|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du flink til å bruke kjoler og skjørt til daglig?Jeg er veldig flink til å bruke både kjoler og skjørt.
![]() |
#82 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() Sv: Er du flink til å bruke kjoler og skjørt til daglig?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() Sv: Er du flink til å bruke kjoler og skjørt til daglig?Men altså, jeg tror jeg skjønner flink-begrepet. Jeg har to ting jeg er veldig lite flink til når det gjelder utseende, nemig å nappe øyenbryn og å file negler. Det er så dørgende kjedelig at jeg knapt orker tanken. Samtidig er jeg fra naturens side utstyrt med øyenbryn som selveste Bresjnev ville ha misunt meg, så jeg profiterer sterkt på å utføre en liten prosedyre der. Prinsipielt er ikke det å nappe øyenbryn noe som skårer høyt på viktig-statistikken, samtidig føler jeg meg personlig litt flink når jeg har giddet å gjøre det (og filt neglene). Jeg innbiller meg at HI mener noe av det samme. Både kjole og å ikke bli forvekslet med Bresjnev kan gi poeng på velværeskalaen hvis man er som meg. Jeg synes så definitivt at jeg burde bli flinkere til å nappe bryn og file negler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
|
![]() Sv: Er du flink til å bruke kjoler og skjørt til daglig?Det kan man også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Er du flink til å bruke kjoler og skjørt til daglig?Jeg bruker kjole og skjørt adskillig mer enn for et par år siden. Da gikk det kun i jeans, tee og hettejakker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
![]() Sv: Er du flink til å bruke kjoler og skjørt til daglig?Hvis jeg finner to like sokker og en ren t-skjorte når jeg skal kle på meg om morran, har jeg vært flink til å vaske tøy.
![]() |
#89 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Er du flink til å bruke kjoler og skjørt til daglig?Maverick!
![]() |
#90 |
Passiv
|
![]() Sv: Er du flink til å bruke kjoler og skjørt til daglig?Jeg er veldig flink. Jeg bruker kjole og skjørt mer enn jeans. Kjempeflink er jeg faktisk. |
![]() |
![]() |
#91 |
Helt konge
|
![]() Sv: Er du flink til å bruke kjoler og skjørt til daglig?Blondie, jeg bruker også stort sett røffe sko til mine kjoler. Nå er jo ofte ikke kjolene mine så pene i stilen, men jeg er ikke begeistret for følelsen av å være for pyntet. Jeg røffer antrekket ned med basketsko, høye dr. martens og andre grove støvletter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
ctrl+z
|
Nettopp! Derfor er jeg på jakt etter flere hverdagskjoler, da er jeg helt overbevist om at jeg er i mitt rette element.
![]() |
#93 |
Rockesøster
|
Å ja, det glemte jeg. Jeg har Dr. Martens med vernetå som er superkule til enkelte kjoler. Det er dessuten veldig praktisk når man finner på å jobbe med sjauing i kjole |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Passiv
|
|
![]() |
![]() |
#97 |
Helt konge
|
Alle de kjolene jeg har sett deg i, og de aller fleste av mine kjoler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Smugleser
|
![]() Sv: Er du flink til å bruke kjoler og skjørt til daglig?Blondie; burde du ikke da kjøpe deg et par dr. Martens?
![]() |
#99 |
Passiv
|
|
![]() |
![]() |
|
|