Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Har du vært deltaker i en realityserie?

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Se resultatene: Har du vært deltaker i en realityserie?
Ja en 1 0,37%
Ja flere 0 0%
Har meldt meg på, men kom ikke med 5 1,87%
Nei, men det kunne jeg godt ha vært 17 6,34%
Nei, og det kunne jeg ikke tenkt meg 244 91,04%
Nei men jeg har vært programleder 1 0,37%
Deltakere: 268. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-03-08, 11:13   #81
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du vært deltaker i en realityserie?

Hvis jeg hadde klart å unngå å komme på tv i ettertid, kunne jeg godt tenke meg å være med på 71'nord.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-08, 11:17   #82
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du vært deltaker i en realityserie?

Nei. Kunne ikke tenkt meg å være med heller.

Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-08, 19:01   #83
Maki
Mor til fire
 
Maki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 863
Maki er populærMaki er populærMaki er populærMaki er populær
Standard

Sv: Har du vært deltaker i en realityserie?

Nope.

Maki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-08, 19:18   #84
Betty
Superaktiv
 
Betty sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 348
Betty er populærBetty er populærBetty er populærBetty er populær
Standard

Sv: Har du vært deltaker i en realityserie?

Nei, det kunne jeg ikke ha tenkt meg.

Program som Deal or no deal etc har jeg derimot meldt meg på, men ikke kommet med. Kunne godt ha tenkt meg å vunnet litt penger.

Var med i programmet Øyenvitne på tv3 da jeg var 13-14 år gammel og det er nok første og siste gang jeg var på tv.

__________________
Storesøster, mai-06.
Lillesøster, april-09.
Betty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-08, 22:28   #85
Superior
Tilpasser tittel
 
Superior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.979
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du vært deltaker i en realityserie?

Jeg har fear factor t skjorte

__________________
Født 00, 02, 06-07 Minstemann, 12 og 15
Superior er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 18:58   #86
DollyDuck
Superduperaktiv
 
DollyDuck sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: På bygda
Innlegg: 686
DollyDuck er litt kulDollyDuck er litt kul
Standard

Sv: Har du vært deltaker i en realityserie?

Niks!! Er ikke noe for meg det der!

__________________
Storesøster 1994 Storebror 2002 Mellombror 2005 Lillebror 2007
DollyDuck er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 18:59   #87
mumrik
Egenial
 
mumrik sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.570
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du vært deltaker i en realityserie?

Kanskje det er det som skal til for at jeg skal gidde og se på slike programmer?

__________________
Why did you do it? Why?! Why?! You fucked-up, crazy-ass, weirdo beaver!
mumrik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 19:07   #88
carmenzita
Bør lage seg en tittel selv
 
carmenzita sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.183
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du vært deltaker i en realityserie?

Nei,kunne ikke falt meg inn.
Men kunne godt levd noen uker på farmen,uten kamera tilstede.

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 19:12   #89
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.833
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du vært deltaker i en realityserie?

Nei. Jeg er kjedelig som dagen er lang, så jeg hadde nok aldri kommet med uansett. Dessuten har jeg angst for å være i søkelyset, så jeg egner meg virkelig ikke. Det holder at mennesker rundt meg vet hvor rar jeg er, trenger ikke at hele Norge vet det.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 19:13   #90
Maylen
På lukket avdeling
 
Maylen sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Innlegg: 1.430
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Sv: Har du vært deltaker i en realityserie?

Kunne meldt meg på farmen og 71 grader Nord for en stund siden, men ikke nå lengre. :lat og kamerafobi:

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-08, 22:53   #91
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du vært deltaker i en realityserie?

Jeg kunne tenkt meg å være med på Farmen. Ikke pga selve realityprogram-biten, men fordi det ser utrolig gøy ut å drive gård på "gamlemåten".

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 16:36   #92
Lotte
Aktiv
 
Lotte sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 172
Lotte er litt kul
Standard

Sv: Har du vært deltaker i en realityserie?

Jeg kunne ikke tenkt meg å være med på noen reality program. Noen må jo se på de og, ikke alle kan være med.

Lotte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 19:20   #93
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du vært deltaker i en realityserie?

Både Arken og Heiko lurte meg et øyeblikk. :naiv:

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Nei. Skal jeg være på TV skal jeg ha gjort noe interessant. Jge ønsker meg tilbake til tiden da folk kom på TV fordi de hadde vært et interessant sted, visste eller kunne noe interessant eller hadde opplevd noe interessant. Folk er kjedelige og kommer på TV i timesvis?

... og der fikk jeg Norge Rundt á la Ut i vår hage-assosiasjoner.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 19:37   #94
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du vært deltaker i en realityserie?

Opprinnelig lagt inn av Fusilli, her.

Hvis jeg hadde klart å unngå å komme på tv i ettertid, kunne jeg godt tenke meg å være med på 71'nord.

Jeg også.

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 00:19   #95
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du vært deltaker i en realityserie?

Sitter på begge hender for å ikke oute min skummle fortid og få halve fp til å brekke seg av latter....

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 00:33   #96
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...
 
Høyt&Lavt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.326
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du vært deltaker i en realityserie?

Nei, har aldri falt meg inn å søke! Men et sært utskudd som meg, med temperament, tror jeg nok jeg hadde fått plass OM jeg hadde søkt ja

__________________
jente 2001 - gutt 2005 - gutt 2011
Høyt&Lavt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 01:15   #97
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du vært deltaker i en realityserie?

Opprinnelig lagt inn av era, her.

Sitter på begge hender for å ikke oute min skummle fortid og få halve fp til å brekke seg av latter....

Har du sagt A så.......

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 11:14   #98
Manga
Bør lage seg en tittel selv
 
Manga sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 2.129
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Sv: Har du vært deltaker i en realityserie?

Opprinnelig lagt inn av era, her.

Sitter på begge hender for å ikke oute min skummle fortid og få halve fp til å brekke seg av latter....

En god latter forlenger livet sies det så kom igjen

__________________
Storesøster 05 - Lillebror 07 - Bittelillebror 15
Manga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 12:48   #99
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du vært deltaker i en realityserie?

Jess, jess era! Fortell! Trenger en god latter i dag. Er hjemme med en syk klegg

Make me laugh

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 22:16   #100
krystallklart
Lett rørt
 
krystallklart sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Innlegg: 4.384
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du vært deltaker i en realityserie?

Nei, og det har aldri fristet heller.

__________________
Gutter 04, 08, 11 og jenta 13
+ en liten skatt i magen
krystallklart er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no