Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-tråden

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-09-10, 15:16   #81
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-tråden

Jeg har sendt ungene avgårde og er veldig flink til å passe på parforholdet i dag.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-10, 15:30   #82
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne tråden var noe for meg som trenger ganske ujevnt og ikke er god på så veldig mange husmorting.

Altså:Jeg har vært alenemor store deler av uka, men har likevel klart:
-å trene en gang
-støvsuge stue og kjøkken
-vaske to maskiner med klær
-laget middag hver dag (mye Toro, men likevel: Middag hver dag! )
-kjørt og hentet på to fotballkamper
-vært snill og kosemosete lærer og vært på kino med ny klasse.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-10, 17:08   #83
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har hatt Knotten hjemme i dag (planleggingsdag på skolen, SFO var åpent men det visste ikke faren som introduserte hjemmedag i går kveld ...), og det uten å bli brølemamma. Dvs. brølingen begynte i det mannen kom hjem, så det var godt timet!

Gammel 18-09-10, 18:20   #84
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har malt og tapetsert soverommet. Skulle egentlig male et skap men min kjære mente jeg skulle gjøre ferdig noen andre prosjekt først. SO I DID

Og så har jeg vært hjelpetrener på hockeyskolen i dag! Moro

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-10, 18:23   #85
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har vært sliten i dag, men likevel fikk jeg støvsugd og vaska stua. Og jeg har vært flink til å smårydde i stua hele uka, sånn at det har holdt seg levelig her! Jeg er kjempestolt, faktisk.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-10, 18:26   #86
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har slått av mobiltelefonen min.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-10, 18:26   #87
Krem
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Jeg har vært flink mamma og tatt med de håpefulle på bokfest i operaen i dag. Og handlet mange bøker. Og akkurat nå er jeg veldig flink til å spise smågodtet barna fikk til lørdagsgodt. Utrolig flink faktisk.

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-10, 18:40   #88
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har bakt boller med vaniljekrem og kanelsnurrer. Alle er glade. <3

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-10, 18:40   #89
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Jeg har sagt ja til å strikke på bestilling selv om jeg ikke har tid nå i disse julegavelagetider.

Gammel 18-09-10, 18:50   #90
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har byttet kjøkkengulv i dag.
Jeg fikk i tillegg byttet antrekk tre ganger, men det er en annen historie.

Gammel 18-09-10, 19:14   #91
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv

Pegasus sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Jeg har vært ute og gått en halvtimes tur. Dørstokkmila er lang, og sofaen god.... Det var godt med litt frisk luft!

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 20:31   #92
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Jeg har skrudd sammen resten av kjøkkenet mitt, før jeg monterte fire Pax-stammer med god hjelp av pappaen min. Så har jeg vasket ned et bad som var dekket av fint støv - det blir ufattelig mye gris når man må ta ned to vegger helt inn til isolasjonen og legge nye plater, membran og fliser ... Nå er det bare litt småplukk igjen der inne, og det kommer det en fyr og gjør i morgen. Da er det bare å hive seg rundt og gjøre dette huset visningsklart.

Gammel 19-09-10, 21:47   #93
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har jobbet veldig, veldig effektivt i så å si hele dag. Det er ikke vanlig takst for meg, i alle fall ikke på en søndag!

Gammel 19-09-10, 21:58   #94
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har overlevd en bursdags- og fotballcup helg uten å krangle med mannen.

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 22:11   #95
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

.. bra å skryte litt av seg selv, ja.
I dag har jeg bakt skoleboller og malt litt på gjerde. Og gitt bort 2 store esker + en stor pose med arveklær til broren min sine barn.
I går vasket jeg vinduer, både utvendig og innvendig..

Gammel 19-09-10, 22:29   #96
kjerstisin
Aktiv

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Ungarn
kjerstisin er litt kul
Standard

Jeg har bakt seks brød i dag mens jeg var alene med alle fire ungene og mannen spilte golf
Jeg har klart å la dataen liggen mens ungene er våknet og både lekt og sett film med de største, mens de minste sov....
Har funnet bunnen på skittentøyskurven og spart brettinga til en annen dag...
Har tent stearinlys og sunket ned i sofaen med mannen og tv...
Og nå skal jeg jaggu legge meg så kommer jeg tidlig i seng for en gangs skyld...

Syntes dette er en super tråd...

Må jo si at en kg ned denne uka er toppers....

kjerstisin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 14:18   #97
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Jeg har spilt gitar, bass, piano og trommer i dag! Og sunget. I mic. Nå er jeg i ferd med å lese dagens tyve sider ped før jeg skal rase avgårde og hente ungene.

Gammel 21-09-10, 15:19   #98
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Åhå! Meg i dag igjen. Var dere ikke flinke i går, dere?

Nevertheless. I dag knakk jeg trommekoden! I går var det bare dunk-dask-dunk-dask. Men i dag kom tic-tic-tic-tic-en også. Sååå stolt!

Gammel 21-09-10, 20:22   #99
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Jeg har vært kjempeflink i dag jeg
Jeg har vasket en maskin klær OG brettet den som var i trommelen.
Aksjon: Ikke få Mount Everest haug med klær denne uken.

Gammel 21-09-10, 21:24   #100
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Klipper ut facebookmeldingami:
Rallar på dagtid, maler etter middag, snekkerhåndtlanger til kvelds.

I tillegg har jeg vært usedvanlig flink på jobben min i dag.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:40.