Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Medlemssalong II

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-03-07, 12:51   #81
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.953
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Medlemssalong II

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Men klart, folk må tenke på hva de bruker prikkene sine til. Det medfører ansvar å prikke her på FP, ettersom at prikkene regulerer hvem som kommer inn i de mer lukkede rom. Noe å tenke på når en prikker.

Må bare sitere meg selv igjen og føye til at å ikke rødprikke medfører også et ansvar her på FP.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 12:52   #82
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Medlemssalong II

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Men antall innlegg er enkelt; man bare quoter seg selv

Han gjør det nok bare for å få tilgang til hele forumet.

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 12:53   #83
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.181
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Medlemssalong II

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

"Man" er i dette tilfellet lik "den som har masse innlegg og ryktepoeng".

Nei, "man" var i dette tilfellet ment som "de som ønsker seg et slikt forum".

Jeg ser ikke noe i veien for at det går an for andre å be om å få opprettet et lukket underforum for en annen delmengde av brukerne, for å få et mindre og "tryggere" sted for dem de kjenner best. Det vil kanskje være enda vanskeligere å definere hvem som skal få være med der, men jeg ser ingen prinsipielle problemer med et underforum f.eks. for "folk som Elinblu pleier å grønnprikke og vice versa".

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

De andre (som man ikke "liker" så godt) får på sitt hjelpeløse vis kommunisere internt ute i forumet, enten de liker hverandre eller ei.

Det kan du si.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 12:54   #84
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.181
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Medlemssalong II

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Sånn bortsett fra det er det egentlig hipp som happ for meg hvordan det blir. Jeg vet ikke om jeg personlig føler behovet for en ny medlemssalong heller. Jeg må visst bare blande meg uansett.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 13:01   #85
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.878
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Medlemssalong II

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det vil kanskje være enda vanskeligere å definere hvem som skal få være med der, men jeg ser ingen prinsipielle problemer med et underforum f.eks. for "folk som Elinblu pleier å grønnprikke og vice versa".

Ja, der ville vi i alle fall snakket om et eksklusivt forum.

:tar seg sammen:

Jeg skjønner at noen føler et behov for å kunne drøfte ting i et mer privat forum. Likevel må jeg innrømme at jeg ikke er så glad i en slik "siling" av brukerne og oppdeling i ulike klasser. Det kan lett ende opp med første-, andre- og tredjerangs brukere, men det gjør kanskje ikke noe? Er det litt jantelov over tankene mine nå? Det ser i alle fall ut til at jeg er ganske alene om å tenke slik, så jeg skal slutte å mase.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 13:04   #86
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Medlemssalong II

Delvis enig med Elinblu Unntatt rangsystemet.

Jeg skjønner ikke helt vitsen. Man kjenner jo ikke folk så mye bedre om de har 1000 ryktepoeng. De kan jo ljuge som bare det, uansett.

Jeg blir ikke noe mer privat om jeg skulle komme inn på et slikt underforum....


Sist redigert av Jessica : 09-03-07 kl 13:11. Årsak: Måtte bare presisere.....
Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 13:06   #87
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.991
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Medlemssalong II

Jeg ser poenget med et M2, og etterhvert dukker det sikkert opp behov for et M3 (sikkert akkurat når jeg har klart å jobbe meg inn, på M2 )

Ikke alle har mulighet, evne og tid til å skrive en mengde innlegg. Selv har jeg ikke noe behov for å uttale meg i en diskusjon med mindre jeg mener kan bidra med noe, og da blir det heller ikke spesielt mange innlegg i løpet av en dag selv om jeg har vært her ganske lenge.

Selvfølgelig har jeg lyst til å få tilgang til et M2, men må nok vente lenge og vel før jeg kommer meg inn der.

Dette ble et skikkelig sutreinnlegg, jeg skal ta det som en kvinne når jeg sitter igjen blant middelhavsfarerne og lurer på hva som skjer innenfor hos listetoppene...

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 13:08   #88
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.181
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Medlemssalong II

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg skjønner at noen føler et behov for å kunne drøfte ting i et mer privat forum. Likevel må jeg innrømme at jeg ikke er så glad i en slik "siling" av brukerne og oppdeling i ulike klasser. Det kan lett ende opp med første-, andre- og tredjerangs brukere, men det gjør kanskje ikke noe? Er det litt jantelov over tankene mine nå? Det ser i alle fall ut til at jeg er ganske alene om å tenke slik, så jeg skal slutte å mase.

Jeg skjønner godt tankene dine, og du må for all del bare komme med motforestillingene, det er nyttig å tenke gjennom slikt. Jeg har absolutt lignende prinsipielle motforestillinger selv, men praktisk erfaring, både herfra og fra andre fora, tilsier at det går an å gjennomføre det uten at det får slike negative utslag. For eksempel går det an å passe på at de lukkede områdene ikke blir preget av sladring om andre brukere, og at de heller ikke blir brukt til skravling og andre "ikke-private" ting som like gjerne kunne tas i det åpne forumet.

Mange ønsker å vite hvem det er som leser det de skriver, hvis de skal skrive noe personlig. Og da vil man at det skal være tallmessig begrenset tilgang, og man ønsker å kjenne de som er der, for å føle at man vet hvem de er og kan stole på dem. Antall meldinger og antall ryktepoeng er de eneste målene vi har som kan antyde hvor godt brukerne kjenner og liker hverandre. (Ett alternativ er naturligvis en ren avstemning, men det synes jeg høres mye mer problematisk ut.)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 13:08   #89
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Medlemssalong II

Ble nesten litt lei meg jeg nå. Ser at det blir lenge til jeg blir invitert inn i den salongen!

Eller..jeg kan jo bare slutte å studere, jobbe og ha et IRL....

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 13:08   #90
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.181
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Medlemssalong II

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Jeg blir ikke noe mer privat om jeg skulle komme inn på et slikt underforum....

Det tror jeg ikke jeg heller vil komme til å bli. Men jeg ser og forstår at andre har et ønske om et slikt underforum.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 13:09   #91
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Medlemssalong II

Jeg tenker ikke som deg Elinblu at man deler inn i rang, men man deler inn i grader av privathet. Selv om jeg godt forstår at det kan oppleves som et rangsystem, så lenge det er ryktet som styrer. Jeg tror at FP generelt kommer til å se ganske lik ut for nye brukere som garvede brukere på tross av medlemssalonger. Det er ikke SÅ mange som til stadighet har behov får å dele intime betroelser. Jeg synes iallefall det er diskusjoner og engasjement som preger FP, ikke medlemssalongen. (Sjekket uleste meldinger nå, det er svært få tråder fra medlemssalongen som dukker opp.)

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 13:10   #92
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.181
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Medlemssalong II

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg tenker ikke som deg Elinblu at man deler inn i rang, men man deler inn i grader av privathet.

Nettopp. Godt oppsummert.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 13:10   #93
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Medlemssalong II

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det tror jeg ikke jeg heller vil komme til å bli. Men jeg ser og forstår at andre har et ønske om et slikt underforum.

Jeg forstår det. Samtidig så tenker jeg at skal man være privat så bør man kjenne de som er inne IRL, rett og slett.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 13:12   #94
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Medlemssalong II

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Antall meldinger og antall ryktepoeng er de eneste målene vi har som kan antyde hvor godt brukerne kjenner og liker hverandre.

Og fartstid. :maser:

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 13:13   #95
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Medlemssalong II

Jeg er enig, selv om jeg er LANGT fra kravene!
Tiggetråder burde fått konsekvenser!

__________________
"Langt langt borte, mye lenger enn du tror"
06 08
Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 13:14   #96
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.181
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Medlemssalong II

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Jeg forstår det. Samtidig så tenker jeg at skal man være privat så bør man kjenne de som er inne IRL, rett og slett.

Ja, jeg er heller ikke virkelig "privat" overfor folk jeg ikke kjenner veldig godt, samtidig som jeg er totalt ikke-anonym på nettet, og ikke har noe problem med å bli gjenkjent. Andre har andre grenser - noen skriver om samlivsproblemer og seksuelle preferanser i en blogg under fullt navn, andre tør ikke si hvilken by de bor i en gang når de poster under nick på et webforum som dette.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 13:15   #97
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.181
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Medlemssalong II

Opprinnelig lagt inn av smurfine, her.

Tiggetråder burde fått konsekvenser!

Det får de også.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 13:16   #98
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Medlemssalong II

Jeg har noe ganske privat som jeg kunne tenkt meg å få synspunkter av andre på. Men nå er medlemssalongen så uoversiktlig og jeg kjenner absolutt ikke alle som har tilgang der. Derfor lar jeg være å poste det innlegget, for jeg stoler ikke helt på at jeg vil være anonym der inne.

At jeg kanskje ikke vil få tilgang til MII med én gang føler jeg overhodet ikke som problematisk. Jeg har full forståelse for at det må være sånn.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 13:16   #99
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Medlemssalong II

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det får de også.

ja, *rødprikkegruppen* tenkte jeg ikke på med det første

__________________
"Langt langt borte, mye lenger enn du tror"
06 08
Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 13:17   #100
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.692
Blogginnlegg: 20
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Medlemssalong II

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Og fartstid. :maser:

Jeg er enig med deg i at fartstid har en god del å si. Det er på en måte betryggende å vite at et medlem har vært her en stund, og kjenner tonen og stilen på forumet.

Men, samtidig, jeg har vært her siden begynnelsen, og jeg vil tro at det ikke er alle som "kjenner" meg, siden jeg hverken har mange innlegg (eller ryktepoeng).

Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no