Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Neste år blir det .. tja. Hjemmeferie? Lang hatmail

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-06-12, 20:44   #81
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.416
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Neste år blir det .. tja. Hjemmeferie? Lang hatmail

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Sååh. Jeg sitter jo her og lurer litt på om dette er et signal om at jeg ikke skal gjøre ting som jeg instinktivt stritter imot (= at det ikke passer for meg og oss). Eller om jeg skal prøve igjen om noen år.

Hos meg har det strittet imot helt frem til yngste var 4,5 år. Og selv da synes jeg nok at det var hakket for slitsomt, så det var ikke en udelt positiv opplevelse, men mest bra var det vel kanskje.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-12, 20:47   #82
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.341
Blogginnlegg: 44
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Neste år blir det .. tja. Hjemmeferie? Lang hatmail

Så utrolig kjipt. Vi har droppet ferie fullstendig i år, med unntak av ei ukes hyttetur så jeg får sett min gamle bestefar. Han bor langt unna, og jeg ser ham bare den ene gangen i året. Jeg regner med det blir pes nok, til tross for typisk 15 grader og masse besteforeldreavlastning. Jeg håper Småtten her kan bli litt mer pappagutt på turen - jeg hadde aldri tid for meg sjøl mens jeg fullammet, mine unger har spist hver time fram til de fikk fast føde og litt etter. Først nå kan jeg lure meg unna lillingen en time eller to i strekk, uten å pumpe og styre først.

Neste år vil vi på Danmarksferie, må bare helst finne fine folk å dra sammen med. Noen som liker sånt som vi liker.

__________________
"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-12, 20:49   #83
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.715
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Neste år blir det .. tja. Hjemmeferie? Lang hatmail

Uff da. Hørtes ikke ut som noen hyggelig ferietur for mor og minstemann nei.

Vi har reist med pompen sydover siden han var 6mnd, og vi har aldri opplevd problemer av den typen du forteller om. Men han var usedvanlig enkel som baby.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-12, 20:52   #84
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.663
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Neste år blir det .. tja. Hjemmeferie? Lang hatmail

Jeg og mannen elsker å reise og vi ønsker å planlegge godt for at vi fortsatt kan drive med det etter at vi fikk barn. Men det er jo mest for vår egen del og ikke så mye for junior sin del. Han hadde jo hatt lik fint hjemme. Nå er han fire og gleder seg til tur, men hadde nok satt syntes østersund var lik topp som Italia. Om man ikke er så komfortabel med det og synes det er mye stress å dra på langtur så er det jo dumt å bruke ferien på det. Jeg synes def det er best å ha egen leilighet når man er på tur. Da styrer man alt selv og man kan sitte på stua etter ungene har sovnet. Våkner barna tidlig kan man sette på litt film og servere frokost mens man selv slapper av på senga. Er ungene slitne en dag så kan det være lettere å lage middag "hjemme" mens ungene leker i hagen i stedet for å svette på en restaurant med unger som sutrer og er utålmodig. Vi har jo hatt det lett med ett barn og to voksne. Det er noe helt annet med flere barn enn voksne og mange forskjellige behov. Vi venter nummer to nå i høst og kanskje blir det småbruket på Nordmøre hver sommer heretter (selv om jeg har bestilt en pjokk til av samme enkle slaget)

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-12, 20:55   #85
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.245
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Neste år blir det .. tja. Hjemmeferie? Lang hatmail

Alle mine ferier da jeg var liten ble tilbragt på gårdene til mine besteforeldre. Fri lek ute med kongler og skjell og snegler og kattunger. Det husker jeg som helt topp. Vi dro på første skikkelige ferietur da jeg var 10-ish.

Hvertfall frem til man er skolebarn kan man velge helt fritt tenker jeg. Et par dager i badeland så er avkommet happy.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-12, 21:04   #86
Callisto
Bør lage seg en tittel selv
 
Callisto sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 1.235
Callisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populær
Standard

Sv: Neste år blir det .. tja. Hjemmeferie? Lang hatmail

Jeg tenker nok at turen hadde blitt bedre for deg om babyen ikke hadde strevd sånn i varmen. Så du har jo hatt maks uflaks også.
Mine har storkost seg ( 5 mnd og 10 mnd første gang på tur) og vi har foretrukket syden fremfor f eks bilturer i Norden.

I fjor var vi i Danmark og til tross for nesten sammenhengende regn i 12 dager så hadde ungene det helt topp!
Det regnet jo resten av sommeren i fjor også så i år blir det syden ferie på oss igjen. Og jeg har et håp om at flyturen skal gå litt bedre i år da alle i familien har eget flysete for første gang. Vi har prøvd 4 t i fly med nesten to-åring på fanget, + en treåring og to voksne i en treseter flyrad

__________________
Snuppa feb '05 og Minisnuppa aug '08

Sist redigert av Callisto : 24-06-12 kl 21:19.
Callisto er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-12, 21:48   #87
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.656
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Neste år blir det .. tja. Hjemmeferie? Lang hatmail

Mine to har aldri vært i Syden. Jeg drømmer om Floridatur siden jeg har bodd der i fire år, men det blir nok likevel et par år til det blir en realitet.

Vi var i Danmark da yngste var 9 mnd og fikk knallvær, rundt 30 grader hele uken. Alt ble lagt opp på hans premisser og da var alle fornøyde. Danmark kan være ganske bra det også! I fjor var vi der en uke og fikk 27 grader hele uken, kunne ikke hatt det bedre. Bodde i hus med tilgang til stort innendørs lekeland og badeland samt stor utendørs lekeplass. Skal dit igjen i år pga suksessen i fjor, men får neppe det været i år, da.

Men, ting kan endre seg til neste år, absolutt.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-12, 21:55   #88
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Neste år blir det .. tja. Hjemmeferie? Lang hatmail

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Det er faktisk ikke mange steder det tilbys basinette lenger. Jeg har aldri møtt det på mine turer med små barn (Hellas, Kypros, Thailand og Sveits).

Har du fløyet med rutefly? Vi har alltid fått bassinette på turer til USA og Asia. Vi har vel fløyet med SAS, British Airways, Quantas, Lufthansa og KLM. Alle har tilbudt bassinette. Når det gjelder charter har jeg ikke peiling.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-12, 21:56   #89
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.245
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Neste år blir det .. tja. Hjemmeferie? Lang hatmail

På charter har vi fått basinette på thomas cook, men ikke på norwegian.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-12, 22:02   #90
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.885
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Neste år blir det .. tja. Hjemmeferie? Lang hatmail

Uff, det hørtes slitsomt ut.
Nettopp av den grunnen dro ikke vi på sydentur før lillebror var rett før 2 år.
Vi dro i mai og hadde det supert der vi var. Da var han så stor at han kunne plaske i bassenget hele dagen og tusle rundt.

Kjenner meg veldig igjen i det maset på flyet med matspising...
Flyreisen var et lite h.... Lillebror hadde ikke eget sete, vi fikk maten og de tok ikke hensyn til at vi også hadde et barn til som krevde pleie. Jeg spurte om jeg kunne få maten min senere men det kunne jeg ikke. Da freste jeg og pelmet maten min under sete mitt og hadde den der til det passet oss at jeg kunne spise den. Så våget de å mase om å få tomgodset på runden sin. Etter det maste de ikke noe mer på oss, kan man si!
Men utenom flyreisen så hadde vi det supert på tur.

Alt blir enklere når alle har hvert sitt sete.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-12, 22:02   #91
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.086
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Neste år blir det .. tja. Hjemmeferie? Lang hatmail

En må jo ikke dra til Syden heller, da. Jeg liker varme og sol jeg også altså, men jeg tenker at vi kommer til å satse mest på norgesferie og evt. en tur til Danmark i noen år fremover mens vi har små barn. I år drar vi fire dager til København, ellers er ferien hjemme eller på Vestlandet. Hvis det føles bedre for dere å dra på en annen type ferie eller ta det rolig hjemme, synes jeg det må være helt greit. Mammaer skal også ha det fint i ferien, og jeg synes det er ordentlig kjipt for deg at det ble sånn. Ungene koser seg jo stort sett uansett, så hvis ikke foreldrene er veldig interessert i sydenferie, er det jo lite vits i?

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-12, 22:09   #92
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.245
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Neste år blir det .. tja. Hjemmeferie? Lang hatmail

Det aller viktigste for skolebarna mine når vi drar på ferie er at vi voksne har tid. At vi bor et sted sammen, har litt god mat og har tid på kveldene til å spille kort og snakke med dem. Da er de lykkelige. At de kan få ha siesta midt på dagen og spille ds sammen, at vi går ut og gjør noe morsomt. Det kan være tur i bassenget, fjelltur, se på dyr, mate fugler eller spille minigolf. Syden er ikke påkrevd selv om det akkurat i år er et poeng i vennegjengen å si at man har vært i/skal til Syden. I fjor var det legoland som hadde tilsvarende status.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-12, 22:13   #93
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.656
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Neste år blir det .. tja. Hjemmeferie? Lang hatmail

Katta: Det samme er det her. Eldste og jeg tilbrakte flere timer i badeland i fjor, stor suksess og noe hun enda prater om. Virker ikke som hun synes at Danmark er noe "verre" enn å reise til Mallorca slik flere i klassen skal. Hun gleder seg like mye til sin ferie og det vi skal gjøre, heldigvis.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-12, 22:16   #94
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Neste år blir det .. tja. Hjemmeferie? Lang hatmail

Det var vel bare for tidlig for dere. Vi har ikke reist til typiske sydensteder enda, men vurderer neste år. Å dra med baby har vi aldri vurdert. Så bundet som jeg har vært med ammingen, så ville ikke det vært ferie for meg. Men med tre barn som da liker å bade, spise ute, og vi som familie kan gjøre ting sammen, ja da begynner det å ligne noe. I fjor og i år blir det derimot Sverige. Det falt i smak. Ellers har vi bare pleid å reise til mine foreldre. Sjelden problemer med for mye varme der.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-12, 13:14   #95
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv
 
Mrs. S sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.648
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Neste år blir det .. tja. Hjemmeferie? Lang hatmail

Stakkar... Vi hadde Danmarksferie i fjor, kan anbefales! Vi tok faktisk fly til København, da vi ikke orket kjempelang biltur. Den flyturen var akkurat lang nok. Hadde leid leilighet.

Ta Danmark eller Sverige neste gang, og så Syden!

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-12, 13:59   #96
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Neste år blir det .. tja. Hjemmeferie? Lang hatmail

Så dumt at ferien ikke ble ferie.

Vi reiste til Tenerife (Star Tour) da Lillesøster var ca 7 mnd og hadde ingen vansker med verken flyreisen eller oppholdet. Så det at man må vente med Sydenferien til barna er i skolealder er jeg ikke enig i.

I og med at Lillebror er som han er nå så ville jeg ha ventet med familieferier pr fly til han er større og mer trygg.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-12, 18:29   #97
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Neste år blir det .. tja. Hjemmeferie? Lang hatmail

Vi har reist til "Syden" med babyer mange ganger, og det har fungert helt fint.

Det er klart det er trangt på flyet (vi har aldri hatt tilbud om bassinette), du får ikke spist skikkelig, det er vondt å sitte og vanskelig for barnet å sove på fanget både pga liggestilling og bråk.
En baby krever selvsagt sin mor også i Sydenland, man må regne med at det må ammes, bysses og trilles stadig vekk - akkurat som hjemme. Å reise på tur med tre barn krever en del når de er såpass små som dine. Er det veldig varmt, har man samtidig bekymringen om barnet får i seg nok væske - been there, done that.

Likevel har vi likt denne formen for ferie - man må ta seg av barna (og det tar igrunnen hele dagen), men man slipper jobb, matlaging, vasking og alle de andre tusen tingene man må gjøre hjemme. Barna elsker at vi har tid til dem, at vi kan prate sammen uforstyrret og spille spill, bade og gå turer.

Jeg tror det er viktig at man har realistiske forventninger når man skal på ferie, ellers blir man lett skuffet. Ferie med barn er ikke det samme som ferie uten, man må håndtere barna dag og natt selv om man har "fri". Føler man at det ikke gir den feriefølelsen man så gjerne skulle hatt, bør man vurdere annen type ferie så lenge barna er små. Det er ikke kjekt å glede seg til en ferie som ikke blir helt sånn man hadde ønsket.

Håper dere finner en ferieform som fungerer for dere, Appelsin! Uansett blir alt så meget lettere når barna blir litt eldre. Ferie for oss er noe ganske annet enn for 6-8 år siden! :Synnemormann triller baby i stille Sørlandsnatt kl 05 etter at mor holdt på å klikke etter 6 timers sammenhengende vræling:

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-12, 18:50   #98
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.658
Blogginnlegg: 262
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Neste år blir det .. tja. Hjemmeferie? Lang hatmail

Jeg føler veldig for å poengtere at jeg ikke på noen måte forventet å ha FRI altså. Skuffelsen ligger mest i at jeg ikke fikk sett de andre barna mine. Jeg så dem faktisk mindre enn jeg gjør ei vanlig permisjonsuke og det syntes jeg var trist. Eldstemor ble veldig god på å svømme, hoppe og dykke, og jeg fikk nesten ikke sett det.

Pappa er flink til å fange de fine øyeblikkene da, se her (jeg vrenger hodet for å finne ut av hvilken dag og hvilket måltid det kan ha vært ):

*bildeborte*

__________________
2012, 2007 og 2004

Sist redigert av Appelsin : 26-06-12 kl 07:53.
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-12, 18:53   #99
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Neste år blir det .. tja. Hjemmeferie? Lang hatmail

Det ser nå i alle fall ut til at yngstemann sjarmør koste seg i ferien!!!

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.

Sist redigert av Synnemor : 25-06-12 kl 20:21.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-12, 19:55   #100
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.699
Blogginnlegg: 21
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Neste år blir det .. tja. Hjemmeferie? Lang hatmail

Nåmmin, så fin liten sjarmør og vakre Appelsin!

Vi skal gjøre et lignende stunt om 4 uker, er spent på hvordan det blir. Men vi har rutefly og venners leilighet som venter.

Hadde unnet deg en tur som ble som på bildet hele tiden!

Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no