|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hvordan ser den perfekte klivitsj ut?Denne tråden likte jeg.
|
|
|
|
#2 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hvordan ser den perfekte klivitsj ut?Jeg har lik puppesmak som nabojenta og rine. Jeg håper kiloene jeg har tenkt å kvitte meg med hovedsaklig ligger i puppene slik at jeg kan gå fra en D til en B. Aller helst skulle jeg vært en A.
|
|
|
#3 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Hvordan ser den perfekte klivitsj ut?Vil bare tipse om at min ultimate favoritt-klivitsj-BH er på salg på Figleaves nå, så den kommer under tollgrensa!
|
|
|
#4 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan ser den perfekte klivitsj ut?
Jeg bytter gjerne. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Shake it out!
|
Me too! På meg that is. Andre kan være veldig fine med store pupper, på meg ser det bare overdimensjonert ut. Jeg angrer på at jeg ikke fjernet enda mer da jeg reduserte. Men alt er jo bedre enn den doble G-en jeg hadde.
|
|
|
#7 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan ser den perfekte klivitsj ut?Det er ikke pent med mine A heller syns jeg. B er nok bedre. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan ser den perfekte klivitsj ut?Om andre synes min kløft er vulgær, får det være opp til dem
|
|
|
#9 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Det er det jeg tenker også. Jeg har det langt bedre nå som jeg har lært meg å sette pris på de store puppene mine. Så får andre heller synes at det er litt vulgært.
|
|
|
|
#10 |
|
Helt vanlig
|
Sv: Hvordan ser den perfekte klivitsj ut?Det viktigste er jo i grunnen at det harmonerer. Om man skal ha bitte små pupper fordrer det jo at man er tynn og sped også. Ellers vil det jo unektelig se litt merkelig ut. Samme sak om man er en tynn flis med F- cup, ikke helt samsvar.
|
![]() |
|
|