|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#82 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenDenne tråden var noe for meg som trenger ganske ujevnt og ikke er god på så veldig mange husmorting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenJeg har hatt Knotten hjemme i dag (planleggingsdag på skolen, SFO var åpent men det visste ikke faren som introduserte hjemmedag i går kveld ...), og det uten å bli brølemamma. Dvs. brølingen begynte i det mannen kom hjem, så det var godt timet!
![]() |
#84 |
re:designer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenJeg har malt og tapetsert soverommet. Skulle egentlig male et skap men min kjære mente jeg skulle gjøre ferdig noen andre prosjekt først. SO I DID |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenJeg har vært sliten i dag, men likevel fikk jeg støvsugd og vaska stua. Og jeg har vært flink til å smårydde i stua hele uka, sånn at det har holdt seg levelig her! Jeg er kjempestolt, faktisk.
![]() |
#87 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenJeg har vært flink mamma og tatt med de håpefulle på bokfest i operaen i dag. Og handlet mange bøker. Og akkurat nå er jeg veldig flink til å spise smågodtet barna fikk til lørdagsgodt. Utrolig flink faktisk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenVi har byttet kjøkkengulv i dag.
![]() |
#91 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenJeg har vært ute og gått en halvtimes tur. Dørstokkmila er lang, og sofaen god.... Det var godt med litt frisk luft! |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenJeg har skrudd sammen resten av kjøkkenet mitt, før jeg monterte fire Pax-stammer med god hjelp av pappaen min. Så har jeg vasket ned et bad som var dekket av fint støv - det blir ufattelig mye gris når man må ta ned to vegger helt inn til isolasjonen og legge nye plater, membran og fliser ... Nå er det bare litt småplukk igjen der inne, og det kommer det en fyr og gjør i morgen. Da er det bare å hive seg rundt og gjøre dette huset visningsklart.
![]() |
![]() |
#93 |
flisespikker
|
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenJeg har jobbet veldig, veldig effektivt i så å si hele dag. Det er ikke vanlig takst for meg, i alle fall ikke på en søndag!
![]() |
#95 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-tråden.. bra å skryte litt av seg selv, ja.
![]() |
#96 |
Aktiv
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Ungarn
![]() |
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenJeg har bakt seks brød i dag mens jeg var alene med alle fire ungene og mannen spilte golf |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenJeg har spilt gitar, bass, piano og trommer i dag! Og sunget. I mic. Nå er jeg i ferd med å lese dagens tyve sider ped før jeg skal rase avgårde og hente ungene.
![]() |
#98 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenÅhå! Meg i dag igjen. Var dere ikke flinke i går, dere?
![]() |
#99 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenJeg har vært kjempeflink i dag jeg
![]() |
#100 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenKlipper ut facebookmeldingami:
![]() |
|
|