Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Respekt for yrkestitler

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-11-15, 10:26   #81
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.888
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Respekt for yrkestitler

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Jeg har heller aldri møtt barnevognmafiaen eller matpolitiet..

Håhå, barnevognmafiaen kjente jeg igjen i 2004 eller deromkring.

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Snakk om såre tær, jeg trodde først denne tråden var på tull.

Ja, jeg trodde det var ironi.

Det virker på meg som om du irriterte deg over en misforståelse Fløyel og etter å ha fått oppklart den ikke helt vil ta det innover deg?

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-15, 10:28   #82
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.901
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Respekt for yrkestitler

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

At bunadstilvirker skulle være de som omtales som bunadspoliti er for meg helt ukjent. Bunadspoliti kan jo være hvem som helst. Det omfatter sikkert noen bunadstilvirkere også, men flertallet er nok andre siden det ikke er SÅ mange bunadstilvirker.

Snakk om såre tær, jeg trodde først denne tråden var på tull.

Mvh

Byråkrat som bare flytter papir.

Og nedstøvet med-byråkrat/kontorrotte som bare lagrer papir


(Utsikt fra skrivebordet)

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-15, 10:30   #83
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.301
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Respekt for yrkestitler

Altså, jeg kan kjenne meg igjen i å gå med en generell og økende irritasjon over at Folk ikke skjønner, eller alltid hevder at, eller åpenbart har misforstått, og så, ved første anledning til å få det ut i skriftlig form på en enkel plattform (som her), når man opplever et hint av det som skaper irritasjonen, HIVER man seg over muligheten...

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-15, 10:31   #84
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Respekt for yrkestitler

Jeg forstår at det er mange i bunadspolitiet her for det etterspøres stadig etter deres bistand på forumet. Evt. mange som har møtt mange og vet hva de mener. Jeg har vært på en del kurs med utdannede og de starter ofte sine forelesninger med "Jeg er ikke bunadspoliti".

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-15, 10:31   #85
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.428
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Respekt for yrkestitler

Jeg tror egentlig at jeg forøvrig er en del av ammepolitiet, men på nivå med politimester Bastian.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-15, 10:33   #86
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.783
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Respekt for yrkestitler

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Jeg forstår at det er mange i bunadspolitiet her for det etterspøres stadig etter deres bistand på forumet. Evt. mange som har møtt mange og vet hva de mener. Jeg har vært på en del kurs med utdannede og de starter ofte sine forelesninger med "Jeg er ikke bunadspoliti".

Heller dette tror jeg (uthevet). Man spør vel ikke etter råd og er uhøflig på en gang.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-15, 10:34   #87
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.914
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Respekt for yrkestitler

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Jeg forstår at det er mange i bunadspolitiet her for det etterspøres stadig etter deres bistand på forumet.

Stadig var nok en overdrivelse, og i de tilfellene det skjer, så er det nok ofte litt humoristisk ment.

Jeg mener fremdeles du bommer på mål og skyter med feil ammunisjon her.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-15, 10:35   #88
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.301
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Respekt for yrkestitler

Det er noen brukere her som litt spøkefullt har identifisert seg som som "politi", tror jeg. Eller som i hvert fall svarer når de blir kalt på på den måten. Kunnskapsrike og med klare meninger om hva de syns hører hjemme i de ulike tradisjonene. Men som informasjon, ikke pålegg. Ganske fine bunadspolitirepresentanter, altså.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-15, 10:37   #89
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Respekt for yrkestitler

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Det er noen brukere her som litt spøkefullt har identifisert seg som som "politi", tror jeg. Eller som i hvert fall svarer når de blir kalt på på den måten. Kunnskapsrike og med klare meninger om hva de syns hører hjemme i de ulike tradisjoner

Eller man kan velge å kalle de besserwizzere.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-15, 10:41   #90
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.197
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Respekt for yrkestitler

Jeg tror en egen del av hjernen min er avsatt til besserwizzerkunnskap.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-15, 10:41   #91
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.217
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Respekt for yrkestitler

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Jeg har heller aldri møtt barnevognmafiaen eller matpolitiet..

Jeg jobber i lag med musikkpolitiet, møter barnevognmafiaen hver gang jeg går på favorittkaffebaren min, og matpolitiet snakket jeg senest med da jeg leverte Vakkerungen i barnehagen og matpakken jeg hadde lagd ble insipisert og mistenkjeliggjort, ja jeg ble nesten arrestert av de.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-15, 10:42   #92
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.907
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Respekt for yrkestitler

Jeg står gladelig fram som språkpoliti. Ikke i den forstand at jeg driver og retter på folks feil uoppfordret, men det er noen påstander om språk som jeg slår ned på hver bidige gang, og visse typer spørsmål jeg bare svare på. (Akkurat som faren min aldri greide å skjule sin egentlige mening om all pop fra midten av åttitallet, og dermed traumatiserte sin datter for livet. ) Vi har vel egentlig et ganske bredt utvalg av sånne folk her, med hver sin kjepphest. Jeg synes det er ganske sjarmerende, og det inkluderer bunadsentusiastene (se! positiv!).

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-15, 10:42   #93
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.514
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Respekt for yrkestitler

Jeg har heller aldri tenkt på at bunadspolitiet er de som faktisk jobber med bunader - mer de som har meninger om hva som passer seg, som de ikke nødvendigvis holder for seg selv.

Om Converse til bunad f.eks.

http://www.foreldreportalen.no/forum...converse+bunad

Jeg sier ikke at 73% av FP er bunadspoliti altså. Ikke høyt hvertfall.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-15, 10:42   #94
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.497
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Respekt for yrkestitler

DEM, folkens! DEM! Sånn ang. språkpoliti. Hjertet mitt svulmet da sønnen min gjorde alle de/dem-oppgavene helt riktig.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-15, 10:46   #95
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.822
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Respekt for yrkestitler

De/dem lærte jeg av språkpolitiet her.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-15, 10:48   #96
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.783
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Respekt for yrkestitler

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Jeg har heller aldri tenkt på at bunadspolitiet er de som faktisk jobber med bunader - mer de som har meninger om hva som passer seg, som de ikke nødvendigvis holder for seg selv.

Om Converse til bunad f.eks.

http://www.foreldreportalen.no/forum...converse+bunad

Jeg sier ikke at 73% av FP er bunadspoliti altså. Ikke høyt hvertfall.

Ekte bunadspoliti er ikke de som svarer hva de mener når de får et direkte spørsmål, ekte bunadspoliti går bort til barnet og sier fra at det ikke er greit å bruke Converse til bunaden.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-15, 10:50   #97
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.783
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Respekt for yrkestitler

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

DEM, folkens! DEM! Sånn ang. språkpoliti. Hjertet mitt svulmet da sønnen min gjorde alle de/dem-oppgavene helt riktig.

Bare en liten snartur innom et hvilket som helst kommentarfelt, og man blir takknemlig uansett, så lenge folk ikke skriver "di".

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-15, 10:51   #98
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.514
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Respekt for yrkestitler

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Ekte bunadspoliti er ikke de som svarer hva de mener når de får et direkte spørsmål, ekte bunadspoliti går bort til barnet og sier fra at det ikke er greit å bruke Converse til bunaden.

Det fikk vi ikke testet. De (dem? Neida) gikk med på bunadssko til slutt. Turte ikke annet.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-15, 10:51   #99
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.901
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Respekt for yrkestitler

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Bare en liten snartur innom et hvilket som helst kommentarfelt, og man blir takknemlig uansett, så lenge folk ikke skriver "di".

De ær jo dialekt, så de er låv.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-15, 10:52   #100
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Respekt for yrkestitler

Jeg forstår meg selv som bunadspoliti, og jeg lager ikke bunader. Jeg er historiker, gammel museumsomviser og generelt veldig opptatt av draktskikk og tradisjon.

Bunadstilvirker er ikke nødvendigvis bunadpoliti eller omvendt.

Ellers synes jeg det er kjekt å mitraljøsebelære folk om hvordan femtitallet EGENTLIG var, dunke teitinger i hodet med barnedødelighetsstatistikker eller forklare folk ett og annet om "gode gamle dager". Jeg setter også pris på å kunne slå hardt ned på folks halloweenmotstand med å lære dem litt om kulturutvikling. For ikke snakke om saus fra bunnen.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no