Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

AirBnb - hva er innenfor?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-07-22, 19:12   #81
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.473
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: AirBnb - hva er innenfor?

Hva heter den profilen?

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-22, 19:14   #82
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.661
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: AirBnb - hva er innenfor?

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Hva heter den profilen?

Link lenger opp i tråden.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-22, 21:04   #83
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.476
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: AirBnb - hva er innenfor?

For en kjip opplevelse, Einhjørningur.

Skjønner at du blir skremt. Jeg har bare hatt gode opplevelser med Airbnb-leie, men det har nok vært flaks.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-22, 21:59   #84
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.905
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: AirBnb - hva er innenfor?

Jeg hadde leilighet i Italia med rotte, hadde mistanke om mus, men så rotta i øyene siste kvelden. Har siden valgt bort alle med færre enn ti vurderinger eller merket Superhost. Denne gang har vi hatt håndverker som tok hovedstrømledningen, vi var ti timer uten strøm i 30 varme, husrekken og en restaurant seks timer. Har en million små maur og skjeggkre, men dette er Spania og eieren er imøtekommende og ettergivende. Forskjell på sånt også. Jeg har nok nærmere 20 leieforhold.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-22, 06:05   #85
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.762
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: AirBnb - hva er innenfor?

Jeg har også visse kriterier jeg går etter når jeg leier Airbnb. Med mindre det gjelder et lite hus, så må leiligheten ligge over ground floor, altså fra og med annen etasje og oppover, superhost, mange og gode anmeldelser, fleksibel avbestilling og ingen anmeldelser om at verten har kansellert oppholdet.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-22, 08:36   #86
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.817
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: AirBnb - hva er innenfor?

Den rapporten hennes hadde ikke jeg lagt så stor vekt på om jeg sjekket. Den er for av hengslene, mens din er saklig og balansert.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-22, 12:49   #87
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: AirBnb - hva er innenfor?

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Den rapporten hennes hadde ikke jeg lagt så stor vekt på om jeg sjekket. Den er for av hengslene, mens din er saklig og balansert.

Det samme tenker jeg. Du har skrevet en velformulert, saklig og grundig tilbakemelding og tatt med mye positivt med leiligheten også. Du gir ikke inntrykk av å være sær, vanskelig eller urimelig på noen måte og jeg hadde ikke tatt det svaret hennes til etterretning om jeg vurderte å leie ut til deg.

Helt merkelig at hun ikke legger seg flat og gjorde det hun kunne for at dere skulle bli fornøyde - det er jo bare flaks for henne at du ikke skrev en atskillig krassere tilbakemelding som kunne medført at hun fikk trøbbel med å leie ut senere - man er jo avhengig av at folk er fornøyde hvis man skal leie ut bolig på AirBNB!

Vi har leid leiligheter i flere ulike land gjennom mange år og har uten unntak vært superfornøyde. Er dog streng på å kun leie hos folk som er Superhost eller i det minste har mange gode tilbakemeldinger.

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-22, 15:03   #88
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.076
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: AirBnb - hva er innenfor?

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Eg logga inn på Airbnb og rapporterte profilen til utleier og skreiv at ho lyg i omtalene av Einhyrninhur og at dette svekker truverdigheita til Airbnb. Viss mange her gjer det samme kan det hende dei må reagere.

Tusen takk!


Må bare legge dette bak meg, jeg ble skikkelig satt ut og lei meg. Møkkakjærring. Får håpe sølvkreene klatrer inn i øret hennes og edderkoppene spiser henne til frokost.

Neste gang blir det hotell. Et rent et uten krypdyr!

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-22, 15:11   #89
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.397
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: AirBnb - hva er innenfor?

Jeg håper at du likevel, etter en stund, er enig med deg selv at det var riktig å si fra.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-22, 20:59   #90
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.695
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: AirBnb - hva er innenfor?

Jeg har også rapportert. Blir så provosert av sånn.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-22, 21:34   #91
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.650
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: AirBnb - hva er innenfor?

Det er ikke alltid at det er helt rent på hoteller heller. ... Ei heller i Norge.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-22, 22:39   #92
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.871
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: AirBnb - hva er innenfor?

Vi har ingen erfaringer med airbnb , men skal nå leie i Kristiansand. Ser jo at noen av dere har litt erfaring, ville dere leid ett hus som er ny med kun en tilbakemelding, eller ett hus med 4 positive tilbakemeldinger?

Håper det går greit jeg spør i tråden din Ts.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-22, 00:50   #93
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.476
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: AirBnb - hva er innenfor?

Nytt hus, eller nytt på AirBnb?

Jeg hadde nok valgt huset med flest gode tilbakemeldinger.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-22, 11:11   #94
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.692
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: AirBnb - hva er innenfor?

Finnes sølvkre på hoteller i Norge også.
Jeg tenker at du var saklig, hun var ikke.

Sølvkre er jeg dog ikke så redd for. De dør fort. Hadde bare åpnet bagasjen ute og ristet. Gjør ofte det når jeg kommer fra dårlige hoteller i Norge.

Edderkopper er plagsomt men ikke farlig. Mugg derimot er jeg mye mer skeptisk til.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-22, 11:41   #95
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.077
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: AirBnb - hva er innenfor?

Riktig å rapportere inn manglende vask og mugg.
Men jeg er litt overrasket over alle som reagerer sånn på sølvkre og edderkopper. Tenker at det er sånt man må regne med. Det har ikke noe med manglende renhold å gjøre, og er ikke farlig.

Vi har leid veldig mange Airbnb leiligheter og hus. Hadde SKIKKELIG uflaks engang, med hus og vert from hell. Dessverre med hele storfamilien på tur, alt fra skrøpelige besteforeldre til barn, baby, tenåringer og svigerbarn. Det ødela absolutt hele ferien, og vi fant dessverre ingen alternativ der vi var. Men ellers har vi gode opplevelser. Vi leser alltid tilbakemeldinger nøye.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-22, 12:15   #96
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.973
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: AirBnb - hva er innenfor?

Jeg er uenig i at mengder av edderkopper ikke har noe med renhold å gjøre, for det har det. De trives ikke i et rent miljø for da finner de ikke mat og har man en sokkel e.l. og leier ut, eller uansett et problem med slikt, så anser jeg det som helt selvsagt at man sprayer og gjør tiltak mot slikt. En og annen på vidvanke er en ting, men mye, ja, da er det jo et problem som må håndteres.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-22, 14:22   #97
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.692
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: AirBnb - hva er innenfor?

I huset vi hadde sist var der edderkopper i kjelleren uansett hva vi gjorde. Vi vurderte sånn i stikkontakten etter hvert også.

Sølvkre har to av husene mine hatt. Et var helt nytt, de kom opp av sluken uansett hvor mye man vasket og sprayet. Men lite plagsomt.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-22, 14:32   #98
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.076
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: AirBnb - hva er innenfor?

Jeg syne sdrt var kjempeekkelt å tråkke på sølvkre om morgenen. :kvalm:

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-22, 14:35   #99
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.908
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: AirBnb - hva er innenfor?

Opprinnelig lagt inn av Einhyrningur, her.

Jeg syne sdrt var kjempeekkelt å tråkke på sølvkre om morgenen. :kvalm:

Hvis du har tråkket på de så er det mange!

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-22, 14:51   #100
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.973
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: AirBnb - hva er innenfor?

Ja, tråkker man på sølvkre så må det være mange!

Isolde; til en annen gang kan jeg anbefale Boss Biologisk insektsspray Den jobber preventivt på en måte at hvis virvelløse dyr kommer i kontakt med det, så angriper det nervesystemet deres og de dør i løpet av 60-120 sek. Man kan spraye innendørs og utendørs, og jeg tror det varer ca 8 uker innendørs og 5 uker utendørs avhengig av vær og vind. Så sprayer man opp igjen. Over tid vil det også bli mindre da ny tilførsel av beist naturlig minker. Vi trenger å spraye svært sjelden nå. Middelet kan også brukes akutt hvis man møter på et uhyre

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no