Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Din ungdoms tvserie?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-10-06, 10:02   #81
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.700
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din ungdoms tvserie?

21 jump street - med Johnny Depp


I tillegg likte jeg "Adrian Mole" fryktelig godt


Dynastiet fikk jeg ikke lov til å se på (begynte et kvarter før leggetid).

Kanskje ingen ungdomsserie, men jeg MÅ jo bare nevne : Det var en gang et menneske...

__________________
Min signatur

Sist redigert av Che : 08-10-06 kl 10:16.
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 16:37   #82
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.399
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din ungdoms tvserie?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

21 jump street - med Johnny Depp


I tillegg likte jeg "Adrian Mole" fryktelig godt

DETTE er vel min ungdomstid i et nøtteskall
Vi hadde ikke TV3 engang, jobbet hardt for å få sett 21 JS.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 17:19   #83
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.043
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Din ungdoms tvserie?

Adrian Mole og 21 Jump Street hadde jeg helt glemt! Fulgte med på det og gitt.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 17:38   #84
olfiga
Aktiv
 
olfiga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: på en øy
Innlegg: 116
olfiga har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Din ungdoms tvserie?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Helene og gutta, den MÅ jeg sveipe innom igjen! Lærte meg fransk av de


Når begynner den serien da?? Den må jeg se igjen.
og alle de andre nevnte seriene og den serien fra london "eastenders" tror jeg den het.

olfiga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 18:05   #85
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Smil

Sv: Din ungdoms tvserie?

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

My so-called life.
Ingen over, ingen ved siden.

Å ja.. denne fulgte jeg og med på..

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 18:16   #86
Ekkir
Bree
 
Ekkir sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 431
Ekkir er litt kulEkkir er litt kul
Standard

Sv: Din ungdoms tvserie?

My so callede life her også. Jeg elsket den serien og kom alltid for sent på trening på tirsdager fordi jeg måtte få med meg den serien før jeg dro.
Ellers husker jeg Neighbours og Falcon Crest veldig godt.

Ekkir er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 18:23   #87
Christinamor
Superaktiv
 
Christinamor sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Skien
Innlegg: 318
Christinamor er litt kulChristinamor er litt kul
Standard

Sv: Din ungdoms tvserie?

Jeg hadde bilde av Luke Macahan/Bruce Boxleitner på oppslagstavla mi, som jeg kysset hver kveld før jeg la meg - var dødelig forelsket!


Så også Dynastiet, Falcon Crest, Mot alle vindar, Der elvane møtes, FAme - også husker jeg NRKproduksjonen " Du og jeg og Storkaktus"!

Christinamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 18:38   #88
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.856
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din ungdoms tvserie?

Centenniel og I ville vesten var utrolig spennende, men den første serien jeg fulgte med på var Fame tror jeg.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 18:40   #89
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.856
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din ungdoms tvserie?

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

"Mot alle vindar" var nydelig -
og så var jeg forelsket i Luke (tror jeg han het) fra "I ville vesten."

Å ja! Mot alle vindar var jo bare flott.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 20:26   #90
Siggi
håpløs
 
Siggi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 166
Siggi har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Din ungdoms tvserie?

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Den hadde jeg glemt!
Så til min store skrekk at TV2 Zebra sender Helene & Gutta igjen ...
Ellers har jeg nylig sett Avisgjengen / Press Gang. Men det er vel Brødrene Dahl som fortjener tittelen. Spektralsteinene

å? når begynner de med det?

derrick og scali husker jeg også forresten. scali fyren spiller jo i the shield nå

__________________
- Galskap er arvelig. En får det av sine barn. -

Siggi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 20:42   #91
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Din ungdoms tvserie?

Det er visst utrolig mange serier jeg har gått glipp av …

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 21:25   #92
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Din ungdoms tvserie?

21 Jump Street ja. Den hadde jeg nesten glemt. Gikk først på TV1000 tror jeg. Har den gått på TV3 også?

Så også på "Booker". Spin-off fra Jump Street, med Richard Grieco.

Utrolig hvor mange serier man har sett på, når man tenker etter.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 21:26   #93
Gyda
Fullverdig medlem
 
Gyda sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 76
Gyda er litt kul
Standard

Sv: Din ungdoms tvserie?

21 jump street og fame!

__________________
As you journey through life take a minute every now and then to give a thought for the other fellow. He could be plotting something.
Hagar the Horrible
Gyda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 20:27   #94
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.930
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Din ungdoms tvserie?

Fame, V, Nord og Sør og Tornefuglene ... Mimremimremimre. Har forresten V på dvd, snakk om latterkick.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 22:19   #95
Clubby
Free Toy Inside!
 
Clubby sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 961
Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Din ungdoms tvserie?

21 Jump Street
Babylon 5 (Fra begynnelsen)
Star Trek

__________________
Clubby
Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel!
Clubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 22:38   #96
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Din ungdoms tvserie?

Orry ja, :drømmer:

My so called life slo godt an hos meg også, samt Mot alle vindar, den gjorde sitt inntrykk. - All that I want, is to give you six ri-iibbons, to ti- ie back your hair. (hvordan skriver man egentlig seks på engelsk, jeg fikk helt jernteppe her )


Sist redigert av Mani : 16-10-06 kl 10:10.
Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 22:40   #97
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.105
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din ungdoms tvserie?

Mot alle vindar, ja.
Og jeg kunne ikke gå på byen før jeg hadde sett kveldens episode av Nord og sør.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 22:41   #98
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Din ungdoms tvserie?

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Skal gi deg møl jeg

Meg og mamma så denne i alle de årene den gikk på tv2.

Må si meg enig med Kasia her, i tillegg vil jeg også fornærme dere som likte Helene og gutta ved å si at jeg holdt på å dø av den serien, så dårlig var den.

Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 22:47   #99
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Din ungdoms tvserie?

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Han der har jeg gått glipp av gitt. Men var han ikke med i en film eller noe hvor han også var voldsomt kjekk. En om gambling, med Kenny Rogers eller, jeg husker ikke helt. Men jeg vet at jeg også så han på TV, og ble satt ut av hans bedårende karisma.
Hadde samme opplevelsen med Kevin Costner i filmen Silverado, om noen husker den.

Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 13:20   #100
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.912
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din ungdoms tvserie?

Ingen som så "Silke" (Silk Stalkings) på TV2? Jeg elsket den serien...

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no