Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Hva er de uskrevne reglene for "køing" i salgtrådene ?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-02-11, 18:18   #81
Svanhild
Aktiv
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Gildeskål. Nordland
Innlegg: 135
Svanhild er litt kul
Standard

Sv: Hva er de uskrevne reglene for "køing" i salgtrådene ?

Opprinnelig lagt inn av Acino, her.

Jeg er på jakt etter klær til mine små, spesielt snuppa...Har kikka rundt og tenkt at jeg gleder meg til jeg får tilgang til markedsplassen her også..Men nå er jeg ikke så sikker på om jeg er så ivrig lengre, virker litt skummelt. Best jeg føler med likevel så jeg kanskje klarer å orientere meg litt i det som flertallet mener er god folkeskikk der.

Tenker i utgangspunktet at første som melder interesse av typen "hvilken størrelse, hva blir porto" osv er første i kø, men at en da må følge ekstra godt med og ikke la det gå dagesvis. Ellers er da vel opp til selger, som så sørger for å oppdatere tråden med solgt eller slette den(eller hva som gjøres her)

Enig, vi får følge med og lære hva som er god folkeskikk

Svanhild er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 18:22   #82
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva er de uskrevne reglene for "køing" i salgtrådene ?

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Takk, du har skjønt spørsmålet mitt. Og ja, jeg skjønner heller ikke hvor 007 får det fra at jeg snek i denne tråden, jeg viste interesse og skrev ganske så tydelig at jeg stilte meg pent i kø etter de foran meg.

Og ja, kanskje denne tråden var dråpen, for jeg har stusset lenge over hvordan noen tror man er i kø fordi man spør om en størrelse eller lignende. Men siden jeg var usikker på hva som er mest riktig, lagde jeg en tråd, sånn at vi kanskje kunne bli litt enige om framgangsmåten og ha det noenlunde likt i salgstrådene framover.

Kommer ikke på tale at jeg skal forholde meg til alle mulig kotymer og hemmelige regler. Folk kan jammen uttrykke seg så jeg forstår hvis de vil handle med meg. :sær&egen:

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg mener i grunnen at jeg som selger har rett til å bestemme hvem som skal få kjøpe det jeg selger, uten å være forpliktet til å ta hensyn til noen kø i de hele tatt, hvis det ikke passer meg. Jeg er jo ikke en butikk eller offentlig tjenesteinstitusjon heller, og når jeg selger, vil jeg helst gjøre det med minst mulig bry for meg selv. Jeg forbeholder meg derfor retten til å selge til første og beste person som sier "jeg tar den". Eller enda bedre: "Jeg kan hente den", hvis det er aktuelt.

Jeg har for øvrig aldri ansett meg selv for å stå i kø, hvis det eneste jeg har gjort er å spørre om mål eller andre opplysninger om tingen.

Jepp.

Det er ikke verre enn å spørre heller. Jeg kjøpte nettopp en nydelig vognpose. Jeg var forvirret på om jeg var fus eller and, så da spurte jeg. Det viste seg at jeg var fus. Veldig greit og overhodet ikke komplisert spørru meg.

Dessuten kan jeg fort finne på å selge noe til en eller annen etter eget hode. Hvis jeg feks synes noen fortjener en bra deal eller at jeg kjenner den som står som nr to i lista så godt at jeg vet at det bare er å slenge greiene i posten mens nummer en på lista er et splitter nytt nick som jeg aldri har hørt om før.

  Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 19:10   #83
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er de uskrevne reglene for "køing" i salgtrådene ?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.


Dessuten kan jeg fort finne på å selge noe til en eller annen etter eget hode. Hvis jeg feks synes noen fortjener en bra deal eller at jeg kjenner den som står som nr to i lista så godt at jeg vet at det bare er å slenge greiene i posten mens nummer en på lista er et splitter nytt nick som jeg aldri har hørt om før.

Akkurat det der synes jeg er skikkelig simpelt. Har man en salgstråd, burde den som først sier den vil kjøpe, få varen og ikke nr 2 bare fordi selger liker denne bedre. Har overhodet ikke sans for trynefaktormentalitet og synes man burde holde seg for god til det når man først har lagt ut et produkt for salg. Spesielt her inne på FP.

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 19:17   #84
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er de uskrevne reglene for "køing" i salgtrådene ?

Og bare sånn til opplysning til dere som synes jeg var bredskuldret eller sneik i skjerftråden; jeg har sendt mail til de 3 som var foran meg i tråden, og ingen av dem ville ha skjerfet .

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 19:19   #85
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er de uskrevne reglene for "køing" i salgtrådene ?

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Akkurat det der synes jeg er skikkelig simpelt. Har man en salgstråd, burde den som først sier den vil kjøpe, få varen og ikke nr 2 bare fordi selger liker denne bedre. Har overhodet ikke sans for trynefaktormentalitet og synes man burde holde seg for god til det når man først har lagt ut et produkt for salg. Spesielt her inne på FP.

Dette er jeg veldig enig i. Om man vil selge til noen spesielle (jeg vet omtrent hvem av de faste brukerne som har samme størrelse og smak som meg her inne, så kunne fint gjort dette), så får man høre med disse først. Er kjedelig å bli forbigått fordi noen er bedre venninner/venner.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 19:22   #86
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva er de uskrevne reglene for "køing" i salgtrådene ?

Jeg synes det er greit med en diskusjon rundt dette, selv om jeg ikke har opplevd nevneverdige problemer selv.

Har solgt en del, og prøver alltid å holde orden på egen hånd - enten det er meldinger i tråden eller på pm. Først til mølla, får først kjøpt

Har hendt at noen køer og ikke melder tilbake, da har jeg satt en tidsfrist for svar og pm-et dette til køståeren. Svarer de ikke da, er det fritt fram for neste. Det er jo best om man kan få orden i sakene så fort som mulig.

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 19:23   #87
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.142
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er de uskrevne reglene for "køing" i salgtrådene ?

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Og bare sånn til opplysning til dere som synes jeg var bredskuldret eller sneik i skjerftråden; jeg har sendt mail til de 3 som var foran meg i tråden, og ingen av dem ville ha skjerfet .

Det synes jeg var ryddig gjort.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 19:26   #88
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.142
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er de uskrevne reglene for "køing" i salgtrådene ?

Jeg kan forresten fint finne på å sende folk en PM om noe jeg skal selge uten at jeg har lagt det ut for salg og uten at vedkommende har meldt sin interesse. I jenteklærtråden min viste du interesse for en Jean Pauk-tunika, og jeg kunne fint funnet på å sendt deg en PM om den nydelige Jean Paul-sommerkjolen jeg skal selge, fordi jeg tror dette er en kjole du ville vist interesse for og fordi jeg da hadde sluppet en salgstråd med styr som står nevnt i denne tråden.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 19:30   #89
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.421
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er de uskrevne reglene for "køing" i salgtrådene ?

Det er da stor forskjell på å PM-e folk den ene eller andre veien om noe man har til salgs eller vil kjøpe - før tråden opprettes, og å selge til noen nede i køen fordi man liker vedkommende bedre. Jeg hadde aldri gjort det siste. Selv om jeg har mine favorittkjøpere jeg også.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 19:34   #90
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er de uskrevne reglene for "køing" i salgtrådene ?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg kan forresten fint finne på å sende folk en PM om noe jeg skal selge uten at jeg har lagt det ut for salg og uten at vedkommende har meldt sin interesse. I jenteklærtråden min viste du interesse for en Jean Pauk-tunika, og jeg kunne fint funnet på å sendt deg en PM om den nydelige Jean Paul-sommerkjolen jeg skal selge, fordi jeg tror dette er en kjole du ville vist interesse for og fordi jeg da hadde sluppet en salgstråd med styr som står nevnt i denne tråden.

Ja, men det har ikke noe med salgtråd, køing og forbigåing å gjøre. Det der hadde jeg glatt gjort selv dersom jeg visste at jeg hadde et plagg noen ønsket å kjøpe når det etterhvert ble for smått her. Men når man først har lagt ut en salgtråd, synes jeg det er lite fair at trynefaktor skal være gjeldende. Og det er bare å sende meg PM om du har en nydelig Jean Paul kjole du vil selge


Sist redigert av Liljekonvall : 22-02-11 kl 19:40.
Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 19:43   #91
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er de uskrevne reglene for "køing" i salgtrådene ?

Jeg er egentlig enig i at det av og til kan være litt uklart om noen står i kø, eller bare lurer på noe i tilfelle det er aktuelt.
Om man er skikkelig interessert i noe kan det være litt frustrerende å vente et helt døgn for at selger skal vente og høre om den første som spurte om størrelse fortsatt er interessert feks.

Egentlig er det jo en ganske enkel løsning på dette da. Og det er jo at det feks bestemmes at man må skrive kø eller liknende om man er seriøst interessert.
Evt at man skriver at man stiller seg i kø, med forbehold om at det er en viss størrelse om det ikke kommer fram i annonsen?

Det vil jo gjøre det veldig klart og ryddig for nyere brukere også.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 19:49   #92
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.507
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er de uskrevne reglene for "køing" i salgtrådene ?

Hvis man har lagt ut noe for salg på det åpne forumet syns ikke jeg det er ok å si at det går til til nummer tre fordi det er den jeg kjenner best. Da får man heller selge via mer private kanaler.

Jeg kan også gjøre som 007, og sende PM til noen jeg tror kan være interessert i noe jeg har, det syns jeg er helt fair.

__________________


Sist redigert av Tallulah : 22-02-11 kl 19:54.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 19:51   #93
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.142
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er de uskrevne reglene for "køing" i salgtrådene ?

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Men når man først har lagt ut en salgtråd, synes jeg det er lite fair at trynefaktor skal være gjeldende.

Neida, jeg ser den.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 19:55   #94
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.957
Blogginnlegg: 838
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er de uskrevne reglene for "køing" i salgtrådene ?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg kan også gjøre som 007, og sende PM til noen jeg tror kan være interessert i noe jeg har, det syns jeg er helt fair.

Jobber du som salgskonsulent for KrF? Hva er det i så fall du selger for dem? Vievann?

Edit: dårlig gjort å rette opp iPhone-feilen før jeg kunne lage en morsom kommentar som folk forstår.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 19:56   #95
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.507
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er de uskrevne reglene for "køing" i salgtrådene ?

Iphonen min mener av og til at det passer bedre med KrF enn "jeg".

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 20:00   #96
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.957
Blogginnlegg: 838
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er de uskrevne reglene for "køing" i salgtrådene ?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Iphonen min mener av og til at det passer bedre med KrF enn "jeg".

Det er en litt avansert måte å forsøke å hjernevaske seg til flere medlemmer, tror jeg (gitt at min konspirasjonsteori om at KrF tar kontroll over iPhoner ved hjelp av et mystisk virus spredd gjennom Angry Birds Christmas edition stemmer). Funker det, tror du..?

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 20:15   #97
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er de uskrevne reglene for "køing" i salgtrådene ?

Jeg synes ikke trynefaktoren skal gjelde i salgstråden. Da bør man sende PM eller selge i bloggen sin, tenker jeg. Jeg har derimot stor forståelse for at man ønsker å selge ting samlet og velger en kjøper som tar hele pakka, eller at man heller velger en som kan hente slik at man slipper stress med å sende. Det bør også opplyses om i HI, synes jeg. Jeg har ikke oppfattet spørsmål om størrelse og farge som at man står i kø.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 20:20   #98
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva er de uskrevne reglene for "køing" i salgtrådene ?

Jeg er ikke noen storselger. Dermed har det ikke skjedd foreløpig, men jeg foretrekker å handle med de som er kjent her fra mer enn markedsplassen. Det er ikke annet system enn tillit som ligger til grunn for å handle her, tross alt.

  Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 20:25   #99
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er de uskrevne reglene for "køing" i salgtrådene ?

Er det lov til å selge ting i bloggen sin, forresten?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 20:25   #100
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva er de uskrevne reglene for "køing" i salgtrådene ?

Jeg burde kanskje presisere litt. Det hender noen registrerer seg for å bruke markedsplassen, og bare det. Det er i slike tilfeller, med totalt fremmede, jeg vil ære betenkt. Man trenger ikke være i m2 heller altså. Og for ordens skyld, det er teoretisk og har ikke skjedd så langt.

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no