Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hva irriterer deg på treningssenteret?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-03-13, 09:39   #81
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.340
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva irriterer deg på treningssenteret?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-13, 10:05   #82
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.004
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva irriterer deg på treningssenteret?

Jeg blir gretten når instruktøren sier med happypreppystemme: "Kom igjen, folkens: én gang til, siste gangen, nå gir vi alt." Og så sier hun etterpå at, nei vi orker en til.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-13, 10:22   #83
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.480
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva irriterer deg på treningssenteret?

Mrs. Longbottom: Det må da være lov å glise til seg selv i speilet? Jeg gjør det hele tiden, men ikke fordi jeg er så fornøyd med meg selv, mest fordi jeg ler av at jeg i det hele tatt driver og trener med vekter. Det er sikkert ikke alle som skjønner hvorfor jeg står der og smiler, men jeg kan jo ikke la være å smile for det? Smiling må da få lov til å forekomme, så lenge det ikke er av andre, tenker nå jeg

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-13, 10:23   #84
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.480
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva irriterer deg på treningssenteret?

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Jeg blir gretten når instruktøren sier med happypreppystemme: "Kom igjen, folkens: én gang til, siste gangen, nå gir vi alt." Og så sier hun etterpå at, nei vi orker en til.

Jepp!! Det har jeg alltid hatet! Vær ærlig, tenker jeg!

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-13, 10:58   #85
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.886
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva irriterer deg på treningssenteret?

Hår i dusjen. :grøss:

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-13, 13:44   #86
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva irriterer deg på treningssenteret?

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Mrs. Longbottom: Det må da være lov å glise til seg selv i speilet? Jeg gjør det hele tiden, men ikke fordi jeg er så fornøyd med meg selv, mest fordi jeg ler av at jeg i det hele tatt driver og trener med vekter. Det er sikkert ikke alle som skjønner hvorfor jeg står der og smiler, men jeg kan jo ikke la være å smile for det? Smiling må da få lov til å forekomme, så lenge det ikke er av andre, tenker nå jeg

Selvsagt er det lov. Det må også være liv å observere det og syns det er litt pussig. Ikke noe som irriterer, som sagt, men som jeg legger merke til. Jeg legger merke til veldig mye, jeg har vanskelig for å sone helt ut og bare konsentrere meg om meg selv (litt slitsomt egentlig). Det betyr ikke at det er galt, bare at jeg legger merke til det. Det er vel også ikke vennlige mennesker som smiler mens de trener jeg legger mest merke til, men de som ser ut som om de kler av seg selv med øynene i speilet.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-13, 13:56   #87
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva irriterer deg på treningssenteret?

Jeg irriterer meg litt over de som tar plassen min til venstre like bak instruktøren.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-13, 14:45   #88
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.163
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva irriterer deg på treningssenteret?

Jeg irriterer meg på gruppetimer hvor man bruker sin egen kropp som vekt og instruktøren maser om at alle må klare minst 10 armhevinger. Jeg løfter dobbelt så mye som den instruktøren, så det er kanskje ikke så rart at det er litt tyngre for meg enn for henne.

Og litt derfor har jeg sluttet å gå på gruppetimer når jeg skal trene styrke.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-13, 15:23   #89
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.380
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva irriterer deg på treningssenteret?

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Jeg blir gretten når instruktøren sier med happypreppystemme: "Kom igjen, folkens: én gang til, siste gangen, nå gir vi alt." Og så sier hun etterpå at, nei vi orker en til.

Ja. Den glemte jeg. Og så må vi ikke glemme friskusen på første rad som småhopper rundt på gulvet og roper "en runde til!" mens alle andre er lilla i trynet og lurer på hvor de skal kaste opp.


Sist redigert av rine : 08-03-13 kl 16:15.
rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-13, 16:14   #90
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.065
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva irriterer deg på treningssenteret?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Ja. Den glemte den. Og så må vi ikke glemme friskusen på første rad som småhopper rundt på gulvet og roper "en runde til!" mens alle andre er lilla i trynet og lurer på hvor de skal kaste opp.

Så sant så sant!!

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-13, 17:47   #91
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.824
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva irriterer deg på treningssenteret?

Ah, etter denne tråden, kjenner jeg at jeg er overlykkelig for at jeg trener på senter for folk i rehabilitering. Der er det rom for å være helt seg sjøl som man er, ta ting i sitt tempo, ingen sure, overlegne blikk, og masse ros og oppmuntring.

Jeg kommer aldri til å sette mine bein innafor dørene til Elexia og dets liknende igjen - aldri før har jeg følt meg så lite velkommen noe sted som jeg følte meg på Elexia.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-13, 17:55   #92
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.065
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva irriterer deg på treningssenteret?

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Ah, etter denne tråden, kjenner jeg at jeg er overlykkelig for at jeg trener på senter for folk i rehabilitering. Der er det rom for å være helt seg sjøl som man er, ta ting i sitt tempo, ingen sure, overlegne blikk, og masse ros og oppmuntring.

Jeg kommer aldri til å sette mine bein innafor dørene til Elexia og dets liknende igjen - aldri før har jeg følt meg så lite velkommen noe sted som jeg følte meg på Elexia.

Jeg syns faktisk ikke Elixia var gale. Tvert imot. De var kjempepositive og hyggelige, både de som jobbet der og de som gikk der. Utrolig mye positiv oppmuntring. De som jobbet der kom bort under trening og sa "Du er her jammen ofte. Så flink du er!" (jeg trente 3 ganger i uka) og folk som trente der smilte alltid og sa hei, og det manglet ikke på oppbakking om jeg var sliten og trett noen dager. (Jeg trente med apparater.)
Jeg har dårligere erfaring med Sats må jeg innrømme. Men det kan ha noe med den settingen jeg var i da jeg trente der.
Nå trener jeg på Aktiv, og har ikke fått noe særlig inntrykk egentlig. Annet en at de setter opp noen helsikkes program som ikke er ment for normale folk å følge...men det har jeg fått endret på.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-13, 17:55   #93
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.510
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva irriterer deg på treningssenteret?

Akkurat nå irriterer det meg at de hadde ommøblert hele senteret sånn at jeg ikke fant frem. Og at det var altfor varmt der. Og at jeg ikke hadde nok tid tilgjengelig sånn at jeg kunne dratt på favorittsenteret mitt i stedet.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-13, 21:42   #94
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.886
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva irriterer deg på treningssenteret?

Opprinnelig lagt inn av Pasta, her.

Jeg irriterer meg litt over de som tar plassen min til venstre like bak instruktøren.

Det er ikke meg i alle fall. Jeg plasserer meg alltid helt bakerst og ut til siden.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-13, 23:57   #95
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.264
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva irriterer deg på treningssenteret?

Irriterer og irriterer. Jeg blir litt muggen av at uansett hvor tidlig jeg kommer til en spinningtime er alltid syklene på første rad opptatt.

Ellers trener jeg i ensom majestet i treningsrommet på jobben, og der er det ingenting annet å irritere seg over enn at radioen har tatt kvelden og at gulvet burde ha vært vasket. For lenge siden.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-13, 00:13   #96
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva irriterer deg på treningssenteret?

Jeg irriterer meg i grunnen over svært lite på senteret mitt. Jeg føler meg ikke "frownd upon" selv om jeg ikke er veltrent - det er jo virkelig vi tjukkaser som trenger treningssenteret mest! Jeg blir heller ikke irritert av friskusen som vil ha en runde til, selv om jeg er lilla i ansiktet. Folk er generelt hyggelige og blide, både ansatte og andre medlemmer. Bookingsystemet fungerer utmerket og instruktørene er passe entusiastiske.

Eller, jeg irriterer meg faktisk over en ting: nye timeplaner. Hver gang jeg føler at jeg har kommet inn i en skikkelig god treningsrytme, kommer det ny timeplan, og jeg må på nytt lete etter mine favoritter, legge logistikkpuslespill og forhandle med mann og 13-åring om frikvelder. Nå er det vel bare et par uker igjen før vårplanen ødelegger rutinene mine igjen.

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011
ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-13, 00:20   #97
Intrigue
Superduperaktiv
 
Intrigue sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 507
Intrigue er litt kulIntrigue er litt kulIntrigue er litt kul
Standard

Sv: Hva irriterer deg på treningssenteret?

Irriterer meg bare over at bilistene får det beste tilbudet på treningssentrene. De late premieres med to timer gratis parkeringa, de som går får ikke noe

Intrigue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-13, 08:46   #98
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva irriterer deg på treningssenteret?

Opprinnelig lagt inn av Intrigue, her.

Irriterer meg bare over at bilistene får det beste tilbudet på treningssentrene. De late premieres med to timer gratis parkeringa, de som går får ikke noe

Dette er en fleip jeg ikke skjønte, ja?

Du irriterer deg ikke over at noen andre får noe du ikke på noen måte har behov for?

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-13, 09:38   #99
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.391
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva irriterer deg på treningssenteret?

Opprinnelig lagt inn av Intrigue, her.

Irriterer meg bare over at bilistene får det beste tilbudet på treningssentrene. De late premieres med to timer gratis parkeringa, de som går får ikke noe

Du kan jo foreslå at det settes opp skotørkere og skopussemaskin i garderoben. Gratis, selvsagt.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-13, 10:42   #100
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.977
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva irriterer deg på treningssenteret?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Og så må vi ikke glemme friskusen på første rad som småhopper rundt på gulvet og roper "en runde til!" mens alle andre er lilla i trynet og lurer på hvor de skal kaste opp.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no