|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: HVor mye bruker familien på ferie pr år? | |||
| 0-5000 |
|
9 | 5,49% |
| 5000-10.000 |
|
16 | 9,76% |
| 10.000-20.000 |
|
29 | 17,68% |
| 20.000-30.000 |
|
26 | 15,85% |
| 30.000-40.000 |
|
17 | 10,37% |
| 40.000-50.000 |
|
14 | 8,54% |
| 50.000-60.000 |
|
15 | 9,15% |
| 60.000-70.000 |
|
6 | 3,66% |
| 70.000-80.000 |
|
3 | 1,83% |
| 80.000 + |
|
29 | 17,68% |
| Deltakere: 164. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye bruker familien på ferie pr år?Vi bruker rundt 30000, kansje litt mer i år da vi har litt flere turer planlagt. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Textrovert
|
Sv: Hvor mye bruker familien på ferie pr år?
|
|
|
#3 |
|
flisespikker
|
Det er ikke rart du blir misfornøyd hvis du generelt sett setter likhetstegn mellom "et forholdsvis lite mindretall på FP" og "alle andre i verden enn jeg".
|
|
|
#4 |
|
Textrovert
|
Jah? Er det noe galt i det, da?
|
|
|
#5 |
|
er her
|
Sv: Hvor mye bruker familien på ferie pr år?Det varierer veldig, men i det store og det hele ikke mye fordi vi ikke reiser noe sted der det krever betalt overnatting, med sjeldne unntak.
|
|
|
|
#6 |
|
Textrovert
|
Sv: Hvor mye bruker familien på ferie pr år?Jeg er ikke noe sol og varme-menneske, så jeg trenger ikke ferie av den grunn. Jeg skulle ønske jeg kunne legge feriene mine til utenom høysesong, men det er jo kul umulig så lenge man har skolebarn.
|
|
|
#7 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hvor mye bruker familien på ferie pr år?Jeg aner ikke hva vi bruker på ferie vært år, og gidder ikke regne det ut heller. Feriene våre de siste årene har vært litt hummer og kanari. For meg er ikke sol & bad viktig, jeg vil heller ha gode kulturopplevelser og mulighet til å slappe av med familien. Jeg foretrekker riktignok at det er litt varmere enn her og er ikke begeistret for Norgesferier, men basseng, all inclusive og svette strender tjokka med turister gir meg neller. Jeg vil heller noen uker til New York, Berlin eller Tokyo framfor Syden.
|
|
|
#9 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye bruker familien på ferie pr år?Mellom 20.000 - 30.000. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvor mye bruker familien på ferie pr år?Vi bruker mer enn det vi før har trodd. Hehe. Ifjor tok vi oss på tak og regnet sammet virkelig alle utgifter forbundet med ferie. Det ble ganske mye mer enn overnatting, flybilletter og leiebil gitt. Det er liksom alt det andre som drar sånn avgårde. Man handler ofte litt før man drar hjemmefra av stæsj som man trenger til ferien. Nye sandaler, solkremer, reisehåndbøker osv. Og så handles det litt på taxfree, kaffe på flyplass, taxi til og fra o.l. God mat og drikke bruker vi også mye mer penger på når vi er på tur enn hjemme. Regner derfor med det også. Lunsjer på kafe osv. I tillegg handles det ofte litt når vi er på tur. DET BALLER PÅ SEG! Hhhmpf. I tillegg til "hovedferien" så er jeg et par langhelger i Oslo i året. Gratis overnatting, men flyr rundt fra kafe til kafe og treffer gamle venner. Koster det også. Vi er veldig glad i å reise og kunne gjerne gjort det mer enn jeg gjør. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye bruker familien på ferie pr år?Ikke bare inntekt som spiller inn vil jeg tro. Lån og andre faste ugifter gjør at enkelte må prioritere annerledes. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye bruker familien på ferie pr år?Jeg aner faktisk ikke. Ikke mer enn vi fint har råd til, i hvert fall.
|
|
|
#15 |
|
Trøtt
|
Sv: Hvor mye bruker familien på ferie pr år?Vi havner i den øverste kategorien, men har ikke faste budsjetter til ferie. Vi elsker å reise, og prioriterer det skyhøyt.
|
|
|
#16 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye bruker familien på ferie pr år?40.000-50.000 |
|
|
|
|
|
#17 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye bruker familien på ferie pr år?Jeg vet virkelig ikke, men hvis jeg tenker totalt og alt inkludert går det nok rundt 50.000,-.
|
![]() |
|
|