Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Til mine med-sjusker

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-12-07, 09:32   #81
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.883
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Til mine med-sjusker

I dag skulle svigermor levere noe her. Jeg var forbedredt, og hadde fjernet det verste rotet i gangen. Men så skulle hun låne do, og vimset videre innom stue og kjøkken.

Svigerfamilien er ofte er "problem", de har ingen sperrer på hvilke rom de går inn på. Jeg er alltid litt nervøs for soverom etc da de kommer.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-07, 09:33   #82
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Til mine med-sjusker

Vi pleier å kjøre gjennom huset som en plog og kaste alt rot inn på soverommet.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-07, 09:41   #83
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Til mine med-sjusker

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

Vi pleier å kjøre gjennom huset som en plog og kaste alt rot inn på soverommet.

ønsker meg plog til jul.

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-07, 10:00   #84
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.342
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til mine med-sjusker

Mannen min tok med seg en kompis inn på soverommet.

(Han har en pc der inne...)

Da er det jo ikke bare uskyldig bokrot og klementinskallrot som må ryddes bort.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-07, 10:03   #85
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.883
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Til mine med-sjusker

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Mannen min tok med seg en kompis inn på soverommet.

(Han har en pc der inne...)

Da er det jo ikke bare uskyldig bokrot og klementinskallrot som må ryddes bort.

Jeg har hørt av min venninne Bladmarken at i nødfall kan man ta en sort søppelsekk, og stappe alt fra soveromsgulvet opp i den.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-07, 10:06   #86
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.342
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til mine med-sjusker

Joa, men jeg ble ikke advart på forhånd.


...hvilket minner meg om den gangen kattungen Sofus kom traskende ut fra soverommet med en kondom i munnen.

Jodda, vi lærer kattene viktigheten av å praktisere sikker sex.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-07, 10:12   #87
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til mine med-sjusker

Men mener dere seriøst at dere ikke lukker opp pga at dere ikke har det ryddig?

Jeg liker sånn generelt å ha det ganske ryddig rundt meg, men får litt hetta om det ligger en del blader og aviser utover bordene..
At det ligger leker på gulvet er HELT ok. Jeg har da barn!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-07, 10:19   #88
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.430
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Til mine med-sjusker

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie

...hvilket minner meg om den gangen kattungen Sofus kom traskende ut fra soverommet med en kondom i munnen.

Jodda, vi lærer kattene viktigheten av å praktisere sikker sex.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-07, 10:24   #89
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.195
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til mine med-sjusker

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Men mener dere seriøst at dere ikke lukker opp pga at dere ikke har det ryddig?

Jeg liker sånn generelt å ha det ganske ryddig rundt meg, men får litt hetta om det ligger en del blader og aviser utover bordene..
At det ligger leker på gulvet er HELT ok. Jeg har da barn!

Jeg tror kanskje du har en litt annen terskel for hva det vil si å faktisk ha det rotete enn enkelte andre av oss. Kanskje. (Jeg ville ikke selv latt være å lukke opp på grunn av rot, men jeg kan love deg at dersom leiligheten kan beskrives ved "en del blader og aviser utover bordene", så er det juleryddig og vel så det hjemme hos oss. )

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.

Sist redigert av Skilpadda : 07-12-07 kl 10:31.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-07, 10:30   #90
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.728
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Til mine med-sjusker

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg tror kanskje du har en litt annen terskel for hva det vil si å faktisk ha det rotete enn enkelte andre av oss. Kanskje. (Jeg ville ikke selv latt være å lukke opp på grunn av rot, men jeg kan love deg at dersom leiligheten kan beskrives ved "en del blader og aviser utover bordene", så er det juleryddig og vel så det hjemme hos oss. )

Må signere Skilpadda der. Det er liksom ikke bare snakk om litt blader osv utover bordene. Det er vel mer snakk om et systematisk rotete hus.

Men bare for å kommentere det, Guinniss. Jeg lar selvsagt ikke være å åpne døren, men jeg gremmes når jeg må be folk om å bare beholde skoene på, "for det er så mye hundehår" på gulvet. Jeg ser også at hybelkaniner nevnes flere ganger i tråden her. Vi har avansert videre, og har utviklet hybeloksen...

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-07, 10:35   #91
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.898
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til mine med-sjusker

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg tror kanskje du har en litt annen terskel for hva det vil si å faktisk ha det rotete enn enkelte andre av oss. Kanskje. (Jeg ville ikke selv latt være å lukke opp på grunn av rot, men jeg kan love deg at dersom leiligheten kan beskrives ved "en del blader og aviser utover bordene", så er det juleryddig og vel så det hjemme hos oss. )

Og for å illustrere dette poenget, bringer vi i dag et bilde av normaltilstanden til Toffeheimens spisestuebord, alias «De hjemløses havn». De eneste gangene vi ikke har det sånn, er når vi har gjester, og da ligger selvsagt alt på dobbeltsenga bak lukket dør i stedet.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg bord.jpg (39,3 KB, 147 visninger)
__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-07, 10:36   #92
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Til mine med-sjusker

Opprinnelig lagt inn av Søster, her.

Vi har faktisk latt som vi ikke var hjemme for å slippe unna.

Jeg haaater uanmeldt besök! (Gjelder ikke deg, rajraj, jeg har ikke noe mer å skjule for deg.)

Det var hyggelig å høre, Søster! Og takk det samme.

De eneste jeg kjenner som ikke tåler å se sjuskestilen vår er svigers. Og nå som vi har skjenket dem barnebarn har de jaggy begynt å stikke innom, gitt. Grøss og gru. Heldigvis bor vi i blokk, så vi har alltid to minutter fra de ringer på nede til de har fått stavra seg opp.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-07, 10:57   #93
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.925
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til mine med-sjusker

Opprinnelig lagt inn av GeekyGirrrl, her.

Uff, jeg har ei venninne som driver å rydder når hun kommer på besøk. Begynner å brette klær fra tørkestativet og legger sammen aviser som ligger på kjøkkenbordet... Syns det er utrolig irriterende, og føler jeg må ha det ti på topp når hun kommer. Det er ikke ei spesielt nær venninne heller, dama til kompisen av sambo.. Argh!

Jeg hadde satt utrolig stor pris på ei sånn venninne jeg. Tenk om noen faktisk kunne vært sånn når de ser klesstativene står utover i stua. Selv ikke moren min gjør det.

Jeg liker ikke uanmeldt besøk. Greit å få 1/2 times varsel i alle fall. De få gangene noen har kommet helt uanmeldt og kommet inn, så tørr de ikke å si noe til oss i alle fall når det gjelder akkurat det. Og jeg pleier ikke å unnskylde det heller.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-07, 11:04   #94
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.728
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Til mine med-sjusker

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Jeg hadde satt utrolig stor pris på ei sånn venninne jeg. Tenk om noen faktisk kunne vært sånn når de ser klesstativene står utover i stua. Selv ikke moren min gjør det.

Å bare ta seg til rette og rydde i andres rot synes jeg er fryktelig frekt. Hadde de spurt om de skulle hjelpe litt, så hadde jo det kanskje vært hyggelig.

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-07, 12:11   #95
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.925
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til mine med-sjusker

Opprinnelig lagt inn av Mikkeline, her.

Å bare ta seg til rette og rydde i andres rot synes jeg er fryktelig frekt. Hadde de spurt om de skulle hjelpe litt, så hadde jo det kanskje vært hyggelig.

Jeg hadde vært uendelig glad om noen hadde vært så frekke og gjort det uten å spørre også. Hadde de spurt så hadde jeg bare sagt at det er ikke nødvendig, så hadde det bare stått der. Klart det er forskjell på hva en bare kan ta seg til rette med, men akkurat den å brette klær og rydde sammen aviser som ligger utover i en haug synes jeg er ganske uskyldig.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-07, 12:13   #96
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Til mine med-sjusker

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

Vi pleier å kjøre gjennom huset som en plog og kaste alt rot inn på soverommet.

Også låses den døren

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-07, 12:18   #97
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Til mine med-sjusker

Jeg tror jeg har litt rar familie når jeg leser denne tråden.

Mammaen min er et rotehode, og jeg likner på henne. Når hun kommer på besøk blir det kjapt enda mer rotete her enn det vi greier å få til selv. Hun bor i en annen by, så hun blir jo gjerne ei ukes tid når hun først stikker innom. Hun tar gjerne et tak på husvask, men det er omtrent når vi sier hva hun skal gjøre. Ellers flyter det enda mer av strikketøy og aviser.

Dessuten er sambo mer konvensjonell enn meg. I forrige uke truet jeg med å avlyse et besøk, fordi han mener det må se så utrolig ryddig ut (i alle krokene) når vi får besøk. Hverdagsrydding er ingen av oss så gode på, og jeg er lei av panikkrydding i flere timer før besøk. Igjen er det ofte snakk om overnattingsbesøk, så de kommer jo innom de fleste rom i løpet av besøket, og jeg er enig i at badet bør være tiltalende for sitt bruk.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-07, 12:30   #98
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til mine med-sjusker

Altså, jeg kan ha det rotete. Men jeg har det nok ikke sånn veeeldig rotete. Jeg har aldri (sjelden) klær liggende fremme. Men de kan liksom ligge sammenbrettet i baljen en ukes tid (dog på soverommet)
Jeg liker ikke å ha det rotete, ei heller mannen. Men det ser virkelig bebodd ut her ja Og ANDRE kan jo synes jeg har det rotete

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-07, 12:31   #99
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.883
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Til mine med-sjusker

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Også låses den døren

Ok, dette er pinlig. Men vi har blitt ganske erfarne og kreative da det gjelder dette her. Til bursdager tar vi alltid et skippertak, men dette gjelder aldri soverommet eller vaskerommet. Derfor finner vi på diverse kreative unnskyldninger for å stenge av disse rommene. "Nei, den døra må låses, hvis ikke glir den opp hele tiden." Lekegrinder og slikt kan også benyttes som sperre mot ubudne gjester.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-07, 12:41   #100
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.877
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Til mine med-sjusker

Svigermor er søt. Når de kommer på besøk blir det alltid litt skittentøy fra dem også. Tidligere pleide hun å skulle vaske skittentøyet deres selv, men nå har hun begynt å spørre om jeg har plass til det når jeg vasker vårt tøy. Det er ikke fordi hun er lat, eller fordi hun ikke ser at jeg har mye nok klesvask. -Men heller fordi hun på en eller annen måte skjønner at vaskerommet ikke er et sted for uinvidde.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
rot, salongbord, sjuske


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no