Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor mye bruker familien på ferie pr år?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: HVor mye bruker familien på ferie pr år?
0-5000 9 5,49%
5000-10.000 16 9,76%
10.000-20.000 29 17,68%
20.000-30.000 26 15,85%
30.000-40.000 17 10,37%
40.000-50.000 14 8,54%
50.000-60.000 15 9,15%
60.000-70.000 6 3,66%
70.000-80.000 3 1,83%
80.000 + 29 17,68%
Deltakere: 164. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-02-11, 08:10   #1
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye bruker familien på ferie pr år?

Vi bruker rundt 30000, kansje litt mer i år da vi har litt flere turer planlagt.
Mannen er ikke helt enig i at det er velbrukte penger. Har et håp om at han får litt blod på tann når han begynner å reise litt mer med jobben.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-11, 10:46   #2
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

17 % har svart over 80 000. Det er da ikke "folk generelt"?

Ok, minst 17 % av folk på FP tjener tydeligvis mer enn meg.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-11, 10:47   #3
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Ok, minst 17 % av folk på FP tjener tydeligvis mer enn meg.

Det er ikke rart du blir misfornøyd hvis du generelt sett setter likhetstegn mellom "et forholdsvis lite mindretall på FP" og "alle andre i verden enn jeg".

Gammel 08-02-11, 10:55   #4
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det er ikke rart du blir misfornøyd hvis du generelt sett setter likhetstegn mellom "et forholdsvis lite mindretall på FP" og "alle andre i verden enn jeg".

Jah? Er det noe galt i det, da?

Gammel 08-02-11, 08:39   #5
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Det varierer veldig, men i det store og det hele ikke mye fordi vi ikke reiser noe sted der det krever betalt overnatting, med sjeldne unntak.

Gammel 08-02-11, 10:47   #6
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Standard

Jeg er ikke noe sol og varme-menneske, så jeg trenger ikke ferie av den grunn. Jeg skulle ønske jeg kunne legge feriene mine til utenom høysesong, men det er jo kul umulig så lenge man har skolebarn.

Gammel 08-02-11, 11:02   #7
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg aner ikke hva vi bruker på ferie vært år, og gidder ikke regne det ut heller. Feriene våre de siste årene har vært litt hummer og kanari. For meg er ikke sol & bad viktig, jeg vil heller ha gode kulturopplevelser og mulighet til å slappe av med familien. Jeg foretrekker riktignok at det er litt varmere enn her og er ikke begeistret for Norgesferier, men basseng, all inclusive og svette strender tjokka med turister gir meg neller. Jeg vil heller noen uker til New York, Berlin eller Tokyo framfor Syden.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-11, 11:25   #8
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det forbauser meg at du er så eventyrlysten, Divine - vi som pleier å være så like!

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-11, 12:20   #9
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Mellom 20.000 - 30.000.

Over 80000 og så mange her inne da... målløs!

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-11, 12:25   #10
vixen
Bør lage seg en tittel selv

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Vi bruker mer enn det vi før har trodd. Hehe. Ifjor tok vi oss på tak og regnet sammet virkelig alle utgifter forbundet med ferie. Det ble ganske mye mer enn overnatting, flybilletter og leiebil gitt. Det er liksom alt det andre som drar sånn avgårde. Man handler ofte litt før man drar hjemmefra av stæsj som man trenger til ferien. Nye sandaler, solkremer, reisehåndbøker osv. Og så handles det litt på taxfree, kaffe på flyplass, taxi til og fra o.l. God mat og drikke bruker vi også mye mer penger på når vi er på tur enn hjemme. Regner derfor med det også. Lunsjer på kafe osv. I tillegg handles det ofte litt når vi er på tur. DET BALLER PÅ SEG! Hhhmpf. I tillegg til "hovedferien" så er jeg et par langhelger i Oslo i året. Gratis overnatting, men flyr rundt fra kafe til kafe og treffer gamle venner. Koster det også. Vi er veldig glad i å reise og kunne gjerne gjort det mer enn jeg gjør.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-11, 17:32   #11
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ikke bare inntekt som spiller inn vil jeg tro. Lån og andre faste ugifter gjør at enkelte må prioritere annerledes.

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-11, 17:42   #12
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av ItsOnlyMe, her.

Ikke bare inntekt som spiller inn vil jeg tro. Lån og andre faste ugifter gjør at enkelte må prioritere annerledes.

Selvfølgelig.
Og ikke minst: generelt forbruk.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-11, 17:39   #13
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Minst mulig.
Må bli minste alternativet på meg

Gammel 08-02-11, 17:44   #14
Karima
I tropene

Karima sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Karima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt likt
Standard

Jeg aner faktisk ikke. Ikke mer enn vi fint har råd til, i hvert fall.

Gammel 08-02-11, 18:23   #15
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Vi havner i den øverste kategorien, men har ikke faste budsjetter til ferie. Vi elsker å reise, og prioriterer det skyhøyt.

Gammel 08-02-11, 20:29   #16
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

40.000-50.000

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 17:54   #17
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg vet virkelig ikke, men hvis jeg tenker totalt og alt inkludert går det nok rundt 50.000,-.
I år blir det noe mer siden vi reiser på cruise.
Vi sparer ikke på pengene i ferien. Spiser mer på restaurant, litt alkohol, fornøyelsesparker, museer, badeparker etc.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:58.