Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Hvordan går det an å like disse bøkene?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-04-07, 21:55   #81
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.907
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan går det an å like disse bøkene?

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Jeg liker ei eneste bok av Wassmo; Det sjuende møtet. Den har jeg til og med lest flere ganger.

Ja, den likte jeg også. Og det var endog etter at jeg begynte å bli gammel og sur.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 21:57   #82
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan går det an å like disse bøkene?

Opprinnelig lagt inn av cora, her.

Nei, handlingen finner sted på en øy utenfor Bodø.

Åh. Det var denjeg leste ei halv bok av.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 22:00   #83
cora
både her og der
 
cora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.834
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan går det an å like disse bøkene?

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Åh. Det var denjeg leste ei halv bok av.

Jeg leste og likte trilogien om Tora på ungdomsskolen, men har ikke lest bøkene siden den gangen.

cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 22:23   #84
Solen
Tusenkunstner
 
Solen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 538
Solen er litt kulSolen er litt kulSolen er litt kul
Standard

Sv: Hvordan går det an å like disse bøkene?

Opprinnelig lagt inn av cora, her.

Jeg leste og likte trilogien om Tora på ungdomsskolen, men har ikke lest bøkene siden den gangen.

Jeg leste kun den første "Huset med den blinde glassveranda" handlet bla. om incest hvis jeg ikke husker feil.

__________________
Mamman til storebror 2001 og lillebror 2004
Solen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 22:31   #85
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan går det an å like disse bøkene?

Jeg leste en bok som het "Niagara", den var så skrekkelig at jeg ikke engang husker navnet på forfatteren.
Greit at det skulle være gripende og mørkt, men det var så mye tragedie, selvmord, depresjoner og forsømte barn at jeg ble aldeles mismodig og la fra meg hele greia.

Vesaas får jeg heller ikke til med, vi leste Isslottet i sjette klasse, og til tross for at jeg var en godt over gjennomsnittet intelligent og belest tolvåring, skjønte jeg ikke bæret.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 22:32   #86
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan går det an å like disse bøkene?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Den var eh ... merkelig, for å si det mildt. Alle de jeg kjenner som virkelig har likt den, har hatt kjennskap til russisk, så kanskje det er et must.


Underlig, det er min erfaring også!
Den kom jeg heller aldri gjennom.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 22:56   #87
Møøse
I could be violet sky
 
Møøse sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 782
Møøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan går det an å like disse bøkene?

Opprinnelig lagt inn av cora, her.

Jeg leste og likte trilogien om Tora på ungdomsskolen, men har ikke lest bøkene siden den gangen.

Huff, jeg orket ikke begynne på den, jeg, siden mamma sa den handlet om incest og jeg orket ikke lese om det. Jeg tar meg så nær av at andre har det vondt jeg nemlig. Fiktive eller virkelige personer...

__________________
Møøse og barna , april 1999 og september 2004
Møøse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 22:58   #88
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.083
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan går det an å like disse bøkene?

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Ok da, jeg må innrømme jeg bare har lest Tora -triologien.

Jeg leste den også på ungdomsskolen, og likte den da. Jeg måtte imidlertid lese den på nytt da en elev la den opp til eksamen. Det var ikke noe hjertelig gjensyn.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 00:11   #89
HSJ73
Henger i stroppen
 
HSJ73 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.669
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan går det an å like disse bøkene?

Jeg jumper inn og skriver nå mitt aller første innlegg på foreldreportalen (som virker som et fortreffelig sted å være!).

Dette blir et litt tilfeldig utvalg, fritt etter hukommelsen:

Margit Sandemo - har ikke lest en eneste bok, men er full av fordommer.
Anne Karin Elstads bøker - kjeeeedelig.
Anne Holts bøker - dåååårlig.
Patrick Süskind: Parfymen. Leste hele boken, og selv om jeg liker rare og originale bøker, så ble denne litt vel spesiell for meg.
DBC Pierre: Vernon God Little. Denne klarte jeg ikke å fullføre, selv etter andre forsøk. Fikk liksom ikke helt taket på den.
Sophie Kinsellas Shopoholic-bøker - pinlig dårlige. Må innrømme at jeg likte veldig godt Marian Keyes' Watermelon, men siden det er den eneste boken jeg har lest av henne, kan jeg ikke gå god for hele forfatterskapet. Jeg er altså i utgangspunktet positiv til chick lit-sjangeren, men registrerer at kvaliteten varierer mye her.

Til dere som ikke likte Vindens skygge, har dere lest hele? Jeg syntes den var litt treg i starten, men siste halvdel var til gjengjeld fantastisk. Boka levde i meg i lang tid etterpå.

HSJ73 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 00:38   #90
TGM
drømmende
 
TGM sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.200
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan går det an å like disse bøkene?

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.


De desperates cafè av Marian Keyes, jeg sliter virkelig med å komme meg fremover. Skikkelig makkverk, men jeg prøver hele tiden litt til, for den må jo ta seg opp en gang, -for det er jo liksom en bestseller. Men jeg tror jeg gir opp snart, for dette er jo bare tull.

Det er bare å gi opp, for slutten er bare helt sinnsyk. Jeg slet meg gjennom hele boka fordi så mange hadde anbefalt Marian Keyes. Jeg brukte faktisk veldig lang tid før jeg i det hele tatt kikket på en av de andre bøkene hennes.

__________________

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 10:33   #91
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.091
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan går det an å like disse bøkene?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Nei, nei. Pust dypt inn og les HELE! Og så leser du den en gang til. Vakre boken!

Da må det mer en dype pust til. Jeg kjenner jeg får litt fnatt av den. Men det er riktignok noen år siden jeg leste den.
Vi får se, den står i bokhylla i to eksemplarer, så det er mulig dens tid vil komme. Eller ikke.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 12:27   #92
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.859
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan går det an å like disse bøkene?

Opprinnelig lagt inn av Møøse, her.

Nei, egentlig var det litt det jeg mente, jeg synes ikke det er så vanskelig. Jeg tenker mer jeg liker den og det er fordi det og det, men at den og den ikke liker den, det er jeg ikke noe overrasket over, for sånn og sånn er h*n. Skjønner? Jeg har ikke noen problemer med å forstå at ikke alle vil lese Den siste samuraien hundre ganger. Hvor mange kjenner seg igjen i hoverpersonen og kan gammelgresk liksom? (Men den er jo megabra nå kom jeg på at jeg begynte på den i jula og ikke kom videre! Kult, kan jo bare fortsette, virkelighetsflukt her kommer jeg!)



Hei! Long time no see! (Eller er det jeg som har vært sløv og ikke fått med meg at du er aktiv her igjen? )

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 12:30   #93
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan går det an å like disse bøkene?

Catch22

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 12:44   #94
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan går det an å like disse bøkene?

Vindens skygge er jo fantastisk! Rare mennesker.

Anne Karin Elstad. Herbjørg Wassmo. Alt av Paulo Coelho, makan til pompøse drittbøker! Jostein Gaarder er skrekkelig, skrekkelig! Anne Holt er fæle greier. Tom Kristensens krim, logiske brister og i det hele tatt!

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 12:47   #95
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.907
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan går det an å like disse bøkene?

Jeg synes Miraklene i Santo Fico er oppskrytt, krampesøt og -morsom som den er.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 12:51   #96
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan går det an å like disse bøkene?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg synes Miraklene i Santo Fico er oppskrytt, krampesøt og -morsom som den er.

Den har ligget på nattbordet mitt siden før jul... halvlest.

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 12:57   #97
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.641
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan går det an å like disse bøkene?

Alt av Haldis Moren Vesaas. Hun kan være kulturpersonlegdom så mye hun vil, men jeg leser IKKE.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 12:58   #98
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.230
Blogginnlegg: 674
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan går det an å like disse bøkene?

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Catch22

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 13:00   #99
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.230
Blogginnlegg: 674
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan går det an å like disse bøkene?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Alt av Haldis Moren Vesaas. Hun kan være kulturpersonlegdom så mye hun vil, men jeg leser IKKE.

Men da snakker vi vel egentlig stort sett dikt, og ikke "bøker". Ikke at ikke dikt er i bøker, altså. Hm. Kanskje det faller inn under definisjonen likevel.

(Forresten kan jeg ikke skjønne at noen kan unnlate å like diktene hennes, men det var kanskje noe for den andre tråden, det, ja. Men inntil nå visste jeg ikke at det var mulig, så det falt meg ikke engang inn å skrive om det.)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 13:00   #100
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan går det an å like disse bøkene?

Jeg har ikke lyst til å lese Eremittkrepsene og Berlinerpoplene. Det er sikkert noe galt med meg, men de er for hypte for min smak. Grisebønder i Trøndelag, liksom? Pøkj. Bønder kan jeg treffe når jeg er hjemme hos mor og far.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no