Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Et restaurerings-prosjekt

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-07-08, 00:23   #81
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.275
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Et restaurerings-prosjekt

Oi, så utrolig flott det blir. Dere står virkelig på, ja!

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-08, 02:38   #82
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Et restaurerings-prosjekt

Det blir kjempefint. Dere står virkelig på om dagen.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-08, 05:35   #83
Lucifer
Skummelt distré...
 
Lucifer sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Innlegg: 1.931
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Sv: Et restaurerings-prosjekt

Må si jeg virkelig er imponert over dette prosjektet. Men det er nok fordi jeg synes det er nok med et hus som må pusses opp innvendig jeg da.

Flinke dere har vært!

__________________
3-barnsmor: Nesten tenåringen (07.07.2002) og Fotballspilleren (10.10.2005) og Minsteprinsessa (03.08.2008)

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-08, 16:52   #84
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Et restaurerings-prosjekt

Oj oj oj. Her går det unna. Det blir kjempefint. Utrolig flinke er dere.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-08, 20:59   #85
Malus
lurer
 
Malus sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Innlegg: 3.842
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Et restaurerings-prosjekt

Takk for alle komplementene! Jepp, det går unna, men så jobbes det vel 10-12 timer om dagen, 2 mann, pluss meg litt til og fra mens jeg passer på A. Ei uke til med "ferie", og deretter blir det på helgebasis. Må jo ha det ferdig utvendig før vinteren kommer...

__________________
Tre fininger : 07 - 09 - 11
Malus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 22:37   #86
Malus
lurer
 
Malus sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Innlegg: 3.842
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Et restaurerings-prosjekt

Et par av dagens bilder, som viser de to ferdige veggene, og de to veggene som gjenstår. Det går framover, og fra rett synsvinkel begynner det å se riktig bra ut

__________________
Tre fininger : 07 - 09 - 11
Malus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 23:25   #87
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Et restaurerings-prosjekt

Så utrolig flott det blir!!

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 00:48   #88
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Et restaurerings-prosjekt

Jeg er imponert!

__________________
Seiler min egen sjø
Ginger2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 18:31   #89
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Et restaurerings-prosjekt

Wow, for en fart det er på dere. Er virkelig imponert og huset kommer jo til å bli kjempefint.

Huset blir jo ikke til å kjenne igjen.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 21:01   #90
Patsy
Ingen tittel
 
Patsy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 976
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Sv: Et restaurerings-prosjekt

Dette blir nok flott.
Spennende å følge med.

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-08, 09:53   #91
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.111
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Et restaurerings-prosjekt

Opprinnelig lagt inn av Patsy, her.

Dette blir nok flott.
Spennende å følge med.

Signerer!

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-08, 19:49   #92
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.078
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Et restaurerings-prosjekt

Så spennende! Det blir jo kjempeflott!!!

Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 21:50   #93
Malus
lurer
 
Malus sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Innlegg: 3.842
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Et restaurerings-prosjekt

Et bilde av huset etter helgas innsats:

Jeg er i gang med å male, og det er noe jeg liker. Med maling ser man resultat veldig fort, og i dette tilfellet blir det jo utrolig fint Tar meg lov til å skryte litt. Mannen snekret på den siste veggen, og i løpet av et par helger til er vi ganske ferdig utvendig. I hvertfall for i år Til våren tar vi taket, og DA blir det fint da.

__________________
Tre fininger : 07 - 09 - 11
Malus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 22:35   #94
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.111
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Et restaurerings-prosjekt

Opprinnelig lagt inn av shg, her.

Et bilde av huset etter helgas innsats:

Jeg er i gang med å male, og det er noe jeg liker. Med maling ser man resultat veldig fort, og i dette tilfellet blir det jo utrolig fint Tar meg lov til å skryte litt. Mannen snekret på den siste veggen, og i løpet av et par helger til er vi ganske ferdig utvendig. I hvertfall for i år Til våren tar vi taket, og DA blir det fint da.

Kjempefint blir det? Hvor stort er det? Er det i bra nok stand til å bruke det allerede nå?

Siden du pusser opp et hus i nostalgisk stil vil jeg tipse deg om at det finnes et forum og masse blogger for/av damer som er interessert i (og veldig kreative med) nostalgisk stil. Jeg får masse råd og tips derfra. Sjekk norskeinteriorbloggere.blogspot.com. Du finner link til en del av bloggene derfra. Jeg kan tipse deg om flere konkrete kjempebra blogger om det er ønskelig.

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-08, 07:29   #95
Malus
lurer
 
Malus sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Innlegg: 3.842
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Et restaurerings-prosjekt

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Kjempefint blir det? Hvor stort er det? Er det i bra nok stand til å bruke det allerede nå?

Siden du pusser opp et hus i nostalgisk stil vil jeg tipse deg om at det finnes et forum og masse blogger for/av damer som er interessert i (og veldig kreative med) nostalgisk stil. Jeg får masse råd og tips derfra. Sjekk norskeinteriorbloggere.blogspot.com. Du finner link til en del av bloggene derfra. Jeg kan tipse deg om flere konkrete kjempebra blogger om det er ønskelig.

Bo-arealet blir på ca 110 kvm med den nye inngangen. To soverom, stue opp og nede, kjøkken, gang (som etterhvert også skal inneholde bad) og den nye yttergangen. Pr i dag er det ikke beboelig. Det er nedslitt etter å ha stått tomt og uten vedlikehold i en evighet, i praksis mangler det kjøkken, pluss at i alle rommene er det nå nye vinduer som ikke er foret ut og listet inne. Så snart vi er klar utvendig vil vi begynne med rom for rom inne, og planen min er at vi skal kunne overnatte der en gang til neste år.

Takk for tips om blogg. Skal sjekke ut!

__________________
Tre fininger : 07 - 09 - 11
Malus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 21:19   #96
Malus
lurer
 
Malus sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Innlegg: 3.842
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Et restaurerings-prosjekt

Må skryte litt mer, for nå er to vegger ferdig malt! Jeg har hengt i stigen hele helga, og med et par helger til så er vi faktisk ferdig med det som var målet i år (vinduer, kledning og et strøk maling). Det som nå drar ned, er taket, så det blir første pri. til våren. A har vært ivrig medhjelper, og vet hva de ulike verktøyene skal brukes til. På bildet sjekker han om stigen står i vater

__________________
Tre fininger : 07 - 09 - 11
Malus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 21:22   #97
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Et restaurerings-prosjekt

Det kommer til å bli så fint!
Hva er budsjettet deres?:nysjerrig:

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 21:24   #98
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Et restaurerings-prosjekt

Jøss, så flott det blir!

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-08, 20:10   #99
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.695
Blogginnlegg: 20
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Et restaurerings-prosjekt

Imponert! Så flinke dere er - og så god hjelper!

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-08, 20:25   #100
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Et restaurerings-prosjekt

Så utrolig flott det blir. Huset er jo ikke til å kjenne igjen. Dere har virkelig gjort en kjempejobb!

Det er så spennende å følge med.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no