Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Prikker og PM-er

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-10-10, 20:46   #81
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 7.012
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Prikker og PM-er

Dette er jo bare trist, egentlig. Min erfaring er at konflikter mellom over gjennomsnittet intelligente personer gjerne blir eklere og mer skitne enn sånne "herregud, for en dust du er!"-prikker som forekommer enkelte andre steder, bare fordi man ikke var enig med HI. Sånn kan det til tider virke her på FP, også.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 20:50   #82
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.260
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Prikker og PM-er

(Drar tråden i en litt annen retning, jeg.)

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Har du og Lille meg blitt erkefiender?

Jeg er mer opptatt av hva mennesker faktisk skriver, enn å "ta" noen. Jeg har grønnprikket innlegg fra medlemmer som har rødprikket meg (men det kan ha sammenheng med dårlig hukommelse , for jeg går ikke rundt og husker hvem som gir meg verken grønne eller røde prikker). Selvsagt - det er enkelte unntak.

Jeg må jo innrømme at jeg er overrasket over at såpass mange med svært høyt rykte er - etter min ringe mening - så lite i stand til å se flere sider av en sak eller å selv se at de er ute på viddene. Selvsagt vil jeg jo føle at jeg kan se flere sider av saken, all den tid jeg tross alt i større grad enn gamle travere er ny og "utenfor". Jeg er ikke med i en "gjeng". Jeg har ingen venner som støtter opp om mine innlegg og som sier at andre er teite. Jeg er kun meg.

Hvorfor sier jeg dette? Fordi jeg selv har vært "innenfor" på et annet forum. Jeg har vært i den innerste sirkelen hvor gamle travere støttet opp om hverandre og hvor nye og andre tanker ikke alltid ble like godt mottatt.

Nå sier jeg ikke at det er slik her, altså, sånn at det er sagt. Jeg syns det er mye veldig bra med FP. Jeg har fått mange gode og hyggelige tilbakemeldinger, og føler meg virkelig ikke såra og vonbråten. Blant annet elsker jeg måten admin opptrer her på. Men jeg har jo lagt merke til enkelte brukere, for å si det slik. Akkurat slik andre tydeligvis har lagt merke til meg.

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Sånn skikkelig erkefiende som jeg fantaserte om en sånn som egentlig er av samme type. Supermann/Lex Luthor, Harry Potter/Draco Malfoy. Sånn som man alltid blir sint på og når den ene kommer med en fornærmelse så gisper man og kniper øynene sammen og blir veldig sint og kommer med en fornærmelse tilbake.

Vel, det kommer i alle fall ikke til å skje fra min side.

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg synes det er litt kult med sånne jeg, men det kan kaaaanskje være at jeg leser litt for mange tegneserier.

Kan man lese for mange tegneserier?

Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 20:55   #83
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prikker og PM-er

Jeg tuller litt altså, SF og Lille meg. Fordi dere har vært veldig uenige i noen tråder. (Det er bare min tegneseriegreie med at det hadde vært kult å ha en Erkefiende. Og da mener jeg ikke noen som bare er tette i pappen, og som jeg synes er teite, nei, en Erkefiende rett og slett.)

Men samtidig så har dere begge mange kvaliteter som er bra og som dere faktisk deler.

Gode til å argumentere, gode til å reflektere, tenker kjapt og skriver kjapt. Og det er faktisk bra med gode "motstandere" i en tråd, for da anstrenger man seg litt ekstra, man argumenterer litt bedre. For vi skal heller ikke glemme at dette er et nettsted med mange brukere og mange gjester som dropper innom. Det beste er jo debatter med gode folk på begge sider, sant? Da får man frem alle argumenter.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 20:55   #84
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prikker og PM-er

[avsporer igjen]Nå ser jeg at dette kom litt feil ut. Jeg skrev ikke det jeg skrev for å få sympatimeldinger eller for å bli bønnfalt om å bli (selv om det unektelig er koselig å høre det), jeg skrev det for å fortelle hvor jeg står og hvor alvorlig jeg ser på det.[/avsporer igjen]

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 21:00   #85
Note
Superduperaktiv
 
Note sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 741
Note er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populær
Standard

Sv: Prikker og PM-er

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

[avsporer igjen]Nå ser jeg at dette kom litt feil ut. Jeg skrev ikke det jeg skrev for å få sympatimeldinger eller for å bli bønnfalt om å bli (selv om det unektelig er koselig å høre det), jeg skrev det for å fortelle hvor jeg står og hvor alvorlig jeg ser på det.[/avsporer igjen]

(Det måtte sies. )

Note er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 21:12   #86
Note
Superduperaktiv
 
Note sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 741
Note er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populær
Standard

Sv: Prikker og PM-er

Jeg har levd med prikker i hele mitt forumliv. I begynnelsen var en rød prikk fryktelig og gikk skikkelig inn på meg og det tok lang tid før jeg våget å gi noen en rød prikk selv.
Nå er jeg kommet til det punktet at jeg spontanprikker, det er ikke alltid jeg legger merke til hvem som får prikken en gang, det handler nesten alltid kun om innlegget som blir prikket.
Innkommende røde prikker blir tatt i mot med glede. Jeg liker at folk faktisk ikke er likegyldige til det jeg skriver.
Jeg kan aldri huske at jeg har svart på en rød prikk hvis den ikke har inneholdt et spørsmål. Og om jeg svarer er ikke prikken rød.

Jeg prikker sjelden i en diskusjon jeg deltar i der og da. Det er helst hvis jeg kommer inn i etterkant.

Note er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 21:36   #87
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Prikker og PM-er

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Appelsinen kjøpte den med en gang, ser jeg. Fytti så skummelt sånt kan være. Lystløgnerene løper fritt, og selvfølgelig tror folk på dritten de sprer rundt seg. Når det gjelder innlegget til Fruktflua i denne tråden kan jeg uten noen problemer motbevise det hun sier. Jeg kan vise til det opprinnelige innlegget, tidspunktet, og moddene kan sikkert hjelpe å oppklare tidspunkt på prikker som ble sendt også.

Så du kaller meg ikke bare dum, men nå er jeg lystløgner også?
Og det fordi jeg svarer på noe du spør om i en tråd? Ja, moddene kan sikkert oppklare dette, men hvor interessant er det, liksom.

Og det er ikke første gang du har sendt meg røde med svært ufine kommentarer som går direkte på person, og ikke på sak. Og å høre at DU har innrapportert MEG er direkte latterlig. Du har vær særdeles ufin mot meg i mange, mange tråder og røde prikker, også tillater du deg å innrapportere meg fordi jeg jeg hevnprikker. Du er ikke rent lite frekk.


Spinnoff: Følger du... 04-10-10 20:28 Skremmern; Du er så dum at jeg kan ikke få sagt det.


Sist redigert av Fruktflua : 15-10-10 kl 21:42.
Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 21:40   #88
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.324
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prikker og PM-er

Beklager, Skremmern. Jeg har slettet.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 21:55   #89
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prikker og PM-er

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Så du kaller meg ikke bare dum, men nå er jeg lystløgner også?
Og det fordi jeg svarer på noe du spør om i en tråd? Ja, moddene kan sikkert oppklare dette, men hvor interessant er det, liksom.

Og det er ikke første gang du har sendt meg røde med svært ufine kommentarer som går direkte på person, og ikke på sak. Og å høre at DU har innrapportert MEG er direkte latterlig. Du har vær særdeles ufin mot meg i mange, mange tråder og røde prikker, også tillater du deg å innrapportere meg fordi jeg jeg hevnprikker. Du er ikke rent lite frekk.


Spinnoff: Følger du... 04-10-10 20:28 Skremmern; Du er så dum at jeg kan ikke få sagt det.

Ja, du er en lystløgner av rang! Du skriver ingenting om bakgrunnen for den røde prikken du fikk av meg, i stedet velger du altså å lesse av deg noe kvasipersonlig i en somewhat generell tråd som omhandler PM-er og prikker, og som ikke akkurat stiller vedkommende du skriver om i særlig godt lys. Jeg har ikke nektet for at jeg sendte deg den prikken, eller at jeg fikk en prikk der du kalte med evneveik i retur. Skal du oute og sutre, må du nesten ta med begynnelsen også. Jeg har ikke hatt noe med deg å gjøre (på det planet) før du skrev det innlegget i spinofftråden, hvor du usaklig og helt uten sammenheng, limer inn et bilde av en figur jeg brukte som nick på et annet forum. Og hvor du hentyder at jeg er uærlig og spiller med falske kort. Det er KLART du får en rødprikk for et sånt stunt!

Og at jeg liksom skal ha forfulgt deg, sendt røde prikker med personlige meldinger o.l. er LØGN fra ende til annen! At jeg har rødprikket innlegg du har skrevet, er helt sikkert sant, men da handler det om sak, selv om du altså velger å ta det personlig.

__________________
2003 2007 2009 2011

Sist redigert av Skremmern : 15-10-10 kl 22:01.
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 22:05   #90
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Prikker og PM-er

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Ja, du er en lystløgner av rang! Du skriver ingenting om bakgrunnen for den røde prikken du fikk av meg, i stedet velger du altså å lesse av deg noe kvasipersonlig i en somewhat generell tråd som omhandler PM-er og prikker, og som ikke akkurat stiller vedkommende du skriver om i særlig godt lys. Jeg har ikke nektet for at jeg sendte deg den prikken, eller at jeg fikk en prikk der du kalte med evneveik i retur. Skal du oute og sutre, må du nesten ta med begynnelsen også. Jeg har ikke hatt noe med deg å gjøre på dette planet i det hele tatt før du skrev innlegget i spinofftråden, hvor du helt usaklig og uten sammenheng, limer inn et bilde av en figur jeg brukte som nick på et annet forum. Hvor du hentyder at jeg

Og at jeg liksom skal ha forfulgt deg, sendt røde prikker med personlige meldinger o.l. er LØGN fra ende til annen! At jeg har rødprikket innlegg du har skrevet, er helt sikkert sant, men da handler det om sak, selv om du altså velger å ta det personlig.

Du er søren meg ikke helt god, det skal du ha. Og jeg blir faktisk litt overrasket over at du tar "outingen" min så seriøst - jeg er jo bare helt teit, og du, du bryr deg vel ikke om tamme naut som meg?

Og nå kaller du meg lystløgner, og det gjentatte ganger for å få flest mulig sympatisører. Tåpelig. Jeg gidder ikke å legge meg i selen for å få sympati, jeg regner med at de mest oppegående her har antenner nok uten at jeg skal behøve å bruke timevis på å forklare meg.

Jeg vil bare på det sterkeste ha meg frabedt å bli kalt lystløgner, stokk dum, og andre ufine gloser, av noen som aldri har møtt meg IRL, og som ikke kan la forumfortid være forumfortid. Hvem du er skjønte jeg først den dagen jeg skrev innlegget.

Nå må du gi deg.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 22:09   #91
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prikker og PM-er

Hvordan kan du påstå at jeg har problemer med å la fortiden ligge når du helt ut av det blå, i en tråd som omhandler noe helt annet (nærmere bestemt lovbrudd), velger å lime inn et bilde av en figur jeg brukte som nick på et annet forum? Det forstår jeg bare ikke!

Var det for å vise for meg (og alle andre?) at du vet at jeg har et annet nick her? For hvordan kan nickbytte (med mindre det er lovfestet å beholde samme nick ovealt man ferdes) være uærlig?

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 22:14   #92
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Prikker og PM-er

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Hvordan kn du påstå at jeg har problemer med å la fortiden ligge når du helt ut av det blå, i en tråd som omhandler noe helt annet (nærmere bestemt lovbrudd) velger å lime inn et bilde av en figur jeg brukte som nick på et annet forum? Det forstår jeg bare ikke!



Fordi den tråden handlet om prikking i alle mulige varianter.

Men vet du hva? Jeg foreslår at du og jeg heretter behandler hverandre litt bedre. Vi vet begge at vi har like synspunkter på mange områder, og at vi faktisk en gang har hatt en god tone. Det er aldri for sent, og å fighte på nett blir bare for teit. Ok, jeg har blitt lei meg av prikker og utsagn du har kommet med, men hei; dette er internett, og vi kjenner hverandre ikke IRL. Og hvis jeg har såret deg, så beklager jeg herved det. Men lystløgner og dum vil jeg heretter ha meg frabedt å bli beskyldt for å være.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 22:32   #93
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.021
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Prikker og PM-er

Dette ble mye drama for meg i kveld kjenner jeg. Jeg aner ikke hva som er bakgrunnen mellom Skremmern og Fruktflua, men likevel, kanskje dette kan være til en liten nytte likevel.

Fruktflua, dersom jeg oppfatter situasjonen rett så var du opprørt over Skremmerns innlegg og rødprikker i en tråd, og valgte dermed å hinte om hvilken identitet hun har/hadde på et annet forum? Det synes jeg i tilfelle var ufint, og skjønner at Skremmern reagerer, særlig om du fortsetter å hinte om det i denne tråden.

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 00:05   #94
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prikker og PM-er

Kumbaya? Ja?


Lille Meg: Det er bare de aller, aller klokeste og beste som blir erkefiende med SF. Det er en slags ilddåp man må gjennom - for å komme sterkere ut på den andre siden. Litt sånn som Mannsdattera og Kjerringdattera. Trur eg.



rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 00:36   #95
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Prikker og PM-er

Jøsses.
Jeg er litt overrasket kjenner jeg. Jeg nøyer meg med å klemme litt på rine jeg.

Og med å si at det stemmer. Det er det som er fint med å krangle på sak så man nesten dør av irritasjon - det hender man plutselig finner ut at den i andre enden igrunnen er veldig ålreit.
Dersom det Ff kom med her handlet om Skremmern var det ikke særlig hyggelig. Jeg hadde nok også reagert temmelig likt Skremmern på en sånn halvveis takk-for-sist. Uten at jeg har en damned shit med det så syns jeg dere skal legge det dødt. En innrapportering er ikke en drapstrussel. En rød prikk består av hva - ni piksler? De smitter ikke engang. Det er bare en tilbakemelding. For ordens skyld så har jeg flere innlegg som er innrapportert. Av meg selv faktisk. Sikkert noen av andre og for alt jeg vet. Og enda er det flere av moddene her som er mine venner. Det går så fint så. FP er også stort nok til at det er plass til to som irriterer hverandre. Og et par popcornsmileyer tåler dere begge to tror jeg.

Hilsen Har Gått Gråtende Fra Skjermen Selv - Vet Hvordan Det Er Noen Ganger. Det går over.

  Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 00:57   #96
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.197
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Prikker og PM-er

Jeje. selv synes jeg rødprikking er småbarnslig og har vel aldri gitt noen en rød prikk tror jeg. Selv har jeg mottatt et par, med hyggelige betegnelser som "Nek" og sånn. Sjikkeli kånnstruktivt.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 01:51   #97
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.134
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prikker og PM-er

Jeg skulle inn å skrive noe om PM-er og røde prikker, men nå vet jeg ikke helt hva jeg skal skrive. Bortsett fra at jeg elsker Skremmern, enda hun ammer overalt og at jeg ikke liker at alle ammer her og der og everywhere.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 02:07   #98
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 5.002
Blogginnlegg: 56
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Prikker og PM-er

Jeg liker prikker, og jeg var sjikkli' stolt her forleden, for jeg fikk min første røde prikk! era straffet meg hardt for mine ukonvensjonelle meninger angående bruk av mentholatum.

Jeg liker prikkesystemet, og jeg ser at ellers er jeg ganske enig med Esme. Jeg outet også era. Nådeløst.

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 02:38   #99
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prikker og PM-er

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

Jeg liker prikker, og jeg var sjikkli' stolt her forleden, for jeg fikk min første røde prikk! era straffet meg hardt for mine ukonvensjonelle meninger angående bruk av mentholatum.

Jeg liker prikkesystemet, og jeg ser at ellers er jeg ganske enig med Esme. Jeg outet også era. Nådeløst.

Outet ikke nok, den røde prikken hørtes nesten ut som om den fortjente en egen tråd. (og det sier jeg ikke kun fordi jeg selv har laget spinoff av en rød prikk jeg fikk. )

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 07:30   #100
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.793
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Prikker og PM-er

Det er kanskje dumt men jeg er fristet til å si: Å herregud! Voks opp! Jeg tar ikke stilling - men det her er det krangling på barneskolenivå! Det er lov å bruke hue. Er det rart 40 000 barn i Norge føler seg mobbet på nett?

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no