Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

For tenk, jeg gleder meg ikke til vår/sommer!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-01-11, 17:20   #81
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: For tenk, jeg gleder meg ikke til vår/sommer!

Har du sett Bodens vårkolleksjon? Synes de har mange fine farger der.

Ellers - det er trendy å være blek. There's no such thing as a healthy tan (sitert fra en fagbok, så da må det være sant).

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-11, 17:22   #82
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Jeg skjønner deg Nessie. Jeg er penest med klær på, og har ikke spesielt pene ben fra knærne og ned heller. Jeg har rødt hår og den tilhørende lyse blåbleke huden, tykke legger og i tillegg sprengte blodkar på bena. Ikke pent. Så jeg kvier meg for å gå med skjørt som er knekort på sommeren. Samtidig tenker jeg at jeg legger merke til skavankene mine mye mer enn alle andre, og jeg jobber med meg selv, og overvinner litt for hvert år. De siste 2-3 årene har jeg hatt knelange shorts og tights med skjørt/kjole over ihvertfall. Så får vi se etterhvert.

Det er enklere å kle seg fin i vinterklær enn sommerklær når man ser sånn ut.

Gammel 18-01-11, 17:42   #83
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Man trenger ikke å ha gått ned femti kg. for å synes at det er greiest å ha klær på. Jeg liker også bedre slimfit-jeans, topp og støvletter enn sommerkjoler og småsko. Selv om jeg ikke har så mye løs hud, kler jeg bedre klær som holder inn magen litt. I tillegg blir jeg aldri brun, og korte ermer og bukser er derfor heller ikke tingen for meg. Skjønner Nessie godt, jeg. Ja, sånn rent bortsett fra at jeg gleder meg til sommeren uansett! :regner vekk:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-11, 18:01   #84
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det er ingen tvil om at jeg også ser best ut med klær på, men jeg er ikke så sikker på at jeg bryr meg allikevel.

Gammel 18-01-11, 18:07   #85
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har ikke helt de samme problemene, da det har vrt litt for mye svangerskap og hormoner og annen dritt som har gjort at div kiloer har kommet krypende tilbake og plassert seg på svært lite passende steder. Jeg har nok kanskje litt av samme probllem med huden og håret dog, og å putte meg i pasteller er virkelig ikke en god ide. Jeg føler at jeg ser ut som oppkast fra helgens fyllekule langs drosjeholdeplasser jeg da altså. (Ja, ikke mine fyllekuler selvfølgelig, jeg tåler spriten jeg heller i meg tross alt.)

Men selv om tights altså er kjerring og last year og forrige århundrets greie og allting så sverger jeg fremdeles til det jeg altså. Går over til varianter i litt mer 80-deniersklassen, og med blondekant nederst feks passer det helt greit til litt lysere og mer sommerlige tunikaer feks.

Og hvis alt skjærer seg er det jammen fint man har hatt et par begredelige regntunge somre, for da passer sort så godt som annet under regntøyet.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-11, 18:22   #86
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette er vel fargar for deg?

Gammel 18-01-11, 18:23   #87
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hun har jo bestilt den grønne. Jeg har også lyst på en slik - hvilken farge er "meg"? Jeg har smålyst på den i råsa, men det er kanskje litt too much?

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-11, 18:27   #88
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Dette er vel fargar for deg?

Den grønne er vel i postkassa mi i morgen tror jeg!
Men kan man feks ha hvit linbukse under de der?
For den er for kort som kjole.

Opprinnelig lagt inn av Mani, her.

Har ikke du samme fargene som Nicole Kidman da. Hun er nå ikke brun, men pen allikevel.

Farger er ikke alt altså. Hun har LITT annen kropp og hud en meg.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-11, 18:28   #89
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Har du sett Bodens vårkolleksjon? Synes de har mange fine farger der.

Ellers - det er trendy å være blek. There's no such thing as a healthy tan (sitert fra en fagbok, så da må det være sant).

Må ta en ny titt.
Jeg har slitt litt med størrelsene på Boden, bomma litt.

Gammel 18-01-11, 18:29   #90
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ha sagt det før (jeg vet), men linbukse under tunika synes jeg ikke er den beste komboen. Jeg ville, til tross for at det er umoderne, valgt tights til rett under kneet om jeg ikke kunne pulled it off med bare bein og en underkjole.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-11, 18:35   #91
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Tror nesten den er for kort til tights og... Jeg tror hvit lin nesten er penere enn hvit tights på meg altså.

Gammel 18-01-11, 18:36   #92
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men man gå i hvitt? Jeg gjør aldri det.

Gammel 18-01-11, 18:38   #93
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Men man gå i hvitt? Jeg gjør aldri det.

Man MÅ ikke, men om jeg skal ha hvitt så er det bedre med linbukse som dekker "hele", enn hvit tights iallefall.

Til OM tunikaen over så vet jeg ikke hva annet som er peng heller?
Blir ikke svart litt hardt?

Gammel 18-01-11, 18:38   #94
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var den du bestilte ja. Eg hadde hatt underkjole og tights under. Enig med Mellis i at linbukse ikkje er det optimale, samtidig syns eg det er litt stilig og laidback. Klare ikkje bestemme meg.

Ang kvitt. Eg gikk aldri i kvitt før, men no elske eg det. Har en del linbukser, lintoppar og cardigan i kvitt som eg kombinere. Liker det godt, sjøl om det sikkert gjer meg større. Don´t care.

Gammel 18-01-11, 19:05   #95
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Jeg synes linbukse kan gå om ikke overdelen er FOR "flagrete" liksom.
Og det er jo ikke denne OM tunikaen, den er jo fasongsydd liksom.
Vi får se.

Gammel 18-01-11, 19:11   #96
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvit linbukse er fint med tunika over. Jeg synes det kan være fint med flagrende tunika også så lenge den bare markerer midja.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:28.