|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#85 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kveldens antrekk?Sort Lingon & blåbær fra i fjor. Pyntet med glitter og stas i sølv. Sort strømpebukse og sorte sko. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Kveldens antrekk?Sånn, det ble ullammekjole fra Milker, svart strømpebukse, perleøredobber, perlearmbånd og noen søte små blomster i håret. Sko dropper jeg hjemme.
![]() |
#87 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Kveldens antrekk?Sort ullstrømpebukse som egentlig ikke passer så godt til containerkjolen (i lillatoner), men den er varm.
![]() |
![]() |
#88 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Kveldens antrekk?Vi har vært på skøytebanen i dag, så jeg tusler rundt i ullundertøy, ullbukse og ullgenser. Ikke spesielt glamorøst, nei.
![]() |
#89 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kveldens antrekk?Jeans, tube(?)tunika, kult kjede jeg fikk til jul og en bolero. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Kveldens antrekk?Lilla kjole, og lilla tenner. Fargekoordinering på høyt plan.
![]() |
![]() |
#94 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Kveldens antrekk?Jeg tok på St. Martins-kjolen jeg kjøpte av Jenna tidligere i høst samt gullbolero og brune Camper-pumps.
![]() |
#95 |
Carpe Diem!
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kveldens antrekk?Var ullkjole fra oasis, så ville minsten legge seg og det blir ingen tur ut å se på rakketter så det ble joggebukse og hettegenser
![]() |
#96 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Kveldens antrekk?Jeg har en veldig fin kortermet svart kasjmirkjole med masse perlebroderi øverst. Den er litt for kort til å gå med uten noe under, så jeg har et enkelt svart tyllskjørt under. Tynne svarte strømper og svarte høyhælte sko. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Kveldens antrekk?Kjørte halvpyntet i dag. Ok kjole, vanlig jakke til, og sko og litt pynt. Poserer for fotografen, men inni meg er jeg sliten ikke fullt så pigg. Sist redigert av Dronningen : 01-01-11 kl 15:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Kveldens antrekk?Jeg endte opp med min egensydde kjole i kveld. Har vekslet mellom den og en jeg har strikket hele jula. Utrolig artig å bruke egenproduserte ting!
![]() |
#100 |
Epikur
|
![]() Sv: Kveldens antrekk?Det ble ikke boob-kjole, det ble Isabella Olivers ruffle-dress (den rosa midt i filmen), bare at min er svart. Isabella Oliver-kjolene er laget for hele graviditeten pluss de første mnd etter fødselen, så den funker til amming og er generøs mot en postgravid kropp.
![]() |
|
|