|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Party! Fester du ofte?Ikke så ofte på de helt store festene, og jeg er så å si aldri på 'byen' mer, men innimellom er det treff med venner, og det inkluderer ofte vin og trapperøyking og lått og løye.
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Sv: Party! Fester du ofte?Jeg innser at Mjau og jeg har helt forskjellige syn på å være ute, hvis hun mener at man må drikke seg så dritings at man ikke klarer å låse opp døra for at det skal være "ordentlig festing". Kanskje fordi jeg oftere er ute, og derfor ikke trenger å overdrive så til de grader. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Party! Fester du ofte?
Jeg tror ikke du leser det jeg skriver godt nok, for jeg skriver en del om forskjellen mellom det å være ute og ta et fornuftig antall pils og ha en fin dagen derpå, i motsetning til å drikke seg dritings hver helg. Det er vel den versjonen med å drikke seg dritings hver helg jeg personlig ikke helt forstår verdien av.
![]() |
#4 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
![]() Sv: Party! Fester du ofte?Sjeldent, veldig sjeldent!
![]() |
#5 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Party! Fester du ofte?Nå som jeg er alene har jeg faktisk muligheten til å ta meg en fest en gang i blant, men det blir likevel ikke så ofte. Kan ikke si hvor jevnlig jeg går ut, men det kan gå flere mnd i mellom, og det kan være bare med et par uker i mellom noen ganger. Jeg fester aldri så veldig at jeg blir stupe full, det er mange år siden sist. Jeg liker bare å være blant venner i lystig lag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis det er det HI mener med festing, så er jeg ikke helt der, altså. På gymnaset var det gjengs å spørre om man skulle "drikke til helgen" under mottoet fest uten fyll er falsk idyll. Siden de dager er det mer eller mindre uplanlagte happenings for min del, hvor det sosiale er poenget. Altså at jeg blir invitert på middag/vin, går ut og spiser for så å fortsette på en bar eller går ut for å ta en øl eller tre. Det er svært sjelden det er fullt vorspiel og helaften på dansegulvet, for å si det sånn, men jeg hadde ikke akkurat sett noe galt i det heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Party! Fester du ofte?Det blir lite, gitt. Så lite at sist jeg kan huske, var i bryllup.
![]() |
#8 |
intro
|
Golf?
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Sv: Party! Fester du ofte?Jeg kan lese. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Curlingkone
|
![]() |
#14 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Tilpasser tittel
|
![]() Sv: Party! Fester du ofte?Når vi snakker kjedelig, så slokna apekatten i senga mens han skulle kle på seg nå (?!) Han har sovet i godt over en halvannen time. Så jeg sitter nå her fullt pyntet og venter på at han skal våkne.
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Party! Fester du ofte?Jeg er veldig sjelden på vorspiel og så ut på diskotek dersom det er det du mener. Jeg sjangler meg heller aldri til taxien og spyr hele søndagen. Når det er sagt så elsker jeg sosiale sammenkomster. Ekstra godt liker jeg de med bobler til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Sv: Party! Fester du ofte?For øvrig hender det ikke så sjelden at jeg drikker et ufornuftig antall pils også. Eller whisky, for den del. Vin. Mange gleder der ute. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Party! Fester du ofte?Jeg kan bli dårlig dagen etterpå selv om jeg fant nøkkelhullet kvelden før. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Party! Fester du ofte?Er det vanlig blant voksne å spille brettspill? Kjenner noen få som gjør det, men lurer på om det er vanlig? (havnet i brett-spill-felle-og-for-høflig-til-å-si-nei-situasjon en gang, og den er jeg merket av enda). |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Blant de jeg kjenner er det det iallefall. Mest spørrespill, men også andre varianter. Tror jeg kjenner for mange med litt for stort konkurranseinstinkt. Ikke så veldig ofte, men spillkvelder (og kort faktisk) finnes altså i alle høyeste grad. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|