Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hvor pyntet må barn/ungdom være som gjester i en konfirmasjon?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-05-16, 14:18   #81
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.840
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor pyntet må barn/ungdom være som gjester i en konfirmasjon?

Ikke jeg heller. Heller ikke om personen ikke viser tegn til å være på vei til eller fra trening, men bare er en videregåendejente med dunparkas, treningstights, bare ankler og knallfargede joggesko. Mote er mote, det er mye jeg for min del ikke har sansen for, men registrerer likevel at det er en trend, og aksepterer at det er slik. Stusset i begynnelsen, da jeg fortsatt gikk i den villfarelsen at treningstights var noe man hadde på seg på trening. Men skjønte etter hvert at det var et hverdagsplagg/moteplagg hos den yngre garde, :treig: og greide å se parallellen til one-piece eller velour-joggebukser for 10 år siden, Sefa-buksene for 20 år siden, og PocoLoco-joggedressene for 30 år siden. Intet nytt under solen, med andre ord, og nå tenker jeg ikke lenger over det.

Men hadde reagert på treningstights i konfirmasjon altså. Eller på jobb, for den saks skyld.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 02-05-16 kl 14:29.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-16, 14:26   #82
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.215
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor pyntet må barn/ungdom være som gjester i en konfirmasjon?

Jeg GÅR jo aldri i treningstights annet enn til og fra trening. Det er ikke snakk om mote for min del. Men jeg syns det er mye greiere å skifte og dusje hjemme enn på treningssenteret, med mindre jeg skal noe annet direkte etterpå. Som ikke er å innom matbutikken.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-16, 14:30   #83
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.840
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor pyntet må barn/ungdom være som gjester i en konfirmasjon?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg GÅR jo aldri i treningstights annet enn til og fra trening. Det er ikke snakk om mote for min del. Men jeg syns det er mye greiere å skifte og dusje hjemme enn på treningssenteret, med mindre jeg skal noe annet direkte etterpå. Som ikke er å innom matbutikken.

Nei, men for veldig mange er det det, og det er helt ok. I alle fall for de som er i den aktuelle aldersgruppa. Reagerer verken på svette husmødre som svinger innom butikken på vei hjem etter løpetur (med mindre de stinker ekstremt mye da), eller tenåringsjenter som har kledd seg opp med treningstights og pen bluse.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-16, 14:38   #84
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor pyntet må barn/ungdom være som gjester i en konfirmasjon?

Føler vi har litt motsatt problem av alle andre med minstejenta. Hun vil helst gå i bunad alltid, hele tiden.

Ellers syns jeg ikke det er noe must med dress i konfirmasjon verken på voksne eller barn.

Jeg er ganske klesliberal ser jeg i forhold til mange andre her i tråden. Ikke at det overrasker meg.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-16, 14:44   #85
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor pyntet må barn/ungdom være som gjester i en konfirmasjon?

Jeg har en jobb hvor kleskode er veldig kontekstavhengig. Dersom jeg skal bedrive aktiviteter a la dem ungene bedriver i friminuttene på skolen er treningstøy helt innafor. Skal jeg i jobbsammenheng gå tur i marka (slik ungene ofte gjør på skolen) er turklær og treningstøy innafor. Andre ganger er sånne klær veldig feil jobbmessig, men sånne sammenhenger er ikke sammenlignbare med en skoledag for ungene.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-16, 14:47   #86
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor pyntet må barn/ungdom være som gjester i en konfirmasjon?

Jeg synes det er helt greit å ikke følge alt som er mote til enhver tid. Når det gjelder treningstights så er det ikke billigvarianten/komfort som er driveren. Av de unge jentene som går med (gikk med, det er vel helt ut nå) treningstights på skolen var det 2XU som var gjengangeren. Den er dyr! Det er helt uaktuelt for meg å kjøpe en tights (eller et annet klesplagg) til den prisen hvis det kun er for å være av de kule.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-16, 14:50   #87
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.840
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor pyntet må barn/ungdom være som gjester i en konfirmasjon?

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Jeg synes det er helt greit å ikke følge alt som er mote til enhver tid. Når det gjelder treningstights så er det ikke billigvarianten/komfort som er driveren. Av de unge jentene som går med (gikk med, det er vel helt ut nå) treningstights på skolen var det 2XU som var gjengangeren. Den er dyr! Det er helt uaktuelt for meg å kjøpe en tights (eller et annet klesplagg) til den prisen hvis det kun er for å være av de kule.

Det er da vel ikke det det er snakk om heller, tightsene var vel bare nevnt som et eksempel på annen type gymtøy som brukes utenfor trening?

Klart man ikke trenger å følge alt som er mote til enhver tid, og klær som er urimelig dyre kjøper vi ikke, uansett hvor moderne det er (men nå er ikke ungene mine helt kommet dit enda, at de er opptatt av dyre merkeklær). Men jeg nekter ikke ungene å bruke noe som er helt innafor i deres miljø, fordi det ikke er det i mitt. Jeg føler jeg må ha litt bedre argumenter enn som så, hvis jeg skal nekte dem å ha på seg klær de liker, når klærne er rene, og både billige, komfortable og fornuftige etter vær og aktivitetsnivå.

Ikke at det er så om å gjøre at barn skal gå i joggebukser altså, jeg er enig i at det er mye som tar seg langt bedre ut, men jeg har bare litt vanskelig for å skjønne argumentene for at de skal nektes det, utover det at foreldrene ikke synes det er fint. Og det er jo en ærlig sak det, hvis man mener at foreldrenes smak er en faktor som bør telle, og det kan jo noen mene. Det er jo foreldrene som betaler for klærne, og da kan man jo argumentere for at de også skal like dem, og at de får gå med hva de vil når de blir store nok til å kjøpe sine egne klær. Men da er det det som er grunnen. Mor og far synes joggebukse er stygt og ser slaskete ut. Ikke at man ikke er kledd, at treningsklær kun kan brukes til trening, eller at samfunnet forventer en viss standard i klesveien på skolen.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 02-05-16 kl 15:04.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-16, 15:00   #88
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor pyntet må barn/ungdom være som gjester i en konfirmasjon?

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Det er da vel ikke det det er snakk om heller, tightsene var vel bare nevnt som et eksempel på annen type gymtøy som brukes utenfor trening?

Klart man ikke trenger å følge alt som er mote til enhver tid, og klær som er urimelig dyre kjøper vi ikke, uansett hvor moderne det er (men nå er ikke ungene mine helt kommet dit enda, at de er opptatt av dyre merkeklær). Men jeg nekter ikke ungene å bruke noe som er helt innafor i deres miljø, fordi det ikke er det i mitt. Jeg føler jeg må ha litt bedre argumenter enn som så, hvis jeg skal nekte dem å ha på seg klær de liker, når klærne er rene, og både billige, komfortable og fornuftige etter vær og aktivitetsnivå.

Det var du som trakk inn tightsmoten. Jeg forklarte hvorfor jeg synes den er problematisk, helt uavhengig om jeg selv synes det er pent. Når jenter ned i 10 års alder ønsker seg 2XU for å bruke på skolen synes jeg mote har tatt overhånd og at det ikke lenger handler om komfort eller fornuft.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-16, 15:04   #89
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.887
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor pyntet må barn/ungdom være som gjester i en konfirmasjon?

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Det var du som trakk inn tightsmoten. Jeg forklarte hvorfor jeg synes den er problematisk, helt uavhengig om jeg selv synes det er pent. Når jenter ned i 10 års alder ønsker seg 2XU for å bruke på skolen synes jeg mote har tatt overhånd og at det ikke lenger handler om komfort eller fornuft.

Velvel, eg trur vel at mi hopp og sprett-aldri sitte stille-05-jente profiterer meir på tights på skule enn en fjortis.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-16, 15:06   #90
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.840
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor pyntet må barn/ungdom være som gjester i en konfirmasjon?

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Det var du som trakk inn tightsmoten. Jeg forklarte hvorfor jeg synes den er problematisk, helt uavhengig om jeg selv synes det er pent. Når jenter ned i 10 års alder ønsker seg 2XU for å bruke på skolen synes jeg mote har tatt overhånd og at det ikke lenger handler om komfort eller fornuft.

Ok, glem tightsen da, det var et dårlig eksempel, bare ment som eksempel på at treningsklær ikke bare brukes til trening, siden det var et av argumentene dine.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-16, 21:10   #91
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.667
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor pyntet må barn/ungdom være som gjester i en konfirmasjon?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg synes det er verre med voksne i tights i matbutikken enn unger i joggebukse på skolen.


Det er noe av det verste jeg ser når jeg tenker etter.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-16, 21:14   #92
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.800
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor pyntet må barn/ungdom være som gjester i en konfirmasjon?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Det er noe av det verste jeg ser når jeg tenker etter.

Noe av det verste du ser, faktisk. LITT skjermet tilværelse der, millact?

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-16, 21:15   #93
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor pyntet må barn/ungdom være som gjester i en konfirmasjon?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.


Det er noe av det verste jeg ser når jeg tenker etter.

Noe av det verste faktisk.

Jeg er litt fascinert over at dere legger merke til sånt.
Jeg legger ikke merke til andres bekledning på butikk med mindre det er snakk om sånn type maskotkostyme eller annet virkelig påfallende.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-16, 21:16   #94
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.566
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor pyntet må barn/ungdom være som gjester i en konfirmasjon?

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Noe av det verste faktisk.

Jeg er litt fascinert over at dere legger merke til sånt.
Jeg legger ikke merke til andres bekledning på butikk med mindre det er snakk om sånn type maskotkostyme eller annet virkelig påfallende.


Samme her. Også kan jeg legge merke til sko,men kun om jeg syns det er kule sko.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-16, 21:17   #95
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.667
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor pyntet må barn/ungdom være som gjester i en konfirmasjon?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Noe av det verste du ser, faktisk. LITT skjermet tilværelse der, millact?

Da tenkte jeg på klær altså. Men ja, jeg synes det er stygt, og særlig når det er folk som ikke kler tights.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-16, 21:21   #96
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.215
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor pyntet må barn/ungdom være som gjester i en konfirmasjon?

Jeg har som regel jakke som dekker rumpa når jeg er i matbutikken i treningstights, så folk får bare leve med synet. Ser en ikke noe verre enn det får en være glad, mener nå jeg.

(Kom akkurat til å tenke på da jeg satt på en benk i sommer, på en trang gammel ferge, og fikk to svette mannesykkelbukserumper og det som kanskje enda verre var sånn 20 cm fra ansiktet mitt...)

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-16, 21:40   #97
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor pyntet må barn/ungdom være som gjester i en konfirmasjon?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Da tenkte jeg på klær altså. Men ja, jeg synes det er stygt, og særlig når det er folk som ikke kler tights.

Hvem er så disse som ikke kler tights?

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-16, 22:18   #98
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.667
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor pyntet må barn/ungdom være som gjester i en konfirmasjon?

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Hvem er så disse som ikke kler tights?

Tja, jeg synes i alle fall det er mange overvektige damer som ikke akkurat kler tights. Men det er min mening. Absolutt ikke noe jeg gidder å bruke mye tid på å tenke på, men jeg synes altså at det ikke er fint å bruke slikt tøy når man ikke trener.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-16, 22:20   #99
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.800
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor pyntet må barn/ungdom være som gjester i en konfirmasjon?

Jeg er nok en av dem ikke kler tights. Men om jeg skulle ha behov for å stikke innom Kiwi for å kjøpe melk og brød etter trening, så drar jeg ikke hjem og skifter til noe mer flatterende først, bare for at sarte sjeler ikke skal føle seg forulempet.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-16, 22:20   #100
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor pyntet må barn/ungdom være som gjester i en konfirmasjon?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Tja, jeg synes i alle fall det er mange overvektige damer som ikke akkurat kler tights. Men det er min mening. Absolutt ikke noe jeg gidder å bruke mye tid på å tenke på, men jeg synes altså at det ikke er fint å bruke slikt tøy når man ikke trener.

Så det er helt fy å gå innom butikken til og fra trening eller skogstur? Da har man jammen god tid.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no