|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Prikker og PM-erJeg ville synes det var innmari trist om Skremmern forsvant. Virkelig. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Prikker og PM-erDette er jo bare trist, egentlig.
|
|
|
#3 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Sv: Prikker og PM-erJeg kjenner jeg blir litt småkvalm av å lese hva andre mener de tror er greia mellom meg og Skremmeren. Det vet de fleste ikke noe om. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Prikker og PM-er[avsporer igjen]Nå ser jeg at dette kom litt feil ut. Jeg skrev ikke det jeg skrev for å få sympatimeldinger eller for å bli bønnfalt om å bli (selv om det unektelig er koselig å høre det), jeg skrev det for å fortelle hvor jeg står og hvor alvorlig jeg ser på det.[/avsporer igjen]
|
|
|
#5 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Prikker og PM-er
(Det måtte sies. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Prikker og PM-erHvordan kan du påstå at jeg har problemer med å la fortiden ligge når du helt ut av det blå, i en tråd som omhandler noe helt annet (nærmere bestemt lovbrudd), velger å lime inn et bilde av en figur jeg brukte som nick på et annet forum? Det forstår jeg bare ikke!
|
|
|
#8 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Prikker og PM-erDette ble mye drama for meg i kveld kjenner jeg. Jeg aner ikke hva som er bakgrunnen mellom Skremmern og Fruktflua, men likevel, kanskje dette kan være til en liten nytte likevel.
|
|
|
#10 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
Sv: Prikker og PM-erJøsses. |
|
|
|
#12 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Det var bare halvveis et kompliment, SF, for hvis du veldig ofte kommer opp i konflikter med andre brukere, (fikk litt deja vu av Lille Megs historie her |
|
|
|
|
|
#13 |
|
flisespikker
|
Esme la ut alle prikkene mellom Skremmern og Fruktflua som har blitt gitt på FP. Det var 4 fra Skremmern til Fruktflua, og 3 den andre veien. Du kan se dem i dette innlegget. (Du trenger ikke, altså, jeg bare sier det siden det så ut til at du ikke hadde sett at prikkene faktisk var offentliggjort.)
|
|
|
#14 |
|
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
#15 |
|
Tittel og tittel....
|
Jeg kan love en ting, og det er at dersom jeg hadde vært enig med FF så hadde jeg sagt det. For min del handler det mest om hvem som har sagt hva, ikke hvem som er mest populær eller ei.
|
|
|
|
#16 |
|
Ekvilist
|
Jeg vil ha meg frabedt antydninger om å ta parti med Skremmern fordi det er det enkleste. Utrolig nedlatende holdning synes jeg. Argumenter har heller ikke vært fraværende. Fruktflua har hatt anledning til å utdype outing, beskyldninger og drapstrusler. Hun har valgt å avstå, og da synes jeg det er helt greit å gjøre seg opp seg en mening ut i fra den informasjonen man har. Uansett hva Skremmern har måttet gjort mot Fruktflua tidligere så forsvarer det ikke outing av identiteten til Skremmern på FP. Dette er et viktig og grunnleggende prinsipp for meg, noe som blant annet ble synliggjort den gangen Skvetten-stormen ridde. (Jeg sympatiserte aldri med Skvetten og hennes handlinger, selv om jeg syntes outing av hennes identitet gikk for langt. Den gang var outingen mye mindre åpenbar enn ved dette tilfellet.)
|
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Jeg opplevde at outingen var mye mer åpenbar den gangen, enn i dette tilfellet.
|
|
|
#18 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Unnskyld?
Denne her gjør ikke Fruktflua noen tjeneste iht goodwill og sympati altså.
Sist redigert av Enhjørning : 17-10-10 kl 16:32. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Prikker og PM-erJeje. selv synes jeg rødprikking er småbarnslig og har vel aldri gitt noen en rød prikk tror jeg. Selv har jeg mottatt et par, med hyggelige betegnelser som "Nek" og sånn. Sjikkeli kånnstruktivt.
|
|
|
#20 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Prikker og PM-erJeg skulle inn å skrive noe om PM-er og røde prikker, men nå vet jeg ikke helt hva jeg skal skrive. Bortsett fra at jeg elsker Skremmern, enda hun ammer overalt og at jeg ikke liker at alle ammer her og der og everywhere. |
|
|
|
![]() |
|
|