert er du på en skala fra 1 til 10 (der 1 er uinteressert)?

Uten tvil en ener. Jeg kunne virkelig ikke brydd meg mindre.

Sonja Sockersöt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-11, 23:14   #82
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor sportsinteressert er du på en skala fra 1 til 10 (der 1 er uinteressert)?

Satte 10, selv om det begrenser seg til en idrettsgren. Men der kan jeg til gjengjeld finne på å se på en ulovlig, rumensk webstream i dårlig kvalitet dersom jeg må.

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-11, 22:02   #83
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg svarte 8. Eg følge med alle store arrangement og såg vel omtrent alle kampar i fotball-VM. I kvardagen har eg sesongkort på stadion her i byen.

Sport er fint

Gammel 26-02-11, 22:05   #84
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

ingen 0?

Gammel 26-02-11, 23:28   #85
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Satte 10, selv om det begrenser seg til en idrettsgren. Men der kan jeg til gjengjeld finne på å se på en ulovlig, rumensk webstream i dårlig kvalitet dersom jeg må.

Hva slags idrettsgren snakker man om her da? Turn?

Gammel 26-02-11, 23:50   #86
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg stemte 3, men 2 er nok nærmere sannheten, når jeg tenker meg om. Likevel, det er enkelte ting som fenger. Jeg ser gjerne på en underholdene skistafett, men forøvrig er det begredelige greier.

Tidligere likte jeg skisport bedre. Da fulgte jeg med og visste hva utøverne het og sånn. Jeg hadde koll på poengoversikt i olympiske mesterskap og antall medaljer og fikk med med intervjuer. Nå vet jeg liksom bare om Bjørgen og Northug, og sistnevnte liker jeg ikke engang. Skiskyting kan være moro, og jeg ble helt forskrekket da jeg ble fortalt at det ikke var en gren i ski-VM.

Fotball og andre former for sport klarer jeg meg uten. De må gjerne få løpe etter en ball for meg, altså, men jeg vil ikke ha det på tv-en min ustanselig. Håndball er også utrolig kjedelig.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 00:59   #87
Wilma
Fullverdig medlem

Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Bodø
Wilma har et hav av muligheter foran seg
Standard

Er nok en ener, gitt. Hater alle former for tv-sportslyd.

Wilma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 01:14   #88
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Langrenn, skiskyting og damehåndball følger jeg med på når det er store mesterskap. NM og sånt gidder jeg ikke bruke tid på. En 3'er totalt sett, kanskje?

Gammel 04-03-11, 09:00   #89
Kjøkkenskriveren
Bork bork bork

Kjøkkenskriveren sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Nedre Romerike
Blogginnlegg: 56
Kjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg gir fullstendig beng, bortsett fra at jeg kan se litt på ting som jeg selv er interessert i å drive med/har drevet med før. Så jeg førte meg opp som en toer.

Gammel 04-03-11, 09:58   #90
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var oppe på en 8 eller 9 i yngre dager. Jeg kunne ikke rundetider på skøyter og sånt, men ellers var jeg svært oppdatert. Jeg hadde til enhver tid oversikt over omtrentlig plassering til samtlige lag i både tippeligaen og Premier League blant annet.

Mannen min er en 10'er. Det han ikke vet om sport er ikke verdt å vite. Han kan godt se på sport hele døgnet. Jeg har fått overdose av å bo sammen med denne fyren i 8 år, så nå er jeg nede på en 5'er.

Jeg ser gjerne på skiskyting på tv og synes det er stas å se fotball på ordentlig (ikke tv). Men jeg får helt fnatt når det kommer til skihopp og formel1.

Gammel 04-03-11, 10:04   #91
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg krysset av på 3, men når jeg ser hva de fleste har svart her, tenker jeg at jeg sikkert er mer en 1 eller 2, jeg også. For det kunne ikke falt meg inn å bivåne en sportsbegivenhet av egen fri vilje, enten det er "live" eller på tv. Det nærmeste jeg kommer sportsinteresse, er at jeg synes det er gøy å se eldstejenta i aksjon i en av sine idretter. Tanken på å male de norske fargene i ansiktet og veive med det norske flagget langs løypene i Holmenkollen får meg til å krympe meg. (Men nå er jeg ikke den mest entusiastiske personen jeg kjenner heller, det skal sies ...)

Når jeg likevel krysset av på 3 og ikke på 2 eller 1, var det fordi jeg synes det er gøy å følge med på hvordan det har gått. (Såpass raus kan jeg være! ) Det er ikke like gøy å se hvordan det går, altså.

Nå regner jeg med at denne tråden er kommet i stand mye pga VM på ski, men jeg klarer ikke å mane fram noe entusiasme for andre idretter eller arrangementer. Særlig ikke fotball!

Det eneste jeg kan huske å ha hatt noenlunde glede av, var sommer-OL i Atlanta, da jeg satt på nattevakt og ikke hadde annet å gjøre.

Gammel 04-03-11, 12:34   #92
iBam
Erfaren

iBam sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
iBam er populæriBam er populæriBam er populær
Standard

Ganske så 1 vil jeg si... Jeg finnes virkelig ikke sportsintr, selv ikke i disse VM-tider

Gammel 04-03-11, 14:46   #93
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Jeg er nok over gjennomsnittet sporstinteressert ...

HEIA GUTTA!

Gammel 04-03-11, 16:01   #94
United
På (opp?)tur

United sin avatar

Medlem siden: May 2009
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Er en soleklar ener. Skal på medaljeutdeling i dag og i kollen i morgen.

Gammel 04-03-11, 16:10   #95
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Setter en 8'er på meg selv, men entusiasmen er ikke like stor for alle innslag, ser ikke på utenlandsk fotball f.eks (men følger med på sammendrag/resultater). Er heller ikke så veldig glad i herrehåndball. Men sluker alt av vintersport spesielt og EM, VM, OL og ymse andre turneringer/konkurranser.

Gammel 04-03-11, 16:30   #96
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Så mye som jeg har hoppet og heiet de siste dagene, måtte jeg opp på en sekser i hvert fall. Men det er mye sport jeg ikke ser på, så det varierer litt gjennom året. Langrenn og skiskyting er moro!

Gammel 04-03-11, 16:33   #97
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Under stafetten i dag var jeg en 10+ tenker jeg!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-11, 19:07   #98
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Ener. Nøyer meg med å hoppe over sportssidene i avisen. Var sjeleglad for storskjerm på jobben i dag, for da var det nemlig enkelt å finne ledig møterom.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-11, 19:16   #99
mrc
Bør lage seg en tittel selv

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Generelt egentlig veldig lite. Men Formel 1 og WRC...........

Gammel 05-03-11, 10:49   #100
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

En solid 9:er tenker jeg.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:23.