Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Pyntefat? Hva i alle dager putter man på det?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-06-14, 14:14   #81
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pyntefat? Hva i alle dager putter man på det?

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Interiørtrenden på FP har ofte vore å ha det rotete rundt seg. :dukker:

Jeg har det rotete jeg også, men jeg ser ikke på det som dekor. Jeg ser på det som rot, ikke en interiørtrend.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-14, 14:15   #82
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.887
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pyntefat? Hva i alle dager putter man på det?

Klart det er rot! Å legge en lypsyl, en leikebil og parkeringsbilletten frå forrige veke på et sånt fat ER jo rot samme kor irånisk en vil vere.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-14, 14:17   #83
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pyntefat? Hva i alle dager putter man på det?

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Klart det er rot! Å legge en lypsyl, en leikebil og parkeringsbilletten frå forrige veke på et sånt fat ER jo rot samme kor irånisk en vil vere.

Jeg har både og. Vil ha pose og sekk. Når jeg har ryddet skal det se fint ut... ellers får lypsylen og kvitteringene bare ligge og flyte. For å ikke snakke om hårstrikkene, ukesplanene til Poden, penner, notatblokker.....

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-14, 14:32   #84
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.256
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pyntefat? Hva i alle dager putter man på det?

Jeg tror folk bare mente å være morsomme, Tussa. Det er faktisk en av termodynamikkens hovedsetninger at entropien vil øke, og at det kreves energi for å minske entropi. Rot er altså en naturlig tilstand.


At jeg heller vil ha rot enn dill er riktig nok et interiørvalg.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-14, 14:37   #85
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pyntefat? Hva i alle dager putter man på det?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg tror folk bare mente å være morsomme, Tussa. Det er faktisk en av termodynamikkens hovedsetninger at entropien vil øke, og at det kreves energi for å minske entropi. Rot er altså en naturlig tilstand.


At jeg heller vil ha rot enn dill er riktig nok et interiørvalg.

Da har du valgt å gi beng tenker jeg.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-14, 14:54   #86
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.887
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pyntefat? Hva i alle dager putter man på det?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg tror folk bare mente å være morsomme, Tussa. Det er faktisk en av termodynamikkens hovedsetninger at entropien vil øke, og at det kreves energi for å minske entropi. Rot er altså en naturlig tilstand.


At jeg heller vil ha rot enn dill er riktig nok et interiørvalg.

No måtte eg google entropi.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-14, 15:15   #87
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.256
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pyntefat? Hva i alle dager putter man på det?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Da har du valgt å gi beng tenker jeg.

Ikke nødvendigvis; jeg prøver å unngå rot. Det er et svar til på det spørsmålet.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-14, 16:26   #88
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pyntefat? Hva i alle dager putter man på det?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Ikke nødvendigvis; jeg prøver å unngå rot. Det er et svar til på det spørsmålet.

Da er dette et svar på svaret du ga til det spørsmålet.

Jeg syntes det høres dritkjedelig ut å ikke ha noe pynt i huset, ikke en plante, ikke en stearinlys og ikke et bilde. Bare det nødvendige lizm.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-14, 16:37   #89
Plipp
Getting in tune
 
Plipp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.267
Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pyntefat? Hva i alle dager putter man på det?

Jeg har ikke pyntefat, det hadde tatt seg ut her hos meg. Men, jeg fikk veldig lyst til å skrive ut og lage plakat av døperen Johannes med kongler og rådyr! Det var fantastisk!


Da hadde jeg plutselig hatt pyntefat jeg også.

__________________
"There is a crack in everything, that's how the light gets in."
- Leonard Cohen
Plipp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-14, 17:37   #90
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.734
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pyntefat? Hva i alle dager putter man på det?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg syntes det høres dritkjedelig ut å ikke ha noe pynt i huset, ikke en plante, ikke en stearinlys og ikke et bilde. Bare det nødvendige lizm.

Mens jeg er veldig glad jeg slipper. Har et barnehagebilde av poden da, men utover det er det forsvinnende lite pynte-greier her i huset. Bare tomme, rene overflater.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-14, 17:40   #91
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.911
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pyntefat? Hva i alle dager putter man på det?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Da er dette et svar på svaret du ga til det spørsmålet.

Jeg syntes det høres dritkjedelig ut å ikke ha noe pynt i huset, ikke en plante, ikke en stearinlys og ikke et bilde. Bare det nødvendige lizm.

Enig med deg. Jeg elsker lys , har masse av det.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-14, 18:09   #92
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.361
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Pyntefat? Hva i alle dager putter man på det?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Svigerinnen min har det såååå fint. Ikke helt min stil, men likevel.. masse fine detaljer og en hjem med personlighet. Sånn vil jeg også ha det!

Jeg vet at jeg vil ha en stue som er en blanding av antikke møbler, rustikk og nordisk design. Liker veldig godt skog, saueskinn, isbjørner, reinsdyr osv. Det eneste jeg vet er at jeg IKKE skal ha et sånt digert gevir som "alle" har nå.. tror jeg.

Jeg blir sikkert flinkere etter hvert. Men å lage et pyntefat som ikke blir sukkersøtt var en litt for stor oppgave for en nybegynner...

Sånn svigerinne har jeg også!

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-14, 22:10   #93
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.869
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pyntefat? Hva i alle dager putter man på det?

Mine sønners interiørstil:

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-14, 22:36   #94
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.064
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pyntefat? Hva i alle dager putter man på det?

Cuya: Fantastisk bra!!

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-14, 07:43   #95
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.557
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pyntefat? Hva i alle dager putter man på det?

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-14, 07:45   #96
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.557
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pyntefat? Hva i alle dager putter man på det?

jeg har ikke planter, pynt, bilder av folk eller noe slikt. Jeg har 3 malerier som en maler har malt til meg, men jeg har ikke hengt dem opp.
Ikke har jeg rene flater heller.

Jeg er en katastrofe når det kommer til å få et hus til å se ut som et hjem. Helt elendig. jeg burde egentlig ikke få lov til å eie noe hus.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-14, 07:54   #97
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pyntefat? Hva i alle dager putter man på det?

Jeg har passe med kunst, møbler og ting.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-14, 08:15   #98
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.734
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pyntefat? Hva i alle dager putter man på det?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

jeg har ikke planter, pynt, bilder av folk eller noe slikt. Jeg har 3 malerier som en maler har malt til meg, men jeg har ikke hengt dem opp.
Ikke har jeg rene flater heller.

Jeg har det bare i teorien. I praksis er de fulle av bøker, klær, leker, nøkler, kvitteringer and so forth.Men jeg har tenkt å bli bedre snart.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-14, 09:01   #99
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pyntefat? Hva i alle dager putter man på det?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

jeg har ikke planter, pynt, bilder av folk eller noe slikt. Jeg har 3 malerier som en maler har malt til meg, men jeg har ikke hengt dem opp.
Ikke har jeg rene flater heller.

Jeg har heller ikke planter, pynt eller bilder av folk. Forresten, jeg tror kanskje det henger igjen litt julepynt et par steder.

Uansett: Bøker, leker og annet smårusk får det til å se ut som et hjem.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-14, 09:17   #100
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pyntefat? Hva i alle dager putter man på det?

Jeg har julegardiner på soverommet faktisk. Hadde lyst på like i stua og gikk i butikken for å høre om de tok de inn igjen. "Jada, men det kan hende du må vente til jul". Åkkei.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no