Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvor i Norge er det kult å bo?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-09-22, 14:27   #81
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.119
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor i Norge er det kult å bo?

Jeg har bodd i både Bergen og Trondheim i tillegg til på Østlandet. Jeg klarer ikke egentlig klimaet noe sted i Norge, men har valgt det stedet som er "minst ille" klimamessig, for meg.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-09-22, 14:30   #82
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.021
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor i Norge er det kult å bo?

Opprinnelig lagt inn av Agent Scully, her.

Svalbard. End of discussion. Kulere enn det blir det ikke.

Åja, enig, det må være det kuleste! Trodde ikke de hadde videregående der, men ser at jeg tok feil. Alt på plass!

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-22, 14:33   #83
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.186
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor i Norge er det kult å bo?

Jeg bor på nordvestlandet, og kan slå et slag for Molde. Her er det umiddelbar nærhet til natur, dvs både fjord og fjell. Byen er stor nok til at det foregår en del kulturarrangement og at det er flere barneskoler, ungdomsskoler, kulturskole og flere idrettslag. I tillegg er det flyplass her.

Det er mange store arbeidsplasser og bedrifter, fylkeskommunen er også plassert her og de har veldig mange ansatte på ulike spennende felt.

Været er interessant. I det perfekte år så er vinteren rimelig mild med en periode med snø, og i alle fall snø i lysløypa og bart nede ved sjøen. Og så er det perioder med litt fint vær på sommeren. I år har det vært elendig vær hele sommeren (med unntak av en uke i september) og noen vintre er gufne med mye snø og slaps. Men det er ikke så kaldt her på vinteren, det er supert. Men det kunne godt vært litt varmere på sommeren.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-22, 14:37   #84
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.134
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor i Norge er det kult å bo?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

I et annet liv skulle jeg også bodd i Bergen. I et kjempekult hus i sentrum, hengt på alle de kule konsertene, gått på alle de fantastiske utstillingene og ikke minst nytt hvor ekstremt GRØNT det er. Jeg tror jeg nesten kunne holdt ut regnet for å få Bergensviben.

Jeg tror du hadde slitt med folkene og patriotismen.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-22, 14:40   #85
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.497
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor i Norge er det kult å bo?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg tror du hadde slitt med folkene og patriotismen.

Neida, jeg har større problemer med patriotisme når jeg er på utsiden. Blærete folk finner man jo overalt. Jeg har jo ikke tenkt til å henge med kokobergenserne.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-22, 14:42   #86
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.759
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor i Norge er det kult å bo?

For min del er det altså det at det er ikke så mye annet som ER viktig. Jeg har ikke unger med spesielle behov, jeg har ikke behov for mye kultur og whatnot, og egentlig svært lite sånne ting som er vanskelig å finne "nesten hvor som helst", BORTSETT fra den ene tingen som gjør t vi ikke flytter: Familien. Jeg har min familiære nærhet her, så av hensyn til det, så blir vi . Det betyr mye for ungene mine, og meg. Mer enn det kjipe været, som fort kommer på andreplass ja, fordi altså, jeg er rimelig sikker på vi skulle funnet et skolekorps som tar mot et par fløytister, en fotballklubb med et j-7 lag, en speidertropp og kanskje til og med en turn-forening andre steder i landet også. Fastlege, optiker, relativt rett frem helse, det går bra. Arbeidsgiver til et par økonomer? Antakelig gjennomførbart et også. Så ja, de tinga der, de lar seg ordne.

Også er jeg sikker preget av at værmeldinga fremover bare er ei ekstremt våt helg, og et er selvsagt fotballskole, og jeg skal iherdig forsøke å inspirere et par speidere til å faktisk dra på speider i dag, mens det skal bøtte ned (varm dusj og kakao når de kommer hjem)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-09-22, 14:43   #87
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.759
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor i Norge er det kult å bo?

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

Åja, enig, det må være det kuleste! Trodde ikke de hadde videregående der, men ser at jeg tok feil. Alt på plass!

Du får bare ikke føde der. Eller dø. Men det meste annet

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-09-22, 14:48   #88
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.528
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor i Norge er det kult å bo?

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Du får bare ikke føde der. Eller dø. Men det meste annet

Eller bli gammel og syk generelt. Synes Svalbard er et fantastisk sted, men jeg ville ikke bodd der. Lengre opphold, ja, men jeg ville ikke følt jeg bodde der.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-22, 15:07   #89
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.297
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor i Norge er det kult å bo?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Er godt klima likestilt med varmt klima?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

...Men hovedpoenget er at selv om jeg misliker klimaet i Stavanger, så er vintrene bedre enn i Oslo (Hvis man ser bort fra selve snøen.) Man kan stort sett gå i joggesko hele vinteren, og man kan løpe ute hele året. Somrene er kjipere, jeg skulle gjerne hatt en litt mer stabil varme.

Akkurat dette illustrerer vel hvor subjektivt det er, hva som er et godt klima. Jeg syns temperatur er ganske lite viktig, men blir veldig nedfor av (kontinuerlig) gråvær. Svigers sier alltid "jamen, det er jo fin temperatur!", og jeg ser ut av vinduet på skyer, regn og fjellene man ikke ser fordi skydekket ligger 2 meter over fjorden, og tenker "men det har da ingen betydning hva TEMPERATUREN er, i dette været? Ingen vil vel være ute nå?!"

Når det er 17 grader der i jula (vs 7 i juli), så syns IKKE jeg det er en "god vinter", det er en skikkelig drittvinter.

Jeg vil ha skikkelig vinter, med snø og jevn tilgang på minusgrader. Joggesko hele vinteren er det motsatte av "god vinter", for MIN del.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-22, 15:08   #90
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.297
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor i Norge er det kult å bo?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg tror du hadde slitt med folkene og patriotismen.

Hvis man VELGER å omfavne det, så er bergenspatriotismen også noe helt spesielt fint. (hør den podcasten "nåkke for seg sjøl!" Nydelig!).

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-22, 15:26   #91
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.775
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor i Norge er det kult å bo?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Akkurat dette illustrerer vel hvor subjektivt det er, hva som er et godt klima. Jeg syns temperatur er ganske lite viktig, men blir veldig nedfor av (kontinuerlig) gråvær. Svigers sier alltid "jamen, det er jo fin temperatur!", og jeg ser ut av vinduet på skyer, regn og fjellene man ikke ser fordi skydekket ligger 2 meter over fjorden, og tenker "men det har da ingen betydning hva TEMPERATUREN er, i dette været? Ingen vil vel være ute nå?!"

Når det er 17 grader der i jula (vs 7 i juli), så syns IKKE jeg det er en "god vinter", det er en skikkelig drittvinter.

Jeg vil ha skikkelig vinter, med snø og jevn tilgang på minusgrader. Joggesko hele vinteren er det motsatte av "god vinter", for MIN del.

Ja, jeg synes jo klima her i Trondheim er helt OK, det er sjelden dårlig vær lenge om gangen. Det er sjelden fint vær lenge om gangen heller. Det er sjelden noe som helst lenge om gangen egentlig, og ekstremvær har vi heller ikke mye av. Det er ikke ofte at vi har skikkelig høljeregn, sånn at man blir gjennomvåt uten regntøy, og har vi det varer det ikke lenge. Regnet kommer som regel i lettere byger. Vi har riktignok ikke mange perioder med strålende sol og sommervarme i ukevis, men likevel ser vi sola i kortere eller lengre perioder, de fleste dagene. For meg holder det i lange baner. Så lenge det er litt variasjon gjør det meg ikke noe at det regner innimellom. Men som sagt er jeg ikke særlig værsjuk av meg.

Skulle gjerne hatt litt mer stabile snøforhold om vinteren da, men det er ikke noe som går nevneverdig ut over livskvaliteten min det heller. Det blir jo alltids skiføre i Bymarka i løpet av vinteren, selv om det kommer lovlig sent noen år.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-22, 16:55   #92
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.968
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor i Norge er det kult å bo?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Akkurat dette illustrerer vel hvor subjektivt det er, hva som er et godt klima. Jeg syns temperatur er ganske lite viktig, men blir veldig nedfor av (kontinuerlig) gråvær. Svigers sier alltid "jamen, det er jo fin temperatur!", og jeg ser ut av vinduet på skyer, regn og fjellene man ikke ser fordi skydekket ligger 2 meter over fjorden, og tenker "men det har da ingen betydning hva TEMPERATUREN er, i dette været? Ingen vil vel være ute nå?!"

Når det er 17 grader der i jula (vs 7 i juli), så syns IKKE jeg det er en "god vinter", det er en skikkelig drittvinter.

Jeg vil ha skikkelig vinter, med snø og jevn tilgang på minusgrader. Joggesko hele vinteren er det motsatte av "god vinter", for MIN del.

Jamen jeg er jo ikke uenig. Grått vær er utrolig kjipt og deprimerende. Det må jo være tørt og helst sol for at det skal kalles fint vær. Snø er også supert, men da må det være snø. Ikke snø som blir slaps etter to timer.

Kulde er kjempefint det. Barfrost også. Men helst i kombinasjon med sol. Ikke regnvær og vind samtidig.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-09-22, 17:11   #93
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.657
Blogginnlegg: 261
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor i Norge er det kult å bo?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Hvis man VELGER å omfavne det, så er bergenspatriotismen også noe helt spesielt fint. (hør den podcasten "nåkke for seg sjøl!" Nydelig!).

Jeg synes bergenspatriotismen er gøy og koselig. Jeg ser ikke så veldig mye til den i hverdagen, da, må jeg si. Helst på TV og flybussen, og en onkel fra Fyllingsdalen som parodierer seg selv

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-22, 17:32   #94
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.961
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor i Norge er det kult å bo?

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Jeg synes bergenspatriotismen er gøy og koselig. Jeg ser ikke så veldig mye til den i hverdagen, da, må jeg si. Helst på TV og flybussen, og en onkel fra Fyllingsdalen som parodierer seg selv

Jeg ser det kun på Facebook med en spesiell venninne, men det finnes absolutt folk fra andre byen som også kaller byen sin "verdens fineste". Mannen min påstår at bergensere har et mindreverdighetsproblem med været, og at det skrytes veldig hver gang det er sol. Og det kan jo være. Men han sier også at bergensere aldri faktisk klager på været. Vi er jo strålende fornøyde om det er opplett i en dag i strekk og tosifret.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-22, 15:06   #95
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.704
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor i Norge er det kult å bo?

...jeg synes trøndere og bergensere er litt like jeg! - Litt bråkete.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-22, 16:00   #96
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.961
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor i Norge er det kult å bo?

Nord-Trøndere er vel mer ... træææg, og ikke så snakkesalige?

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-22, 16:17   #97
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.297
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor i Norge er det kult å bo?

Neinei, IKKE like!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-22, 16:23   #98
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.134
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor i Norge er det kult å bo?

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

...jeg synes trøndere og bergensere er litt like jeg! - Litt bråkete.



Trøndere og bergensere er ikke like. Ikke litt en gang.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-22, 16:33   #99
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.528
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor i Norge er det kult å bo?

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

...jeg synes trøndere og bergensere er litt like jeg! - Litt bråkete.

Kun de trønderene som bor på Singsaker!

La oss ikke sammenligne de som bor i Lierne med Bergensere ...

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-22, 17:17   #100
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.703
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor i Norge er det kult å bo?

Overhode ikke like.

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no