Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

"Gode uteklær"

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-09-07, 09:24   #81
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.445
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Gode uteklær"

Opprinnelig lagt inn av Bundbury, her.

De finnes uten duskene.
Reima sine er ikke like gode, mener jeg. De er det mulig å snu seg inni. Dessuten mangler de den ekstra polstringen.
Kivat har luer helt uten stasj også.

Jaja, jeg har helt motsatt erfaring, så det kommer vel an på hodet. Vi hadde en kivat som var for trang rundt ansiktet, til stadighet skle inni øynene og man kunne snu hodet inni. Har aldri opplevd det med Reima sin lue.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-07, 09:26   #82
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Gode uteklær"

Tror jeg skal gå for ull hettelue og reima sin vanntette utenpå i år også.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-07, 09:29   #83
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.208
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Gode uteklær"

Hoder er veldig forskjellige, så en lue som sitter perfekt på ett hode kan være helt feil på et annet. Det eneste som nytter er å prøve. Luer kjøper jeg aldri uprøvd.

Husker jeg prøvde en Voksi-lue på minsten min da han var liten, fordi jeg hadde hørt noen som var fornøyd med dem. Den ble sittende som en rund boks på toppen. Gutten min har langt bakhode, og det så helt kårni ut.
Troll-hettelua passer veldig godt på ham.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-07, 09:52   #84
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.874
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Gode uteklær"

Helt topp med sånne brev synes jeg, jobber i barnehgae selv og det er jamen ikke enkelt når noen tror barna kan gå i regntøy oog joggesko hele vinteren.

Vi har masse ull til gutten vår, endel ubehandla ull og noe helt vanlig ull. Har kjøpt ullfleecedress fra nøstebarn og så har vi en ulldress fra janus.

Har Reima tec vinterdress og høstdress.

Kamisk ticle sko og ett par ande gore tex sko.

2 Reima hetteluer, passer bra til barnet vårt.

gutten vår går i naturbarnehage og er ute hele dagene.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-07, 10:21   #85
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv
 
pippimamma sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.500
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Gode uteklær"

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Vi har fått en mail fra barnehagen som oppfordrer oss til å utstyre barna våre med "gode uteklær".

"Vi er veldig avhengig av at barna har gode ute klær/sko som tåler regn, vind, snø og kulde. Det kan blåse kraftig her, det vet vi og da er det nødvendig å ha skikkelig utstyr som er i orden for at barna skal ha en god dag."

Bakgrunnen er at barna skal være på utegruppe annenhver uke fra høsten av. Dette er selvsagt fordi man tar inn flere barn enn arealet tilsier...

Så heldige barna er som får være med i utegruppe annen hver uke!

Det er sant at det har alt å si for hvordan dagene blir for barnet, hvordan det er kledd. De små elsker å være ute, men hater å fryse. Jeg har ikke lest alle innleggene her, men minni ser ut til å ha utstyret iorden.

For alt jeg vet så har du allerede utstyret iorden. Grunnen til at de sender ut et sånn skriv er fordi det er ikke alle som sender med barna varme/nok klær til å være ute i flere timer.

Det er ikke lett å finne klær som passer for en norsk vinter. De skal helst være både vindtette, vanntette og varme.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-07, 10:24   #86
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Gode uteklær"

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Helt topp med sånne brev synes jeg, jobber i barnehgae selv og det er jamen ikke enkelt når noen tror barna kan gå i regntøy oog joggesko hele vinteren.

Jeg har sett tragiske eksempler på det. Eks; minusgrader, klink is, barnepark og et søskenpar i regntøy og gummistøvler uten fór.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-07, 18:26   #87
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.862
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Gode uteklær"

Lurer også på hvor Kivat selges?

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-07, 19:13   #88
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Gode uteklær"

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Lurer også på hvor Kivat selges?

De har det på Byhaven.
På den barneklærbutikken øverst det, ved Kid.
Lille Martine ellerno?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-07, 23:28   #89
Optimist
Teacher.
 
Optimist sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Innlegg: 2.506
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Sv: "Gode uteklær"

Viking Goretex er supre sko! Jobber i bhg å kan anbefale dem! mine barn har slike, og jeg kommer til å investere i nye par til vinteren. Dock Boots er gode overgangssko nå utover høsten!

Optimist er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-07, 23:39   #90
Optimist
Teacher.
 
Optimist sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Innlegg: 2.506
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Sv: "Gode uteklær"

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Helt topp med sånne brev synes jeg, jobber i barnehgae selv og det er jamen ikke enkelt når noen tror barna kan gå i regntøy oog joggesko hele vinteren.

Vi har masse ull til gutten vår, endel ubehandla ull og noe helt vanlig ull. Har kjøpt ullfleecedress fra nøstebarn og så har vi en ulldress fra janus.

Har Reima tec vinterdress og høstdress.

Kamisk ticle sko og ett par ande gore tex sko.

2 Reima hetteluer, passer bra til barnet vårt.

gutten vår går i naturbarnehage og er ute hele dagene.

Jobber også i bhg og har omtrent samme utstyr som deg til mine barn. Foretrekker personlig Viking Goretex- sko. Problemet for mange foreldre er pris på klær og sko: Produktene du listet opp er ganske dyre, så mange har ikke råd til slike! Viser seg i mange produkttester at billige merker er like gode (ofte bedre) som dyre!!

Optimist er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 01:18   #91
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Gode uteklær"

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Og "noen" har barn som overhodet ikke tåler ull mot huden.
Hilsen en som må sende med mye rart til mine to, men heldigvis har fått full forståelse for dette fra barnehagepersonalet. Sikkert mange som sender med for dårlig tøy, men jeg kjenner jeg bare må svare når noen skuler på "andres unger" og tar sluttninger raskt utfra det.

Har også barn som HATER ull som pesten.
(Lik mora)

Men de har aldri vært kalde. De har hatt hjemmestrikket ullbukse og genser til å ha over bomull strømpebukser og bomull høyhalset genser.Varme og gode.
Men det skal være nokså kaldt før de får på ull, mine barn er veldig varmblodige.

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 16:07   #92
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.840
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Gode uteklær"

Opprinnelig lagt inn av Bundbury, her.

De finnes uten duskene.
Reima sine er ikke like gode, mener jeg. De er det mulig å snu seg inni. Dessuten mangler de den ekstra polstringen.
Kivat har luer helt uten stasj også.

Hvordan ekstra polstring mener du?

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 22:03   #93
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.874
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Gode uteklær"

Opprinnelig lagt inn av StiBy, her.

Jobber også i bhg og har omtrent samme utstyr som deg til mine barn. Foretrekker personlig Viking Goretex- sko. Problemet for mange foreldre er pris på klær og sko: Produktene du listet opp er ganske dyre, så mange har ikke råd til slike! Viser seg i mange produkttester at billige merker er like gode (ofte bedre) som dyre!!


Joda men best i test er jo ikke nødvendig vis bra fordetom. ikke alle produkter er like lette å bevegeseg i for de små.

Går an å kjøpe på salg.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-07, 22:02   #94
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Gode uteklær"

Opprinnelig lagt inn av VerIng, her.

Hvordan ekstra polstring mener du?

Over ørene, som gjør dem vindtette.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-07, 22:10   #95
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.840
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Gode uteklær"

Opprinnelig lagt inn av Bundbury, her.

Over ørene, som gjør dem vindtette.

Aha- sånn vindstopper er det på Reima sine luer også.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-07, 22:13   #96
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.975
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Gode uteklær"

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Var det ikke Zol som kjøpte dem i fjor og anbefalte dem på det sterkeste? Jeg har ikke testet dem selv, men vurderer nå til vinteren.

Jeg kan også anbefale Superfit på det sterkeste. Lette, gode, varme og tørre.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-07, 22:53   #97
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.082
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Gode uteklær"

Og hvor har de Superfit i Oslo?

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-09-07, 22:54   #98
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!
 
Lykketrollet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.481
Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: "Gode uteklær"

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.


Forresten: Noen som vet hvordan Super-fit sine gore-texsko er? De er nemlig kjempelette!

Snuppa hadde dem ifjor, og vi var kjempefornøyd.
Vi blir nok med å kjøpe de i år også, men vi se testen i neste foreldre og barn først.

__________________
Fire skatter født 05, 07, 11 og 16.

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-07, 08:48   #99
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.699
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Gode uteklær"

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Og hvor har de Superfit i Oslo?



AGNAR HAGEN AS 5041 - OSLO BOGSTADVELEN 20


BRA SKO AS 9630 - OSLO BERGENSVEIEN 4


BRYN SKO AS. SENTRALL. 66700 - OSLO BRYNSVEIEN 18


COMFORT ORTOPEDI AS 801 - OSLO KAI MUNKSV. 41, PB 89


EURO SKO LAMBERSETER 11500 - OSLO LANGBILGEN 9


EURO SKO SENTER SYD 12810 - OSLO LOFSRUDVN 6, MORTENSR


EURO SKO TVEITA 6710 - OSLO TVETENVEIEN 150


FAMILIE SKOMAKEREN AS 188 - OSLO GRONLAND 14


GRENSEN 159 - OSLO GRENSEN 3


H-SKO AS 671 - OSLO TVETENVEIEN 150


LILLE GRENSEN SKO AS 159 - OSLO LILLE GRENSEN 3


OSLO 985 - OSLO STOVNER SENTER 3


OSLO 611 - OSLO P.B 179Tel.: 22 75 54 24


OSLO 611 - OSLO OESTENSJOEVEIEN 79


ROA SKO AS 751 - OSLO AUSTLIVEIEN 2


SAGA SKO AS. 1110 - OSLO STORTINGSGATEN 28


SANDY'S 251 - OSLO VIKATERASSEN 2 ETGTel.: 22 83 77 77


SANNERGATEN SKOTOYMAGASIN 557 - OSLO SANNERGATEN 8


THELMA & LOUISE AS 3740 - OSLO HOLMENVEIEN 1Tel.: 0047 22 49 01 20


VALKYRIEN SKO 3660 - OSLO VALKYRIEGATEN 3

Ifg Superfit sine hjemmesider iallefall

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-07, 09:02   #100
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Gode uteklær"

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Og "noen" har barn som overhodet ikke tåler ull mot huden.
Hilsen en som må sende med mye rart til mine to, men heldigvis har fått full forståelse for dette fra barnehagepersonalet. Sikkert mange som sender med for dårlig tøy, men jeg kjenner jeg bare må svare når noen skuler på "andres unger" og tar sluttninger raskt utfra det.


Dette er også mitt poeng. Mine to tåler ull dårlig, de er atopiske begge to. Så her er det andre alternativer til varmt og "ordentlig" tøy uten at jeg gidder føle at jeg ikke kler dem skikkelig av den grunn.

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no