|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: NAV tvinger foreldre til å betale barnas husleieNår de kan søke om stipend og lån gjelder vel ikke forsørgerplikten lenger. Så da er det jo 2-3 år som er greia vil jeg tro. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: NAV tvinger foreldre til å betale barnas husleieDette skulle jeg vist for 5år siden. Men hadde nok aldri turd å gjøre det like vel. Jeg flyttet hjemmefra som 18åring før jeg var ferdig på vidergående. Rett og slett fordi da hadde jo holdt ut lenge nok og kom til å bli psykisk syk av å bo lenger hjemme. Men jeg turde ikke flytte ut fordi jeg ikke hadde hatt noe å leve av. Men jeg hadde jo ikke kunnet pressa mamma for 8000 i mnd heller. Det er jo det hun utbetalt nesten. Hun har jo bare noen 1000 lapper å leve for selv i mnd. Men kan være greit å ha dette i bakhånd om hun begynner på samme måten med min bror som nå er 15. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: NAV tvinger foreldre til å betale barnas husleieLærlinger har egen inntekt, de får ikke bidrag nei. Skulle også bare mangle - lønna er ikke så halvgæli. |
|