Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Er du flink til å bruke kjoler og skjørt til daglig?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-10-10, 23:28   #81
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er du flink til å bruke kjoler og skjørt til daglig?

Jeg er veldig flink til å bruke både kjoler og skjørt. Men kanskje ikke så flink til å gå i bukser, i den grad det er noe man bør være flink til.

Gammel 04-10-10, 23:30   #82
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Så lenge jeg holdt benene dydig samlet mens det var publikum tilstede, så. Ut og inn av taxier var litt utfordrende, men gikk allikevel utmerket. :riktig flink til kjoler, altså:

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 23:41   #83
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Men altså, jeg tror jeg skjønner flink-begrepet. Jeg har to ting jeg er veldig lite flink til når det gjelder utseende, nemig å nappe øyenbryn og å file negler. Det er så dørgende kjedelig at jeg knapt orker tanken. Samtidig er jeg fra naturens side utstyrt med øyenbryn som selveste Bresjnev ville ha misunt meg, så jeg profiterer sterkt på å utføre en liten prosedyre der. Prinsipielt er ikke det å nappe øyenbryn noe som skårer høyt på viktig-statistikken, samtidig føler jeg meg personlig litt flink når jeg har giddet å gjøre det (og filt neglene). Jeg innbiller meg at HI mener noe av det samme. Både kjole og å ikke bli forvekslet med Bresjnev kan gi poeng på velværeskalaen hvis man er som meg. Jeg synes så definitivt at jeg burde bli flinkere til å nappe bryn og file negler.

Gammel 04-10-10, 23:43   #84
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

File negler? De brekker jo av seg selv en gang i måneden.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 23:44   #85
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

File negler? De brekker jo av seg selv en gang i måneden.

(ja, og så kan man bare rive dem av)

Gammel 04-10-10, 23:46   #86
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det kan man også.

Håkkei. Poenget: Jeg er ikke "flink" fordi jeg bruker kjole, jeg er ikke "flink" fordi jeg bruker bukse, jeg er derimot flink når jeg kler meg etter forholdene, og ikke ofrer praktisk sans på forfengelighetens alter.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 08:38   #87
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker kjole og skjørt adskillig mer enn for et par år siden. Da gikk det kun i jeans, tee og hettejakker.
Som skotøy bruker jeg ofte ballerinaliknende sko, men har nå også kjøpt meg et par syndig dyre støveletter som nok blir hyppig brukt fremover

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 08:41   #88
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Hvis jeg finner to like sokker og en ren t-skjorte når jeg skal kle på meg om morran, har jeg vært flink til å vaske tøy.

Gammel 05-10-10, 08:48   #89
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Maverick!

Jeg har gjort det til en øvelse å gå mer i skjørt og kjoler. Det sitter bedre på meg enn bukser og jeg føler meg mer feminin og fin. Skjørt har jeg gått mye i på jobb den siste tiden, men kjolene bruker jeg som oftest hjemme. Av en eller annen grunn føler jeg meg så underlig pyntet med kjole på. Nå har jeg imidlertid kjøpt meg røffe støvletter som jeg har bestemt passer til kjole, så da føler jeg meg nok litt mer bekvem. Jeg vil være litt røff selv om jeg har kjole og skjørt.

Gammel 05-10-10, 09:02   #90
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg er veldig flink. Jeg bruker kjole og skjørt mer enn jeans. Kjempeflink er jeg faktisk.
Jeg filer ikke negler da. Men det er fordi det ikke trengs. (Jeg har ihvertfall ikke oppdaget behovet.)

Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 09:04   #91
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Blondie, jeg bruker også stort sett røffe sko til mine kjoler. Nå er jo ofte ikke kjolene mine så pene i stilen, men jeg er ikke begeistret for følelsen av å være for pyntet. Jeg røffer antrekket ned med basketsko, høye dr. martens og andre grove støvletter.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 09:06   #92
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Blondie, jeg bruker også stort sett røffe sko til mine kjoler. Nå er jo ofte ikke kjolene mine så pene i stilen, men jeg er ikke begeistret for følelsen av å være for pyntet. Jeg røffer antrekket ned med basketsko, høye dr. martens og andre grove støvletter.

Nettopp! Derfor er jeg på jakt etter flere hverdagskjoler, da er jeg helt overbevist om at jeg er i mitt rette element.

Gammel 05-10-10, 09:06   #93
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Å ja, det glemte jeg. Jeg har Dr. Martens med vernetå som er superkule til enkelte kjoler. Det er dessuten veldig praktisk når man finner på å jobbe med sjauing i kjole

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 09:09   #94
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Standard

Jeg vil ha Dr. Martens!
(noe jeg forøvrig har ønsket meg siden 14-årsdagen. Hmrf!)

Gammel 05-10-10, 09:09   #95
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Standard

Ja, i et par år altså.

Gammel 05-10-10, 09:13   #96
Slettet bruker
Passiv

Standard

Hva slags kjoler passer med Dr. Martens?

Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 09:20   #97
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Hva slags kjoler passer med Dr. Martens?

Alle de kjolene jeg har sett deg i, og de aller fleste av mine kjoler.

Nattens dronningkjolen din ville vært supertøff sammen med mine nye høye dr. martins.

Gammel 05-10-10, 09:22   #98
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Blondie; burde du ikke da kjøpe deg et par dr. Martens?

Jeg har forøvrig blitt "flinkere" til å gå med kjole og skjørt. Jeg har en jobb der jeg i prinsippet burde bruke brynje (les: drakt), men misliker det intenst. Da er det bedre med kjole/skjørt. I tillegg har det rett og slett vært et selvstendig poeng å kle meg litt mer kvinnelig på jobb enn det jeg tidligere har drevet med.

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 09:40   #99
Slettet bruker
Passiv

Standard

Burde jeg ha meg Dr. Martens, er det dette vi hevder?

Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 09:44   #100
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Standard

Jeg er redd for det Smilefjes. Det er nok sånn det må blir.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:56.