|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
En som trener
|
![]() Sv: For tenk, jeg gleder meg ikke til vår/sommer!Har du sett Bodens vårkolleksjon? Synes de har mange fine farger der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: For tenk, jeg gleder meg ikke til vår/sommer!Jeg skjønner deg Nessie. Jeg er penest med klær på, og har ikke spesielt pene ben fra knærne og ned heller. Jeg har rødt hår og den tilhørende lyse blåbleke huden, tykke legger og i tillegg sprengte blodkar på bena. Ikke pent. Så jeg kvier meg for å gå med skjørt som er knekort på sommeren. Samtidig tenker jeg at jeg legger merke til skavankene mine mye mer enn alle andre, og jeg jobber med meg selv, og overvinner litt for hvert år. De siste 2-3 årene har jeg hatt knelange shorts og tights med skjørt/kjole over ihvertfall. Så får vi se etterhvert.
![]() |
#83 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: For tenk, jeg gleder meg ikke til vår/sommer!Man trenger ikke å ha gått ned femti kg. for å synes at det er greiest å ha klær på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: For tenk, jeg gleder meg ikke til vår/sommer!Jeg har ikke helt de samme problemene, da det har vrt litt for mye svangerskap og hormoner og annen dritt som har gjort at div kiloer har kommet krypende tilbake og plassert seg på svært lite passende steder. Jeg har nok kanskje litt av samme probllem med huden og håret dog, og å putte meg i pasteller er virkelig ikke en god ide. Jeg føler at jeg ser ut som oppkast fra helgens fyllekule langs drosjeholdeplasser jeg da altså. (Ja, ikke mine fyllekuler selvfølgelig, jeg tåler spriten jeg heller i meg tross alt.)
![]() |
#86 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: For tenk, jeg gleder meg ikke til vår/sommer!
![]() |
![]() |
#87 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: For tenk, jeg gleder meg ikke til vår/sommer!Hun har jo bestilt den grønne. Jeg har også lyst på en slik - hvilken farge er "meg"? Jeg har smålyst på den i råsa, men det er kanskje litt too much?
![]() |
#88 |
Erfaren nok
|
Den grønne er vel i postkassa mi i morgen tror jeg!
![]() |
#89 |
Erfaren nok
|
Må ta en ny titt.
![]() |
#90 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: For tenk, jeg gleder meg ikke til vår/sommer!Jeg ha sagt det før (jeg vet), men linbukse under tunika synes jeg ikke er den beste komboen. Jeg ville, til tross for at det er umoderne, valgt tights til rett under kneet om jeg ikke kunne pulled it off med bare bein og en underkjole.
![]() |
#91 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: For tenk, jeg gleder meg ikke til vår/sommer!Tror nesten den er for kort til tights og... Jeg tror hvit lin nesten er penere enn hvit tights på meg altså.
![]() |
#93 |
Erfaren nok
|
Man MÅ ikke, men om jeg skal ha hvitt så er det bedre med linbukse som dekker "hele", enn hvit tights iallefall.
![]() |
#94 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: For tenk, jeg gleder meg ikke til vår/sommer!Det var den du bestilte ja.
![]() |
![]() |
#95 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: For tenk, jeg gleder meg ikke til vår/sommer!Jeg synes linbukse kan gå om ikke overdelen er FOR "flagrete" liksom.
![]() |
#96 |
maler
|
![]() Sv: For tenk, jeg gleder meg ikke til vår/sommer!Hvit linbukse er fint med tunika over.
![]() |
|
|