Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

[spinoff] Har du hjemmeklær?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-09-14, 21:42   #81
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.972
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?

Jeg har hjemmebukser som jeg skifter til når jeg kommer hjem. Det er ikke skitne, slappe eller hullete bukser og jeg eier ikke en eneste joggebukse. De er bare mykere og mer behagelige å bruke når jeg vandrer rundt i huset, leker med ungene eller slenger i sofaen. Jeg kan gjerne gå på butikken eller hente storebror på skolen i dem. Overdeler bytter jeg derimot ikke, og jeg tar aldri av meg BHen. Mannen min har ikke egne hjemmeklær og går i det samme hele dagen.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013

Sist redigert av Myria : 30-09-14 kl 22:28.
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-14, 21:44   #82
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?

Jeg har noe egne hjemmeklær, men har mye klær på jobb og ellers utenfor huset jeg bruker jeg også fint kunne brukt hjemme, men vil ikke slite ut det og med mat os og søl og alt når en lager mat også som plutselig kan skje. og i tillegg diverse husdyr som skal ha mat, kos, skift på buret eller dokasser etc. Ikke bestandig jeg skifter om jeg skal ut igjen senere. Bh går fort av når jeg kommer hjem, men bare når jeg skifter til andre hjemmeklær. Ikke hvis jeg skal ut om et par timer igjen.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-14, 22:01   #83
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.707
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?

Jepp! Her skifter vi voksne når vi kommer fra jobb. Så sant vi ikke skal ut igjen på et eller annet da. Vi bruker ikke veldig stivt tøy på jobb heller. Men det er definitivt best å slange seg på sofaen i mykt tøy. Aller helst uten bh ja! Det er jo så deilig med bare en trang singlet på! Hender jeg slenger en fleecejakke utenpå også, om jeg må ned på butikken en kjapp tur. :villoggal:

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-14, 22:05   #84
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.199
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?

Jeg tar av blazer om jeg har det på og skifter ofte av meg skjorta også. Men i helgene, da bor jeg i joggebukser og myke plagg.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-09-14, 22:07   #85
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.474
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg har ikke egne "hjemmeklær" og har aldri sett behovet. Da jeg hadde en jobb med litt oppdressa møter pleide jeg noen ganger å skifte til andre klær før jeg lagde middag og lekte med ungene, men begrepet kosebukse er helt fremmed for meg. For det første syns jeg det virker tungvint å skifte flere ganger om dagen - noen ganger skal jeg jo ut av huset igjen om ettermiddagen eller kvelden. For det andre liker jeg å være påkledd også hjemme i huset. For det tredje: De vanlige klærne mine oppleves ikke ubehagelige, enten det er jeans, skjørt eller kjole - har det helt fint i sofakroken jeg. Jeg går aldri i joggebukse eller kosebukse eller ullundertøy hjemme, hvis jeg er syk og sengeliggende går jeg vel litt i trenings/yogabukser. Hadde aldri ant at folk pleide å gå helt annerledes kledd hjemme hvis jeg ikke hadde vært på FP.

Det Filifjonka sa, bortsett fra at jeg vet at andre skifter, fordi samboeren min gjør det.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-14, 05:12   #86
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.514
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?

Eg har ulikt tøy til ulikt bruk, blant anna tre litt baggy bomullsbukser og ein del tights som eg ofte trekker på meg når eg står opp og bruker saman med store t-skjorter, ullgensere eller vide, mjuke skjorter. Desse går eg ikkje ut av huset i, men eg er påkledd nok til at eg ikkje skifter om det skulle komme uventa besøk (men det skjer jo ikkje). Om eg skifter når eg kjem heim eller ikkje, avheng av kva eg skal og om kleda er reine eller ikkje og kva eg har på meg. Eg tar av meg den reine kjolen, som må vaskast for seg sjølv, før eg lager middag. Men eg gidder sjeldan skifte frå jeans i det eg går inn døra. Dersom eg har tights eller tjukk strømpebukse, bytter eg gjerne den reine kjolen i ein stor ullgenser eller ei sid skjorte, men beholder tightsen.

Behovet for heimeklede, og for å ikkje skitne til all right tøy heime, har blitt større etter at egfekk barn. Før tok eg gjerne på det eg skulle ha på meg, når eg skulle ut, frå morgonen. Nå som eg har ein toåring som gjerne bruker skuldra mi som lommetørkle, venter eg til vi er ferdige med havregrøt- og yoghurtsøling og skifter gjerne til det eg skal ha på meg, like før eg skal gå.

Eg går sjeldan utan bh, mest fordi eg synest det er ubehageleg.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-14, 08:43   #87
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?

Jeg trenger BH, og det er vel nettopp derfor jeg kaster den av meg. Den gjør en jobb på dagtid og det gjør faktisk vondt på ettermiddagen. Det er definitivt penere med BH på, men ikke-vondt går foran pent på fritiden i eget hus.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-14, 08:48   #88
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?

Nei, ikke i hverdagen. I helger og ferier kan jeg finne på å gå i ei joggebukse eller superundertøy på kvelden. Mannen min derimot er kjapp til å hive av seg olabuksa og få på noe mer slapt.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-14, 08:51   #89
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?

Jeg har egne jobbklær som jeg bruker til bestemte anledninger på jobb. De klærne brukes ikke hjemme. Ellers har jeg ingen "hjemmeklær" og skifter ikke klær når jeg kommer hjem fra jobb. Eneste må vel være en morgenkåpe i frotté. Den brukes ikke "ute blant folk".
Hadde jeg jobbet et sted med stram kleskode hadde jeg nok skiftet hjemme. Drakt og pensko med hæler ville jeg ikke likt å bruke mer enn høyst nødvendig.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-14, 09:27   #90
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.514
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Jeg trenger BH, og det er vel nettopp derfor jeg kaster den av meg. Den gjør en jobb på dagtid og det gjør faktisk vondt på ettermiddagen. Det er definitivt penere med BH på, men ikke-vondt går foran pent på fritiden i eget hus.

Eg treng og BH. Men eg synest det er ubehageleg når relativt tunge bryster bare heng laust, eg treng den støtten, uansett om eg er heime eller andre plassar. Og så liker eg ikkje kjensla av at det blir klamt under brysta. :deler: Så BH-bruk handler ikkje om korleis det ser ut, for min del.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-14, 09:29   #91
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.186
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?

Jeg trenger også absolutt BH, men synes ingen av mine BH-er er ubehagelige å gå med. Og jeg trives ikke uten, jeg heller. (Bortsett fra når jeg sover.)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-14, 10:13   #92
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.972
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?

Enig med de to siste. Jeg har store bryster og trenger derfor BH. Jeg kjenner ikke at jeg har det på en gang, og jeg har aldri fått vondt av en BH i riktig størrelse og som sitter som den skal. Derimot føles det veldig rart å ikke ha det på, så den tas bare av når jeg sover.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-14, 10:17   #93
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.912
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?

Hjemme og på hytta bruker jeg sånne bh'er som dette. Og noen ganger når jeg er ute også, hvis de passer under klærne. Jeg liker ikke stropper og spiler, så det er veldig behagelig å unngå de gangene det ikke er helt nødvendig...

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-14, 10:40   #94
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.514
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?

Eg har fått vondt av BH-ar, men då er det noko gale med modellen. Eg er veldig kresen på BH og bruker tid på å sørge for å kjøpe riktige modellar.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-14, 12:12   #95
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.240
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?

De var fine Niobe? Hvor?

Jeg har små pupper som ikke henger så voldsomt. og syns det både føles og ser helt ok ut uten under tykke gensere og den slags. Eventuelt litt stramme, tykke singlets, men det blir litt "nakent" igjen.


Ellers er det ikke så mye at jeg har "hjemmeklær" som at jeg har "jobbklær", "treningsklær" og "hageklær", og ingen av dem passer så godt ved komfyren eller i sofaen, av helt ulike grunner.

Noen ganger har jeg jo mer "vanlige" klær også på jobb (som i dag: Smale jeans og en fin genser), da bytter jeg kanskje bare genser (med tanke på søl).

Men jeg slenger meg liksom ikke i sofaen kledd som dette:

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-14, 12:21   #96
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.912
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?

H&M. Men jeg har en fra Only som er enda bedre, men den fant jeg ikke bilde av. BikBok har også. De er litt store i størrelsen. Altså, vidden. To av mine er sydd inn, men jeg kan ikke huske hvilke...

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-14, 14:22   #97
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.975
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?

Jeg burde sikkert bruke bh hjemme, men hater det. Så da går jeg uten. Ikke henger de og ikke blir det klamt, så de timene uten er veldig verdt det.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-14, 14:48   #98
tjolahopp
Erfaren
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 1.004
tjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Jeg burde sikkert bruke bh hjemme, men hater det. Så da går jeg uten. Ikke henger de og ikke blir det klamt, så de timene uten er veldig verdt det.

Burde bruke BH (hjemme)? Hvorfor?

tjolahopp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-14, 15:13   #99
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.550
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?

Jeg har klær som bare brukes hjemme, men det er sjelden jeg skifter om når jeg kommer hjem fra jobb. Hvis jeg skifter når jeg kommer hjem er det til treningstøy, fordi jeg skal trene etterpå.

Men jeg går i svært behagelige klær på jobb også da. Turbukse og t-skjorte og fleece og sånn.
Også slenger jeg meg aldri i sofaen på hverdager.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-14, 16:49   #100
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.446
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?

Jeg tar også av meg bh hjemme. Jeg har små pupper, som verken henger eller rører på seg.

Jeg skal sjekke ut toppene til Niobe.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no