Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-01-13, 01:08   #81
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.339
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg er ikke med på den lista, men jeg lurer på om jeg burde lage en liste som bare gjelder soverommet vårt. Punkt 1–10 kan være viet ti ufattelig skroterotete hyller der inne, en kan være gulvet ved siden av min side av senga osv. Om hver oppgave tar ca. 20 minutter, er det realistisk, tenker jeg.

Bill.mrk. «Roteskrotnisse»


Åhh, den lista kan jeg slenge meg med på.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 08:07   #82
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.981
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Er med, og tyvstartet visst på flere av punktene i jula. Men jeg ser at punktet med å rydde i hobbysaker kommer til å overta de dagene, det er rett og slett en oppgave som må deles for å bli overkommelig.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 09:05   #83
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.513
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Jeg burde være med. Men trenger nok hele året i tilfelle.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 09:15   #84
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv
 
Mrs. S sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.648
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Nei 21 dager er totalt urealistisk.
Hadde alt bare vært småting, men å rydde i kjeller og loft tar minst en uke. Vi jobber da, og det er matlaging, handling og hjelp med lekser etter arbeid. Og jeg gir ikke avkall på all fritid i en måned.

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 09:20   #85
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.461
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Opprinnelig lagt inn av Mrs. S, her.

Nei 21 dager er totalt urealistisk.
Hadde alt bare vært småting, men å rydde i kjeller og loft tar minst en uke. Vi jobber da, og det er matlaging, handling og hjelp med lekser etter arbeid. Og jeg gir ikke avkall på all fritid i en måned.

Hvis du leser hovedinnlegget ser du at jeg har tenkt til å dele det opp over to måneder, og mange tilpasser sine egne lister. Men det er selvsagt helt frivillig.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 13:09   #86
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...
 
Høyt&Lavt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.326
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Jeg vurderer å føye til lof, kjeller og garasje, enda jeg ikke har noen av delene, bare for å kunne trøstemotivere meg litt underveis. Det SER jo bra ut for det blotte øyet da, omman ahr flere kryss på en liste.

Og dette emd dager: Sett startdatoen på lista, og kryss av antall ryddedager, og konkludere for seg selv hvor mange måneder/uker man brukte på å avvikle ryddedagene/bli ferdig med lista?

Jeg har faktisk tatt flere kjipe punkter før jeg så lista... (jeg vurderte egentlig å starte egen sutretråd over hvor skrotnisse-dame jeg er, da jeg kom over tråden. Samlemaniens ubestridte Dronning føles det som noen ganger....

__________________
jente 2001 - gutt 2005 - gutt 2011
Høyt&Lavt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 13:36   #87
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.157
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Jeg synest det holder å rydde litt i kjeller/loft/garasje om det er for stort. Da har man i alle fall gjort noe.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 13:54   #88
Svampe
Superduperaktiv
 
Svampe sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 519
Svampe er litt kulSvampe er litt kul
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Dette sparket trenger jeg. Har ryddet klær og sko og levert til Fretex.

Svampe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 13:59   #89
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.198
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Sånne lister er lure, særlig hvis man tilpasser dem eget behov, for eksempel som Toffen skisserer. Baderomsskap er en bra sånn enkeltting, jeg skal jammen lage meg en egen liste og sette det punktet på den!

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 15:03   #90
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Jeg begynte å rydde i medisinskapet, og har nå ryddet i alle overskap på kjøkkenet.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 15:04   #91
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.461
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg begynte å rydde i medisinskapet, og har nå ryddet i alle overskap på kjøkkenet.

Det er jo en fin effekt da!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 15:06   #92
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Medisinskapet er øverste hylle på kjøkkenet, og med barn lekende fint sammen for en gangs skyld, fortsatte jeg bare. Veldig greit også, få alt tilbake på plass og rent etter at 10 personen har rotet rundt der i jula.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 15:29   #93
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.225
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Nok et punkt kan strykes ut, og jeg har fått mye mer orden i skapene på kjøkkenet! Dette var jammen genialt.

1. Eldstes klesskap
2. Min kleshaug
3. Barnebokhylla
4. Kurvene i gangen
5. Kommoden i gangen
6. Knaggene i gangen
7. Vaskemidlene ol på vaskerommet
8. Kjøleskapet
9. Julestæsjet
10. Roteskuffen og skuffene på kjøkkenet
11. Endehyllene på kjøkkenet
12. Kjøkkenskapene over vasken
13. Kjøkkenskapene under/ved siden av vasken
14. Kjøkkenskapene ved siden av komfyren
15. Kjøkkenskapene over komfyren
16. Vinduskarmen i stua
17. Klokkehylla
18. Vitrineskapet (særlig skuffen)
19. Bokhylla del 1
20. Bokhylla del 2
21. Badeskapet
22. Skrivebordet til minstemann
23. Skapet til minstemann
24. Skrivebordet til eldste del 1
25. Skrivebordet til eldste del 2
26. Skrivebordet til eldste del 3
27. Brun og sort veske
28. Medisinskapet
29. Kjøkkenbenken

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 16:06   #94
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.158
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Min liste:

Rydde i Kommodene på badet.
Rydde vaskerommet.
Lillesøster sitt rom.
Sortere sokker.
Tømme/rydde fryser.
Rydde og vaske bilen.
Sortere alt som skal kastes fra gjesterommet og sette det i boden.
Rydde i bokhylla.
Sortere poser og klær i garderobeskapet.
Vaske vinduer.
Rydde og vaske i kjøkkenskap.
Skru ned og henge opp nye hyller på badet.

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13

Sist redigert av MegaMie : 06-01-13 kl 20:24.
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 16:12   #95
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.210
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Det er jo en fin effekt da!

Ja, det har lett for å forplante seg hvis en først begynner å rydde.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 19:30   #96
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.158
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Jeg har tatt vaskerommet. Og jeg rakk å trene etterpå.

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 19:42   #97
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Jeg ble helt ferdig med kjøkkenet. I morgen skal jeg vaske ut jula, så det holder lenge, men fredag skal jeg videre på lista, til neste punkt. Jeg liker lister.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 19:44   #98
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.242
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Jeg er med, men jeg kommer til å trenge mer tid og jeg må lage en litt annerledes liste.

1. Pakke ut etter ferien
2. Kleshaugen på vaskerommet inn i respektive skap
3. Mitt skap
4. Mannens skap
5. Pluttens klær
6. Eldstes klær
7. Toerns klær
8. Mikroklær
9. Skapet og kommodene i gangen (yttertøy og sko)
10. skapet på stua
11. skapene under pulten på kjøkkenet
12. kommoden på mikrorommet (inneholder alt annet enn mikroklær)
13. - tricky one - finne en plass til hobbyutstyret som ligger oppå mikrokommode og på gulvet ved senga hans.
14. Flytte mikrobokhylle inn på rommet hans og rydde i bøkene.
15. Oppå pianoet og i pianokrakken
16. Boden i trappa tømmes for mest mulig. Bør vel egentlig bytte plass med 13 fordi det er her jeg har håp om å løse problem 13.
17. Tur på fyllinga med rammelet som står på trappa
18. Jadda, backyard må fikses den også, men ikke før det er litt mer lys og litt mindre is. Inkluderer nye putekasser og reparasjon av veranda, så dette er sommerprosjekt. Så 18 blir badeskapene og dusjen - ut med produkter som ikke er i bruk.
19. Rydde i garnet på stua. Og bladene mine.
20. Rydde bort babyleker.
21. finn.no. Vogn, vinterposer og nespressomaskiner med venner som vi ikke har plass til.

Noe sånt. Det blir ikke ryddig av dette, men kanskje mindre kaos. Ryddig blir det nok ikke før vi får mer plass. I fall man lurer: Kjøkkenet er faktisk så ryddig det lar seg gjøre, kanskje med unntak av roteskapet over komfyren, og der må det nesten få være litt rot tror jeg.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 19:44   #99
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.435
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Så mange som ikke leser HI helt. tallulah skriver at hun skal bruke januar og februar på dette. Ikke bare januar eller 21 dager etter hverandre.



Jeg er klar med punkt 1. det gjorde jeg heldigvis i romjulen.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 19:45   #100
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.242
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Vaske vinduer bør jeg sikkert også gjøre, men de later jeg som jeg ikke ser.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no