Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Tips til bra serier!

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-10-06, 21:12   #81
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.674
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til bra serier!

Opprinnelig lagt inn av Sparky, her.

Vi skal se 4. episode av Heroes i kveld når poden har lagt seg. Gleder meg!

Signerer!!!

Åh, måtte bare hun sovne snart

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 21:12   #82
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til bra serier!

De kansellerer alt som er bra.

Håper de ikke kansellerer Heroes etter sesong 1, men det skal vel mye til siden den er blitt en braksuksess allerede, folk er jo helt gale etter serien. Men Firefly var vel også en seer-suksess?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 23:33   #83
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.828
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Tips til bra serier!

Nå har vi sett første episode av Heroes. Spennende!
Men mannen i huset nekter å se mer enn én om dagen, så nå må jeg vente til i morgen før jeg får se neste.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 00:11   #84
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til bra serier!

Opprinnelig lagt inn av Muskat, her.

Men mannen i huset nekter å se mer enn én om dagen, så nå må jeg vente til i morgen før jeg får se neste.

Hæ? Hvorfor det? Mannen min og jeg kunne sett 120 sesonger av Heroes i strekk, hadde ikke kommet på å verken spise eller sove.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 10:35   #85
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.374
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til bra serier!

Opprinnelig lagt inn av Muskat, her.

Nå har vi sett første episode av Heroes. Spennende!
Men mannen i huset nekter å se mer enn én om dagen, så nå må jeg vente til i morgen før jeg får se neste.

Vi pleide også å følge det regimet. (Iset: det er litt fordi episodene er laget/klippet for at man skal se dem med litt pause mellom, "pacingen" i episoden blir ikke riktig hvis man ser dem sammenhengende. Litt som at rytmen i en film eller episode som ikke er laget for reklamepauser blir ødelagt når den blit klippet opp til å puttes reklame i - mens dersom episoden er klippet for reklame, er det faktisk meningen det skal være en pause akkurat der.) Så hvis vi har tid til å se mer enn én episode på en kveld, så ser vi vanligvis en episode av en annen serie. Vi har jo både hyllen og harddisken full av serier vi ikke er ferdige med enda, så det er nok å velge i! Men hvis det er veldig spennende, hender det vi ser to (på det meste tre) episoder av samme serie på samme kveld. Men da med kaffepause eller lignende mellom dem.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 23:53   #86
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til bra serier!

Å gud! Jeg er helt akterutseilt! Aner ikke hve dere snakker om . Og jeg som er så glad i serier! Kan det være fordi jeg bare har hatt tilgang til nrk1 og tv2 i 15 år? det blir liksom bare 24, House og Friends?

Men nå har vi fått kabel, kan dere være så snille å skrive kanal bak serien, slik at jeg kan få lagt opp ukesprogrammet?

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-06, 11:29   #87
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.828
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Tips til bra serier!

Nå har vi sett alle fire episodene av Heroes, fryktelig spennende! Og nå må vi vente en helt uke mellom hver episode. Men neste er allerede på mandag, er den ikke?

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-06, 11:36   #88
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.374
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til bra serier!

Studio 60, den nye serien til Aaron Sorkin (han som laget West Wing), ser ut til å bli både morsom og intelligent. Det er Bradley Whitford (Josh fra West Wing) og Matthew Perry (Chandler fra Friends) som spiller hovedrollene, som regissør og manusforfatter for en TV-serie. De gjør det veldig bra begge to, særlig Perry er veldig god og slett ikke altfor lik Chandler.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-06, 11:47   #89
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.048
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til bra serier!

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Studio 60, den nye serien til Aaron Sorkin (han som laget West Wing), ser ut til å bli både morsom og intelligent. Det er Bradley Whitford (Josh fra West Wing) og Matthew Perry (Chandler fra Friends) som spiller hovedrollene, som regissør og manusforfatter for en TV-serie. De gjør det veldig bra begge to, særlig Perry er veldig god og slett ikke altfor lik Chandler.

Går den på en tilgjengelig kanal, eller må den handles inn på dvd? Jeg liker West Wing, Whitford og Perry, så dette må jeg få med meg!

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-06, 12:55   #90
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.374
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til bra serier!

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Går den på en tilgjengelig kanal, eller må den handles inn på dvd? Jeg liker West Wing, Whitford og Perry, så dette må jeg få med meg!

Den er helt ny, det har bare gått 5-6 episoder enda (i USA), så den finnes ikke på DVD og går heller ikke på noen norske kanaler.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 20:35   #91
Ami
kamelkonsument
 
Ami sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Innlegg: 2.775
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tips til bra serier!

Jeg digger "Alias". Utrolig bra fremdrift i hver serie! Og ingen pappaer er tøffere enn Jack Bristow. Har til gode å se de siste episodene av sesong 5.

Ellers er House, Grey's Anatomy, Friends, The Simpsons og Gilmore Girls favoritter.

__________________
Amidatter '06, Amisønn '08
"Life is what passes you by while you're busy making other plans." John Lennon

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-06, 09:09   #92
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.828
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Tips til bra serier!

Nå laster jeg ned episode 5 av Heroes. Men jeg må nok smøre meg med tålmodighet helt til i kveld før jeg får se den.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-06, 11:19   #93
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tips til bra serier!

Torchwood er i gang på BBC.



Doctor Who spin-off, men beregnet på voksne.

Blant det vi vet fra Doctor Who:Torchwood begynte som det britiske imperiets avdeling for forskning på utenomjordisk teknologi og forsvar mot utenomjordiske. Grunnlagt av dronning Victoria.

Åpnet med en dobbeltepisode på søndag. Den lignet litt mer på Doctor Who enn jeg hadde trodd, men til tross for skyhøye forventninger syns jeg dette var en lovende åpning.

Ben "Measuring kebab velocity" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-06, 16:38   #94
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.674
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til bra serier!

Signerer hvert ord - glemte å sette igang før jeg gikk på jobb. Men nå går den og rekker forhåpentligvis å bli ferdig i tide!

Opprinnelig lagt inn av Muskat, her.

Nå laster jeg ned episode 5 av Heroes. Men jeg må nok smøre meg med tålmodighet helt til i kveld før jeg får se den.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-06, 16:46   #95
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til bra serier!

Torchwood var super.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-06, 17:53   #96
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.407
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til bra serier!

Da har jeg sett 4ep av Heroes. Gir den en B-, altså slett ikke verst, men med forbedringspotensiale. Minus for uforklarlige brudd hva angår Newtons lover. Pluss for gørrescener, obduksjonen

Har forresten sett 1 ep av Ugly Betty, og må si jeg likte den, men jeg liker sånt kliss. Minus for bruk av xylofon-score a'la Greys og Ally McBeal. B- foreløpig her og, men det gjenstår å se om de klarer å holde nivået fra piloten.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.

Sist redigert av Agent Scully : 24-10-06 kl 18:10.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-06, 18:41   #97
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.828
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Tips til bra serier!

Coupling er en veldig bra britisk sitcom.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-06, 19:00   #98
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.374
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til bra serier!

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Torchwood var super.

Torchwood var veldig bra. Og du har fått deg en veldig kul signatur. (Særlig hvis det er ment som et Dr. Who-sitat.)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-06, 19:25   #99
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.407
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til bra serier!

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Torchwood var veldig bra. Og du har fått deg en veldig kul signatur. (Særlig hvis det er ment som et Dr. Who-sitat.)

Tja. Tror de fleste tolker den som en Anne Robinson sitat mer enn Anne Droide

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-06, 19:58   #100
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.374
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til bra serier!

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Tja. Tror de fleste tolker den som en Anne Robinson sitat mer enn Anne Droide

Men i denne sammenhengen var det nærliggende å tenke Anne Droide, det var derfor jeg spurte. (Dessuten tror jeg det er Robinson selv som har stemmen til roboten?)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no