Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

"Faen" ikke stygt lenger?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-12-06, 22:06   #81
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.886
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Faen" ikke stygt lenger?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg synes banning i store mengder er en uting, jeg sparer et par kraftuttrykk til de rette anledningene, men banner ellers veldig lite. Jeg reagerer instinktivt negativt på folk som må si jævlig, faen, helvetes og en rekke tabuord. :snobb:

Hva synes dere? Er jeg en gammel snerpete dame?

Jeg synes ikke du er det minste snerpete. Jeg reagerer veldig negativt på slik språkbruk og hadde jeg hørt noen bruke det i jobbsammenheng ville jeg ha hatt mindre respekt for dem som profesjonell part etterpå.

Det er bare den som har dårlig ordforråd som må banne lærte jeg hjemme.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-06, 22:37   #82
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.907
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Faen" ikke stygt lenger?

Jeg er negativ til banning, kanskje fordi jeg forbinder mye banning med litt enkle sjeler med dårlig ordforråd. Det er en forferdelig uvane da banneord er en naturlig del av det daglige vokabularet synes jeg.

Det hender likevel at jeg roper noen gloser, men det er i situasjoner som at jeg greier å velte en hel flaske olje ut over kjøkkengulvet eller noe.

Jeg har forresten et par venninner som mener at de må banne for å kunne uttrykke seg ordentlig, men de mener samtidig at barna ikke lærer av dem, og at det bare er å si at "slike ord kan bare mamma si".

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-06, 23:29   #83
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.823
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Faen" ikke stygt lenger?

Jeg banner dessverre altfor mye - men jeg syns det er så stygt at jeg forsøker å venne meg av med det, og er blitt mye flinkere etter at jeg fikk barn.
Jeg har nemlig ikke lyst til at barna mine skal lære å banne av meg - det lærer de tidsnok av venner og bekjente...

Så - nå begrenser jeg banninga mi til når jeg er alene, evt. sammen med min kjære - uten barn til stede.

Jeg håper jeg slipper, om noen år, å si som min far: "Jeg skjønner faen ikke hvor du har lært å banne hen!"

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-06, 23:37   #84
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Faen" ikke stygt lenger?

Cunt er det eneste 4-stjerners banneordet i det engelske språket.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-06, 00:09   #85
to hen
***al-logisk
 
to hen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i huset bortenfor huset bortenfor huset til hans butikk
Innlegg: 132
to hen er litt kulto hen er litt kul
Standard

Sv: "Faen" ikke stygt lenger?

Jeg tror ikke det finnes et idealspråk vi alle må tilstrebe å etterligne, men snarere sosiale settinger hvor språket finner sin "korrekthet". Banning er kontekstavhengig for meg. Det blir en vurderingssak hvor, og eventuelt hvor mye, jeg kan tillate meg å åpne slusene. Noen ganger tråkker jeg i salaten noe dritforbannajævlig, men sånn er det bare.

__________________
Great to play with whilst your thinking up your great thoughts of the day. Twist it, pull it, squidge it, or even bounce it, this putty is really versatile and is a great stress reliever too! Plus it's non-toxic and doesn't stain.
to hen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-06, 09:04   #86
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.002
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Faen" ikke stygt lenger?

Denne diskusjonen har visst lagt i underbevisstheten min, for i dag leste jeg en overskrift i avisen som: "Bannet 24 timer i døgnet." Det var nå en sløkket rekord å strebe etter, tenkte jeg, og leste en gang til. Det viste seg å være en annonnse for et parkeringshus: "Bemannet 24 timer i døgnet."

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-06, 10:17   #87
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Faen" ikke stygt lenger?

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Denne diskusjonen har visst lagt i underbevisstheten min, for i dag leste jeg en overskrift i avisen som: "Bannet 24 timer i døgnet." Det var nå en sløkket rekord å strebe etter, tenkte jeg, og leste en gang til. Det viste seg å være en annonnse for et parkeringshus: "Bemannet 24 timer i døgnet."

men det kunne sikkert vært en feilstaving, for jeg tror de trenger en rødpenn/panda i Bergen.
På Flesland observerte jeg følgende på lightboards søndag:

"Stillingene vil bli bestatt av de beste" (rekrutteringsselskap)

"We believe in god communication" (teleselskap)

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-06, 10:24   #88
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Faen" ikke stygt lenger?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

"We believe in god communication" (teleselskap)



SIKKER på at det var et teleselskap og ikke Livets ord el.l.?

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-06, 10:32   #89
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.910
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Faen" ikke stygt lenger?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

"We believe in god communication" (teleselskap)

Jeg synes dette høres veldig relevant ut for denne tråden, jeg.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-06, 11:05   #90
Kanutte
interlektuell
 
Kanutte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 982
Kanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Faen" ikke stygt lenger?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

"We believe in god communication" (teleselskap)

Veldig god reklame for kommunikasjon, ja.

__________________
Tjo og hei

Kanutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-06, 11:45   #91
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: "Faen" ikke stygt lenger?

Det kan godt være at "faen" og jævlig" ikke er så stygt lenger, men jeg har ikke lyst at mine bare skal gå rundt å si disse ordene.
Tror i grunnen ikke jeg banner så mye selv heller, og prøver iallefall å holde meg i skinnet når ungene er i nærheten. (selv om det av og til har kommet noen kommentarer fra baksete ang. språkbruken.)

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-06, 12:07   #92
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Faen" ikke stygt lenger?

Jeg synes at affektbanning er greit jeg. Blir faktisk mer irritert over de som roper "fy fela" eller "fy farao" eller noe annet totalt lamt og fisle-passiv-aggressivt. Hadde en gang en kjæreste som brant seg skikkelig og ropte "fa-a-a-derullan." Det ble slutt uka etter.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-06, 12:17   #93
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.324
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Faen" ikke stygt lenger?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg synes banning i store mengder er en uting, jeg sparer et par kraftuttrykk til de rette anledningene, men banner ellers veldig lite. Jeg reagerer instinktivt negativt på folk som må si jævlig, faen, helvetes og en rekke tabuord. :snobb:

Hva synes dere? Er jeg en gammel snerpete dame?

Fra en snerpe til en annen:

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-06, 12:18   #94
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.324
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Faen" ikke stygt lenger?

Opprinnelig lagt inn av esme, her.

Jeg synes at affektbanning er greit jeg. Blir faktisk mer irritert over de som roper "fy fela" eller "fy farao" eller noe annet totalt lamt og fisle-passiv-aggressivt. Hadde en gang en kjæreste som brant seg skikkelig og ropte "fa-a-a-derullan." Det ble slutt uka etter.

Det var den beste oppsigelsesgrunnen jeg har hørt! "Du banner ikke nok!"

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-06, 12:19   #95
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Faen" ikke stygt lenger?

Opprinnelig lagt inn av esme, her.

Jeg synes at affektbanning er greit jeg. Blir faktisk mer irritert over de som roper "fy fela" eller "fy farao" eller noe annet totalt lamt og fisle-passiv-aggressivt. Hadde en gang en kjæreste som brant seg skikkelig og ropte "fa-a-a-derullan." Det ble slutt uka etter.

Ja, da tror jeg også at jeg hadde gått.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-06, 12:26   #96
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.324
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Faen" ikke stygt lenger?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg bryr meg! Jeg synes fantasifull bannskap er morsomt, jeg synes banning er på sin plass i trafikken, ved lukeparkering, når man slår seg eller noe sjokkerende/fælt/sinnsvakt skjer. Men jeg ville ramlet av stolen om feks lederen for Lilles barnehage sa "fitte" om hun sølte litt kaffe når hun skulle skjenke opp på konferansetime, eller naboen min ropte "fittesatan" om postkassene var blitt glemt låst igjen for n'te gang. Jeg synes også det er drøyt at inforsjefen på jobben roper "Kom tilbake, din drittjente" til en av konsulentene sine, og hun snur seg og roper "Glem det, din helvetes pikk!" (Rart jeg er glad jeg skal slutte?)

Nå kom jeg på noe veldig flaut. Som sagt, bruker sjelden stygge ord. Det er hvis jeg er sjikkli, sjikkli sinna eller jeg akkurat har tømt kokende vann over hånden min eller noe. Og så var det den gangen ifjor hvor jeg løp for å rekke toget, og den dumme kontrolløren på toppen av rulletrappen absolutt skulle se kortet mitt. Jeg fant det ikke, og da jeg endelig fant det så måtte han granske det veldig før han lot meg "løpe" ned den tett befolkede rulletrappen (hvor folk sto i sikksakk istedet på høyre side. ). Jeg kom ned på perrongen akkurat idet dørene klappet igjen foran nesen på meg. Hva jeg ropte? Fitte. Det var veldig, veldig pinlig å stå igjen sammen med alle som hadde hørt meg. Det var det.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-06, 17:22   #97
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.534
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Faen" ikke stygt lenger?

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Jeg mente nordlendinger, som i folk fra nordland. Hra aldri hørt noen si hestkuk som et banneord utenom i revyer og i andre iråniske sammenhenger.

Det har jeg hørt mye, jeg bruker det selv - når det passer seg slik.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-06, 21:09   #98
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.021
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: "Faen" ikke stygt lenger?

Jeg banner innimellom, men forsøker i det minste å ikke banne når det er barn til stede. Jeg sliter litt når jeg er på besøk hos svigermor, de er rimelig religiøse, og jeg kan fort finne på å si 'jesus' eller 'herregud' uten at det i mitt hode har vært banneord - men det er det jo, i det minste for dem. Sikkert mye værre enn om jeg hadde sagt noe genitalierelatert.

Apropos banning og regionale forskjeller: I avisa Nordlys har det gått en debatt de siste ukene om nordnorsk humor. Der har blant annet Oluf vært diskutert, eller egentlig Arthur Arntsen og hans kritikk av enkelte andre humorformer. Og i avisa i dag er Artsen intervjuet, overskrifta på intervjuet er 'Jeg er ingen surkuk'.

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-06, 22:16   #99
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: "Faen" ikke stygt lenger?

Når jeg tenker meg om, har jeg kalt en god del folk for kuker i det siste, men det er nok heller et hormonelt enn lingvistisk problem for meg.

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-06, 22:25   #100
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Faen" ikke stygt lenger?

Opprinnelig lagt inn av Tinka, her.

Jeg er en gammel og snerpete dame og liker ikke banning i det hele tatt.


Samme her, banner ikke uten at det er god grunn for å si det slik.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no