Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Om forumtone og takhøyde

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-02-07, 11:59   #81
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Man får ikke i utgangspunktet noen tilbakemelding etter en innrapportering. Alle innrapporteringer blir diskutert på styrerommet, og der blir vi enige om vi skal gjøre noe og i så fall hva. Hvis det er en sak man gjerne vil ha tilbakemeldinger på, kan man sende en PM til en admin eller modde. Man får altså ikke vite hva vi har snakket om eller om admin f.eks. har snakket med "overtramperen"; det er ikke offentlig, men prinsippene kan vi derimot gjerne diskutere. Og det kan forresten ofte godt gjøres i den aktuelle tråden.

Akkurat dette synes jeg er viktig å "få ut til folket", for eksempel gjennom en av informasjonstådene på "Informasjon". Det er ingen hemmelighet at svært mange på dette forumet kommer fra NM, og der kom tilbakemeldingene på at rapporteringen var mottatt fort som fy. Her får man ingenting, og det er helt greit - så lenge man vet hvordan det fungerer. Det er ikke så rart at folk som Desembermamma her sier lever i "villfarelse", når man kanskje har en forventning om en tilbakemelding på at "saken er registrert" - og ikke får det:

Desembermamma:

Sitat:

Noen av dem som rapporterer virker iblant snurt over at det ikke sporenstreks skjer noe når de har trykket på innrapporter-knappen, og en del virker som de lever i den villfarelse at vi ikke gjør noe.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 11:59   #82
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.310
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Det var da et veldig uskyldig eksempel, Line. Men illustrerende nok.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 12:03   #83
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Det var da et veldig uskyldig eksempel, Line. Men illustrerende nok.

Jammen sjefsneket, da! Jeg har da alltid vært uskyldig og illustrerende nok.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 12:04   #84
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Blir oversett atter en gang ...

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 12:04   #85
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Hvorfor blir aldri jeg brukt som eksempel? :følermegoversett:

Oj!

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 12:04   #86
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Blir oversett atter en gang ...

Tullkjerring!

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 12:05   #87
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Oj!






Sorry for å ha kommet et stykke off topic her, folkens!

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 12:06   #88
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Akkurat dette synes jeg er viktig å "få ut til folket", for eksempel gjennom en av informasjonstådene på "Informasjon". Det er ingen hemmelighet at svært mange på dette forumet kommer fra NM, og der kom tilbakemeldingene på at rapporteringen var mottatt fort som fy. Her får man ingenting, og det er helt greit - så lenge man vet hvordan det fungerer. Det er ikke så rart at folk som Desembermamma her sier lever i "villfarelse", når man kanskje har en forventning om en tilbakemelding på at "saken er registrert" - og ikke får det:

Desembermamma:

Ja, det har du nok rett i at kan være lurt. Foreløpig har de fleste fått tilbakemeldinger på at saken er registrert. Og endel har fått lange PM`er om hvordan vi vurderer saken og hvordan vi jobber, men er likevel snurt over at "det ikke skjer noe".

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 12:19   #89
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Så lenge du hinter til at du vet hvem jeg og andre er, så kan jeg ikke la det ligge. Du fremstår i beste fall som uærlig. Her sier du jo rett ut at du vet hvem jeg er, og litt senere i samme tråd sier du at du kom rett etter utmeldingene. Hvordan kan du si at jeg er en av dem som har gjort meg bemerket når jeg ikke var der da disse masseutmeldingene fant sted? Jeg var ikke på nett den perioden i det hele tatt. Jeg fikk ikke engang med meg at det var opprettet et nytt forum her før etter en stund. Det kan du se på medlemsnummeret mitt, hvis du ikke tror meg.

Du fremstår ikke som særlig troverdig.

Jeg ser det ikke slik at jeg har "hintet" om noe som helst. Jeg har derimot sagt at jeg oppfattet at en del brukere på NM kom i konflikt med ledelsen på NM, og dermed gikk til masse-utmelding. Dette pågikk i den tiden da jeg kom inn på NM.

Jeg har ikke noe behov for å gå deg etter i sømmene og sjekke hvilke forum du har oppholdt deg på før, under og etter ett eller annet.

Det er mulig at jeg har blandet noen nick, det skal jeg ikke si for sikkert. Men jeg VET at jeg på NM stadig hørte noe om eller leste innlegg av Madam Mim. Og jeg TROR at Safran, Skilpadda, Him og en del andre også var blant de som skrev mange innlegg på NM, og jeg TROR at flere av disse forsvant i dragsuget av den konflikten som oppsto på NM.

Så vidt jeg har skjønt på Desembermamma ble Mim på et tidspunkt utestengt fra NM, og jeg oppfatter nå at det kanskje var det som var årsaken til flukten fra NM til FP. Akkurat at det var årsaken hadde jeg ikke fått med meg, jeg trodde det var en konflikt mellom flere brukere og ledelsen på NM.

Hvis det er sånn at du Safran ikke var bruker på NM da jeg var der, så må jeg jo bare beklage at jeg trodde det. Kan jo hende at det er på dette forumet du har gjort deg bemerket og at jeg derfor har rotet.

Jeg ser ingen spesiell grunn til å jobbe for at du skal se meg som troverdig. Jeg ser på deg som en som er ute etter å "ta" andre, og du prøver febrilsk å finne noe å ta meg på. Som sagt oppfatter jeg det som ubehagelig, og om du midt oppe i det anser meg som lite troverdig så blir det underordnet.

Forresten har jeg finlest forumsreglene nøye, og det du driver med er i strid med reglene. For du er ute etter meg som person, og greier ikke å diskutere med meg uten å hakke på meg og spekulere i om jeg kan ha vært noen andre før. Jeg syns synd på deg som har et så kjedelig liv at den største gleden du har er å hakke løs på ukjente på internett.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 12:19   #90
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Ja, det har du nok rett i at kan være lurt. Foreløpig har de fleste fått tilbakemeldinger på at saken er registrert. Og endel har fått lange PM`er om hvordan vi vurderer saken og hvordan vi jobber, men er likevel snurt over at "det ikke skjer noe".

Ja, og det siste der er ikke det jeg siktet til altså. Jeg husker bare at jeg rapporterte en "sak" en gang, og ikke fikk svar på at rapporteringen var mottatt. Jeg ble verken sur eller snurt, kun litt nysgjerrig på hvilke rutiner man har ifht rapportering her på FP. Har stor forståelse for at det ikke gis tilbakemeldinger med admin og moderatorenes konkluderinger altså.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 12:23   #91
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Jeg ser det ikke slik at jeg har "hintet" om noe som helst. Jeg har derimot sagt at jeg oppfattet at en del brukere på NM kom i konflikt med ledelsen på NM, og dermed gikk til masse-utmelding. Dette pågikk i den tiden da jeg kom inn på NM.

Jeg har ikke noe behov for å gå deg etter i sømmene og sjekke hvilke forum du har oppholdt deg på før, under og etter ett eller annet.

Det er mulig at jeg har blandet noen nick, det skal jeg ikke si for sikkert. Men jeg VET at jeg på NM stadig hørte noe om eller leste innlegg av Madam Mim. Og jeg TROR at Safran, Skilpadda, Him og en del andre også var blant de som skrev mange innlegg på NM, og jeg TROR at flere av disse forsvant i dragsuget av den konflikten som oppsto på NM.

Så vidt jeg har skjønt på Desembermamma ble Mim på et tidspunkt utestengt fra NM, og jeg oppfatter nå at det kanskje var det som var årsaken til flukten fra NM til FP. Akkurat at det var årsaken hadde jeg ikke fått med meg, jeg trodde det var en konflikt mellom flere brukere og ledelsen på NM.

Hvis det er sånn at du Safran ikke var bruker på NM da jeg var der, så må jeg jo bare beklage at jeg trodde det. Kan jo hende at det er på dette forumet du har gjort deg bemerket og at jeg derfor har rotet.

Jeg ser ingen spesiell grunn til å jobbe for at du skal se meg som troverdig. Jeg ser på deg som en som er ute etter å "ta" andre, og du prøver febrilsk å finne noe å ta meg på. Som sagt oppfatter jeg det som ubehagelig, og om du midt oppe i det anser meg som lite troverdig så blir det underordnet.

Forresten har jeg finlest forumsreglene nøye, og det du driver med er i strid med reglene. For du er ute etter meg som person, og greier ikke å diskutere med meg uten å hakke på meg og spekulere i om jeg kan ha vært noen andre før. Jeg syns synd på deg som har et så kjedelig liv at den største gleden du har er å hakke løs på ukjente på internett.

Å anta at hun har et kjedelig liv, at hun er ute etter noen, etter det hun har skrevet, er lavmåls!
Sjekk kontrollpanelet ditt.
:en smule irritert på andres vegne:

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 12:23   #92
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Jeg vil bare legge til at det fint går an å være her uten å ha fått med seg konflikter fra NM.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 12:24   #93
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.310
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Jeg ser det ikke slik at jeg har "hintet" om noe som helst. Jeg har derimot sagt at jeg oppfattet at en del brukere på NM kom i konflikt med ledelsen på NM, og dermed gikk til masse-utmelding. Dette pågikk i den tiden da jeg kom inn på NM.

Jeg har ikke noe behov for å gå deg etter i sømmene og sjekke hvilke forum du har oppholdt deg på før, under og etter ett eller annet.

Det er mulig at jeg har blandet noen nick, det skal jeg ikke si for sikkert. Men jeg VET at jeg på NM stadig hørte noe om eller leste innlegg av Madam Mim. Og jeg TROR at Safran, Skilpadda, Him og en del andre også var blant de som skrev mange innlegg på NM, og jeg TROR at flere av disse forsvant i dragsuget av den konflikten som oppsto på NM.

Så vidt jeg har skjønt på Desembermamma ble Mim på et tidspunkt utestengt fra NM, og jeg oppfatter nå at det kanskje var det som var årsaken til flukten fra NM til FP. Akkurat at det var årsaken hadde jeg ikke fått med meg, jeg trodde det var en konflikt mellom flere brukere og ledelsen på NM.

Hvis det er sånn at du Safran ikke var bruker på NM da jeg var der, så må jeg jo bare beklage at jeg trodde det. Kan jo hende at det er på dette forumet du har gjort deg bemerket og at jeg derfor har rotet.

Jeg ser ingen spesiell grunn til å jobbe for at du skal se meg som troverdig. Jeg ser på deg som en som er ute etter å "ta" andre, og du prøver febrilsk å finne noe å ta meg på. Som sagt oppfatter jeg det som ubehagelig, og om du midt oppe i det anser meg som lite troverdig så blir det underordnet.

Forresten har jeg finlest forumsreglene nøye, og det du driver med er i strid med reglene. For du er ute etter meg som person, og greier ikke å diskutere med meg uten å hakke på meg og spekulere i om jeg kan ha vært noen andre før. Jeg syns synd på deg som har et så kjedelig liv at den største gleden du har er å hakke løs på ukjente på internett.

Beklager, men jeg faller ikke for den hersketeknikken der. Har sett den før. Og jeg sa heller ikke at jeg ikke var medlem der på det tidspunktet du sier du meldte deg inn, jeg sier at jeg ikke skrev der da og dermed ikke kan ha gjort meg bemerket.

For din egen del kan det være lurt å la være å gå såpass hardt ut som du gjør dersom du ikke tåler konsevensene av det.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 12:27   #94
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Bina.. Jeg har ingen anelse om hvem du er og det trenger jeg ikke vite heller, men grunnen til at vi kanskje lurer litt er at det i alle fall på meg har virket som du "kjenner" brukere her relativt godt og det har virket slik helt fra dine første innlegg. Når du nå skriver at du har vært på NM er det mer forståelig, men det virker litt rart at du skriver 200 innlegg på en måned her og ikke har gjort deg bemerket på NM.

Jeg tror dette kan være noe av forklaringen på at noen av oss kanskje lurer litt.

Litt nysgjerrige er vi nok noen av oss.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 12:30   #95
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Å anta at hun har et kjedelig liv, at hun er ute etter noen, etter det hun har skrevet, er lavmåls!
Sjekk kontrollpanelet ditt.
:en smule irritert på andres vegne:

Hvis du hadde sett de hyggelige prikkene hun sender meg med jevne mellomrom så hadde du kanskje skjønt hvorfor jeg mener hun er ute etter meg.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 12:32   #96
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Bina.. Jeg har ingen anelse om hvem du er og det trenger jeg ikke vite heller, men grunnen til at vi kanskje lurer litt er at det i alle fall på meg har virket som du "kjenner" brukere her relativt godt og det har virket slik helt fra dine første innlegg. Når du nå skriver at du har vært på NM er det mer forståelig, men det virker litt rart at du skriver 200 innlegg på en måned her og ikke har gjort deg bemerket på NM.

Jeg tror dette kan være noe av forklaringen på at noen av oss kanskje lurer litt.

Litt nysgjerrige er vi nok noen av oss.

Kjære vene. Jeg tror faktisk jeg er i ferd med å få nok av Foreldreportalen. Makan til nysgjerrige og smålige mennesker er det lenge siden jeg har sett samlet på ett brett. Takk og pris for de lyspunktene som tross alt finnes inni mellom!

Jeg fant meg ikke til rette på Nybakt Mamma fordi:

* Jeg har ikke baby, er ikke i noen barselklubb
* Har ikke småbarn lenger (yngste er 4 år, eldste går i 1. klasse)

På nybakt Mamma ble det mye baby og barsel-snakk, og jeg hadde ikke noe å bidra med. Jeg leste mye, men oppdaget at forumet ikke var noe for meg.

Er det så innmari galt det da?

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 12:33   #97
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Bina.. Jeg har ingen anelse om hvem du er og det trenger jeg ikke vite heller, men grunnen til at vi kanskje lurer litt er at det i alle fall på meg har virket som du "kjenner" brukere her relativt godt og det har virket slik helt fra dine første innlegg. Når du nå skriver at du har vært på NM er det mer forståelig, men det virker litt rart at du skriver 200 innlegg på en måned her og ikke har gjort deg bemerket på NM.

Jeg tror dette kan være noe av forklaringen på at noen av oss kanskje lurer litt.

Litt nysgjerrige er vi nok noen av oss.

Å tenke på hvor mange innlegg man hadde på NM i forskjell til her inne, er litt dumt.

Jeg var på NM noen år, fikk med meg det meste, men hadde kun litt under 300 innlegg der. Og jeg følte meg ganske aktiv der.
Nå er jeg her, og er enormt forundret over hvor fort jeg har kommet opp i et slikt antall innlegg som jeg har. Men så er jeg meget engasjert og elsker dette forumet da.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 12:34   #98
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Beklager, men jeg faller ikke for den hersketeknikken der. Har sett den før. Og jeg sa heller ikke at jeg ikke var medlem der på det tidspunktet du sier du meldte deg inn, jeg sier at jeg ikke skrev der da og dermed ikke kan ha gjort meg bemerket.

For din egen del kan det være lurt å la være å gå såpass hardt ut som du gjør dersom du ikke tåler konsevensene av det.

Okay greit, så jeg trodde at du sa at du ikke var medlem og at jeg gjerne skulle sjekke medlemsnummeret ditt, men så var det en setning du utelot, og det burde jeg selvsagt sett hvis jeg var troverdig. Helt klart, Safran.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 12:34   #99
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Jeg fant meg ikke til rette på Nybakt Mamma fordi:

* Jeg har ikke baby, er ikke i noen barselklubb
* Har ikke småbarn lenger (yngste er 4 år, eldste går i 1. klasse)

På nybakt Mamma ble det mye baby og barsel-snakk, og jeg hadde ikke noe å bidra med. Jeg leste mye, men oppdaget at forumet ikke var noe for meg.

Er det så innmari galt det da?

Nei det er ikke noe galt i det.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 12:35   #100
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Å tenke på hvor mange innlegg man hadde på NM i forskjell til her inne, er litt dumt.

Jeg var på NM noen år, fikk med meg det meste, men hadde kun litt under 300 innlegg der. Og jeg følte meg ganske aktiv der.
Nå er jeg her, og er enormt forundret over hvor fort jeg har kommet opp i et slikt antall innlegg som jeg har. Men så er jeg meget engasjert og elsker dette forumet da.

Nemlig. Jeg ble også rimelig engasjert her på FP på grunn av mange spennende diskusjoner. Men på NM hvor man stort sett diskuterte amming, vaksiner, små utslett og bakovervendte bilstoler hadde jeg ikke det store engasjementet. Mine barn er over det stadiet.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no