Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kjøpefri mars?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-03-07, 17:31   #1
Pastill
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kjøpefri mars?

Hvem har IKKE shoppet noe?? (Jeg lager liste. Heder og ære mottas første april.)

C@mill@
Guniss
Pastill
Trulte
Nelly Nickers
Vanilja
Georgine

Sist redigert av Pastill : 07-03-07 kl 11:06.
Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-07, 18:39   #2
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Jeg har IKKE shoppet noe.

Men jeg skal klippe og stripe håret på fredag.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-07, 18:52   #3
Pastill
Pauset

Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Er det lov å klippe håret da? Burde vel være det???

Gammel 06-03-07, 19:12   #4
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har IKKE shoppa noe tenk! Og jeg har til og med tenkt å holde det SELV om jeg fikk telefon om at jeg har fått ny jobb i dag.
(jobb oppstart er ikke før om 3 mnd så er vel relativt tvungen til å ligge litt lavt i terrenget). Men rett før oppstart planlegger jeg en shoppingrunde....!
Noen som er med på kjøpefri mars OG april eller...er dere for chicken?

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-07, 19:55   #5
Pastill
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Jeg har IKKE shoppa noe tenk! Og jeg har til og med tenkt å holde det SELV om jeg fikk telefon om at jeg har fått ny jobb i dag.
(jobb oppstart er ikke før om 3 mnd så er vel relativt tvungen til å ligge litt lavt i terrenget). Men rett før oppstart planlegger jeg en shoppingrunde....!
Noen som er med på kjøpefri mars OG april eller...er dere for chicken?

Er med jeg.

Gammel 06-03-07, 20:49   #6
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Da melder jeg meg ut. Var på Ikea idag. Need I say more?

Gammel 06-03-07, 20:54   #7
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg må nok melde meg ut jeg også. Kjøpte after shave gel til mannen og badeartikler til snuppa.
Men jeg skal iallfall prøve å være så shoppefri som mulig. Greit å ha det i bakhodet iallfall

LYKKE til til dere andre!!

Gammel 06-03-07, 21:49   #8
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Æsj!
Sambo satte foten ned, så jeg får ikke lov å kjøpe meg kjole.

Godt noen er fornuftige.

Men dere skal selvsagt få lov til å velge hvilken kjole, av de jeg har, jeg skal ha på meg da.

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-07, 10:12   #9
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vanilja, her.

Men dere skal selvsagt få lov til å velge hvilken kjole, av de jeg har, jeg skal ha på meg da.

Det gleder vi oss til!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-07, 21:34   #10
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

(og jeg har IKKE kjøpt mobilen i shoppetråden. Fikk ny fordi min ALDRI ble fikset)

Gammel 07-03-07, 22:40   #11
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

(og jeg har IKKE kjøpt mobilen i shoppetråden. Fikk ny fordi min ALDRI ble fikset)

Jeg som SPRANG hit fra shoppetråden for å se din gode unnskyldning.

Gammel 09-03-07, 16:54   #12
Pastill
Pauset

Standard

Vært i byen i hele dag. Ikke kjøpt noe

Gammel 09-03-07, 17:41   #13
Hønni

Hønni sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Vært i byen i hele dag. Ikke kjøpt noe

Samme her!

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 17:43   #14
Pastill
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Samme her!

De som bor på øde og landlige steder har det nok litt enklere enn oss.

Hardt liv i Oslo

Gammel 09-03-07, 19:53   #15
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Pastill, jeg har heller ikke shoppet. Riktignok kjøpte vi en dyne tidligere i dag, men mannen betalte. Dessuten var det noe vi måtte ha. Vi får overnattingsgjester i morgen, 3 stykker, men har kun 2 ekstra dyner. I'm still going strong. :toff:

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 19:55   #16
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

HOLDT på å ryke idag!
Men sto over

Fant en nyyyyyydelig RiccoVero kjole i sort/hvitt - skikkelig 50talls. Nydelig. Og 42 passet
Men kosta 1890 kr Og takk for det, for da ble det ikke noe kjøp. Skal jo ha kjole til bryllup.. men skal vente til april!

Gammel 09-03-07, 21:01   #17
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Det var sånn at bursdagsgaver var lov å kjøpe? Kom på at jeg skylder venninna mi en gave, og hun hadde bursdag i februar. Føler liksom ikke at jeg kan drøye den til april.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 21:45   #18
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Ikke shoppet noe ennå.

Gammel 09-03-07, 23:50   #19
Pastill
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Det var sånn at bursdagsgaver var lov å kjøpe? Kom på at jeg skylder venninna mi en gave, og hun hadde bursdag i februar. Føler liksom ikke at jeg kan drøye den til april.

Må vel være lov?

"Nei du.. blir ikke noe gave. Har shoppestans"

Gammel 09-03-07, 23:48   #20
Pastill
Pauset

Standard

*oppdaterer*

C@mill@
Guniss
Pastill
Trulte
Nelly Nickers
Vanilja
Georgine
Amylin
Hønni

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:41.