Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Forumfashion: Hvem er den fødte FP-er?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Har eller bedriver du følgende?
Boden-klær 39 12,91%
Danske barneklær som Katvig, Molo 112 37,09%
Desigual-klær 57 18,87%
El Naturalista-sko 90 29,80%
Fest-/smugrøyking 57 18,87%
Ilse Jacobsen- eller Hunter-støvler 95 31,46%
iPhone 98 32,45%
Lavkarbo e.l. 66 21,85%
Løping 72 23,84%
Mat lagd fra bunnen av 169 55,96%
Minst mulig sukker 106 35,10%
Mooncup 45 14,90%
Nespresso-maskin 89 29,47%
Nøstebarn 112 37,09%
Odd Molly-klær 54 17,88%
Opp i cup og ned i omkrets 144 47,68%
Strikking 128 42,38%
Utdanning på mastergradsnivå, minst 107 35,43%
Zumba 41 13,58%
Økologisk mat 76 25,17%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 302. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-10-10, 16:34   #81
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forumfashion: Hvem er den fødte FP-er?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Hvis noen legger til: Er mye på FP, er jeg oppe i tre.

"Har tilgang til Internett", "skjønner en del norsk" og "har barn eller planlegger å få barn" ville kanskje også hjelpe litt?

Gammel 27-10-10, 16:35   #82
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

"Har tilgang til Internett", "skjønner en del norsk" og "har barn eller planlegger å få barn" ville kanskje også hjelpe litt?

Ja, nettopp. Alle skal (eller bør) få.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 16:39   #83
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Åtte! Jøss.

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 16:46   #84
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

5, jeg vurderer utdanningen, men noe i meg er ikke moden for å ta det steget enda, så jeg lot bli.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 16:56   #85
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg har bare to. Skuffet -eller evt. lettet?
Støvlene og Iphone kunne jeg krysse av på. Lager delvis mat fra bunnen, men er ikke fryktelig opptatt av det. Prøver også å unngå sukker, men er på ingen måte fanatisk. Trener en del, men ikke Zumba og sjelden løping. Tipper jeg seiler inn på en bunnplassering...

Den deler du i såfall med meg....

Gammel 27-10-10, 16:56   #86
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

3.

Gammel 27-10-10, 16:57   #87
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

10/11, men vil gjerne 3-4 punkt til på sikt.

Gammel 27-10-10, 17:00   #88
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

2 av 20. Og jeg er fornøyd med det.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 17:00   #89
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

11

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 17:02   #90
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

11.

Danske barneklær som Katvig, Molo (Har et Molo vintersett)
Desigual-klær (En kjole)
Fest-/smugrøyking
Ilse Jacobsen- eller Hunter-støvler
iPhone
Lavkarbo e.l. (-isj)
Mat lagd fra bunnen av (Som regel)
Minst mulig sukker
Odd Molly-klær (En jakke)
Opp i cup og ned i omkrets
Strikking

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 17:04   #91
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

8.

Det gikk mest på klær og sko, Nøstebarn, strikking og utdanning. Og så våget jeg meg til å krysse av på "mat fra bunnen av", for det prøver jeg jo på.

Gammel 27-10-10, 17:05   #92
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

8.

Det gikk mest på klær og sko, Nøstebarn, strikking og utdanning. Og så våget jeg meg til å krysse av på "mat fra bunnen av", for det prøver jeg jo på.

Mannen har iPhone og Nespresso.

Gammel 27-10-10, 17:12   #93
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

5 her.

Gammel 27-10-10, 17:16   #94
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

10, men jeg krysset av for minst mulig sukker og lage mat fra bunnen, og der scorer jeg nok bare et halvt poeng på hver ...

Gammel 27-10-10, 17:21   #95
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Jeg krysset av 9: ELN, OM, Nespresso, smugrøyker på fest, mat fra bunnen av, ned i omkrets opp i cup, Zumba, Iphone og øko.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 17:23   #96
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

2 av 20 på meg. Men jeg trives uansett jeg.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 17:25   #97
Supernala
Superkul

Supernala sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Supernala er litt kul
Standard

0 av 20

Og tok testen på start.no der jeg fikk dette svaret:

Det kan nok hende du vil føle deg litt utafor. Hvis du setter pris på en god diskusjon og ikke er redd for litt pepper, kan nok dette være et blivende sted allikevel.

I'm knot dumb!
Supernala er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 17:29   #98
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kun èn. Hvorfor er ikke tøybleier en FP greie?

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 17:30   #99
Chiffre
Profesjonelt paranoid

Chiffre sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Chiffre er populærChiffre er populærChiffre er populærChiffre er populærChiffre er populær
Standard

Siger og skriver 1 (utdanning).

Chiffre er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 17:37   #100
carmenzita
Bør lage seg en tittel selv

carmenzita sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Havnet på disse 6 jeg:
Danske barneklær som Katvig, Molo
Ilse Jacobsen- eller Hunter-støvler
Nespresso-maskin
Nøstebarn
Strikking
Zumba

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:19.