Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kveldens antrekk?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-12-10, 19:21   #81
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kveldens antrekk?

Jeg må vel si at jeg er veldig nedtonet. Det er bare meg, og jeg har joggings og ullcardigan. Og subbete skinntøfler.

Gammel 31-12-10, 19:26   #82
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Ikke så pyntet her nei, bare oss 5 her hjemme.
Bortsett fra en bedre middag og raketter blir det som en vanlig kveld.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-10, 19:28   #83
Fluke

Fluke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg går fremdeles med ikea-family pysjen min. Man har lov når man er barselkvinne, sant?

Gammel 31-12-10, 19:30   #84
Arona
passer i nissedrakt

Arona sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Krokstadelva
Blogginnlegg: 10
Arona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Bulabukse og mannens go'genser. Skylder på at jeg har hatt omgangssyke...

Arona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-10, 19:44   #85
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sort Lingon & blåbær fra i fjor. Pyntet med glitter og stas i sølv. Sort strømpebukse og sorte sko.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-10, 19:49   #86
ingling

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sånn, det ble ullammekjole fra Milker, svart strømpebukse, perleøredobber, perlearmbånd og noen søte små blomster i håret. Sko dropper jeg hjemme.

Gammel 31-12-10, 20:33   #87
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sort ullstrømpebukse som egentlig ikke passer så godt til containerkjolen (i lillatoner), men den er varm. Har hatt smykker på, men siden vi er hjemme igjen etter middagen, så har jeg tatt dem av.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-10, 20:35   #88
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Vi har vært på skøytebanen i dag, så jeg tusler rundt i ullundertøy, ullbukse og ullgenser. Ikke spesielt glamorøst, nei.

Nå er straks frossenpizzaen ferdig.

Gammel 31-12-10, 20:58   #89
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Jeans, tube(?)tunika, kult kjede jeg fikk til jul og en bolero.
Ungene i ull og fleecetøy, mannen i jeans og en ny bomullsgenser(lite pyntet).
Som dere sikker skjønner har vi en hjemme-alene-feiring as usual, som vi liker det.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-10, 21:45   #90
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har skiftet til dongribukse og ammegenser. yntet:

Gammel 31-12-10, 21:46   #91
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg fant visst ikke kjolen min, så det ble lilla chill norway-kjole istedet. Og nå er det visst rødvinstenner også.

Gammel 31-12-10, 22:11   #92
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Lilla kjole, og lilla tenner. Fargekoordinering på høyt plan.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-10, 22:25   #93
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaktus, her.

Jeg fant visst ikke kjolen min, så det ble lilla chill norway-kjole istedet. Og nå er det visst rødvinstenner også.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-10, 22:54   #94
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Jeg tok på St. Martins-kjolen jeg kjøpte av Jenna tidligere i høst samt gullbolero og brune Camper-pumps.
Mannen har dressbukse og hvit skjorte, jentene har kjoler og storebror kjører casual med jeans, sort t-skjorte og rød/sort-stripete cardigan.

Kalkunmiddag og uanstendige mengder godterier er fortært, så nå koser mor og far seg med cava. Lillesøster synger singstart mens de to eldste er ute sammen med nabounger.

Gammel 31-12-10, 23:41   #95
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Var ullkjole fra oasis, så ville minsten legge seg og det blir ingen tur ut å se på rakketter så det ble joggebukse og hettegenser

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-11, 00:56   #96
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en veldig fin kortermet svart kasjmirkjole med masse perlebroderi øverst. Den er litt for kort til å gå med uten noe under, så jeg har et enkelt svart tyllskjørt under. Tynne svarte strømper og svarte høyhælte sko.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-11, 02:17   #97
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Kjørte halvpyntet i dag. Ok kjole, vanlig jakke til, og sko og litt pynt. Poserer for fotografen, men inni meg er jeg sliten ikke fullt så pigg.

Sist redigert av Dronningen : 01-01-11 kl 15:18.
Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-11, 02:39   #98
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Jeg endte opp med min egensydde kjole i kveld. Har vekslet mellom den og en jeg har strikket hele jula. Utrolig artig å bruke egenproduserte ting!

Her lå det an til at det ble bare jeg og ungene i kveld. Mannen reiste ut i Nordsjøen i mellomjula. Ungene så for seg at nå slapp de å pynte seg til nyttårsfeiringen, men da sa mor klart og tydelig stopp...

Selv om vi er alene, så skal vi da jaggu pynte oss, så her var det frem med julestasen. Visse tradisjoner må jeg bare holde på, selv når mannen er borte. Er da ikke hans tilstedeværelse som er avgjørende...

Nå fikk vi svigers på besøk, så jeg slapp den avgjørende kampen om å få på dem finstasen da. heldigvis...

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-11, 09:56   #99
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Kjempefin, Dronningen!

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-11, 13:33   #100
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det ble ikke boob-kjole, det ble Isabella Olivers ruffle-dress (den rosa midt i filmen), bare at min er svart. Isabella Oliver-kjolene er laget for hele graviditeten pluss de første mnd etter fødselen, så den funker til amming og er generøs mot en postgravid kropp.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:29.