Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Krølltopper, foren dere!

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-10-10, 15:51   #81
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Krølltopper, foren dere!

Her tar eg bilde av den nye genseren min til å sende til Nessie, men eg likar håret mitt også.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Picture 001.jpg (200,9 KB, 85 visninger)
Gammel 18-10-10, 15:52   #82
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av kiki, her.

Jeg suger til meg mange tips her. Til nå har jeg ikke funnet noe som fungerer skikkelig. Jeg har skikkelig tykt hår (type at alle frisører kommenterer at det er det tykkeste håret jeg noengang har sett.) med mye fall/krøller i. Skulle ønske jeg kunne gå med håret løst av og til.

Det høres ut som vi har samme type hår.
Det som funker for meg er å tynne håret. Masse. Og klippe/skjære det opp. Det er ikke alle frisører som vil eller kan det ordentlig, men frisøren min gjør det og det blir veldig fint da.

Gammel 18-10-10, 15:54   #83
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er ikke så flink til å style håret mitt, men jeg må bruke ganske mye stæsj i det for at det skal bli bra. Jeg er veldig fornøyd med Curls Rock-serien fra Tigi. Ellers bruker jeg denne mye:

Billig og gir god hold.

Gammel 18-10-10, 15:56   #84
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den blir håret mitt heilt satt ut av! Skikkelig klissklass faktisk.

Gammel 18-10-10, 17:06   #85
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er fiiin på håret i dag. Det er sikkert dennes fortjeneste.

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 17:11   #86
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Den blir håret mitt heilt satt ut av! Skikkelig klissklass faktisk.

Jeg liker kliss. Neida, det blir ikke klissete, men definerer krøllene greit.

Gammel 18-10-10, 17:21   #87
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

En ting jeg gjør er å blande stylingprodukter sammen i hånden før jeg har det i håret. F.eks de jeg har nå er Define sin Fiber Paste og Kerastase sin Oleo-curl nutri huile curl protect-sak. Ingen av de funker hver for seg men sammen blir det bra. En som gjør håret lett og en som gjør det tungt.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 17:21   #88
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har begynt å like krøllene mine etter å ha hatet de intenst siden 13-årsalderen da de plutselig dukket opp. Fant vel ut at det var bedre å jobbe med dem enn mot dem.
De fleste hårskum'ene gir meg fine krøller, men kanskje jeg skulle prøvd noen av de dere anbefaler.
Nå faller håret av siden lillesøster er blitt 3 måneder, og som etter de tre første ungene så mister jeg iallfall halvparten.

Forrige uke var jeg modig og klippet meg stor lugg etter å ha hatt lang lugg i 10-12 år. Jeg skvetter enda når jeg ser meg i speilet. Så nå glatter jeg ut luggen og rufser opp krøllene i resten av håret. Det er ikke så verst, men jeg er fortsatt ikke helt sikker på om jeg angrer meg. Men men, det vokser jo ut igjen.

Gammel 18-10-10, 17:42   #89
kiki
Bør lage seg en tittel selv

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Her er en gammel tråd med håret mitt:

http://www.foreldreportalen.no/forum...ad.php?t=90629

Gammel 18-10-10, 17:48   #90
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Der var krølltoppen meg fra forskjellige vinkler.

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 17:56   #91
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Her var det mye fine krøller
Skal se om jeg finner ett av meg og.

Gammel 18-10-10, 19:51   #92
Daisy

Daisy sin avatar

Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Kiki, det er jo ingenting galt med håret ditt. Du trenger en GOD hårkur, litt styling og en klipp hvis jeg skal tolke ut fra bildet. Jeg så for meg at du hadde så mye krøller at det ikke ble noen lengde på det jeg!

Tre stk!
Gammel 18-10-10, 21:55   #93
skyfri
.

skyfri sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Her var det mange snasene damer med flotte krøller ja. Jeg vil også gjerne se Karamell sine.
Selv er jeg aaalt for feig til å legge ut bilder, men håret mitt er i samme gata som Sybil sitt. For en mnd siden var det langt ned på ryggen, men jeg ble så inn i hampen lei flokene at jeg klippet det av i skulderhøyde.

Og ja, mine krøller var mye penere før jeg startet på fargekjøret, men nå har jeg fått så mye grått hår at jeg er laaangt forbi point of no return. Og etter det jeg skjønner er grått hår enda tørrere enn det ultratørre utgangspunktet mitt, så det lover jo godt.
Sove med hårkur og skylle ut neste morgen, det funker fint.
Eller ha i kur, pakke håret inn i plast og så ha ett eller annet varmt utenpå der igjen. F.eks en våt håndduk som er varmet opp litt i stekovnen. Etter 20 min med slik varmebehandling får jeg veldig blankt og mykt hår. Men jeg har ikke hatt tid etter at nr 2 kom, så det får bli et tips til de med mye fritid.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 22:57   #94
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har krøller og jeg elsker krøllene mine nå etter jeg begynte med Fudge shampo og balsam og hårkuren. Anbefales!

http://blivakker.no/Default.aspx?mfi...d=97&mfpgid=98

Gammel 18-10-10, 23:01   #95
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Albertine( 77/11) sier jeg har filmstjernehår.

Gammel 18-10-10, 23:02   #96
Albertine
Passiv

Standard

Karamell har nyyyydelig filmstjernehår.

Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 23:04   #97
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

7/11: du har nydelige krøller selv. Og "nytt" nick igjen?

Gammel 18-10-10, 23:05   #98
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Må flashe meg/håret da litt..

Gammel 18-10-10, 23:06   #99
skyfri
.

skyfri sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Vil også se filmstjernehår.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 23:06   #100
Daisy

Daisy sin avatar

Standard

Masse fine krøller her altså! Karamell få se da!

Tre stk!
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:27.