Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Får du middagen levert på døra?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Får du middagen levert på døra?
Ja. Jeg er godt fornøyd med ordningen. 42 26,09%
Ja. Jeg er ikke så fornøyd, vurderer å si opp/bytte 1 0,62%
Nei. Men jeg vurderer det sterkt 28 17,39%
Nei. Det er ikke noe for meg 77 47,83%
Har akkurat lagt inn min første bestilling, og gleder meg som en unge 3 1,86%
Brokkoli 10 6,21%
Deltakere: 161. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-11-14, 10:17   #81
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Får du middagen levert på døra?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jøss, har dere fått det? Vi har bare prøvd i to uker, men ikke noe slikt hos oss.

Jupp. Kylling og saltkjøt t.d. Og då blir det "skinke"-konsistens på alt.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-14, 13:12   #82
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.832
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Får du middagen levert på døra?

Vi har godt levert, og har fått 1 originalkasse for 5 dager før vi byttet til ekspresskassa for 3 dager. Det tok for lang tid for mannen i huset å tilberede rettene i originalmenyen, han er ikke så rask på kjøkkenet. Men ekspressmenyene er fine da.
Vi gjør det mye for å utvide middagsrepertoaret vårt. Vi er rett og slett for kjedelige blitt.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-14, 13:52   #83
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.133
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Får du middagen levert på døra?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Vi får aldri rester. Mannen min spiser alltid opp restene umiddelbart. Han har fått tilnavnet "søplekassa" av ungene.

Sånn er min også. Det må lages doble eller triple porsjoner om det skal bli noe igjen.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-14, 17:22   #84
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.505
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Får du middagen levert på døra?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jøss, har dere fått det? Vi har bare prøvd i to uker, men ikke noe slikt hos oss.

Det står sous-vide på kyllingklubbene som hører til denne uka. Vi har ikke laget dem enda, så vet ikke hvordan de er.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-14, 19:46   #85
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.513
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Får du middagen levert på døra?

Opprinnelig lagt inn av Lilletrille, her.

Det står sous-vide på kyllingklubbene som hører til denne uka. Vi har ikke laget dem enda, så vet ikke hvordan de er.

Vi hoppet over denne uka fordi jeg var så lei av karri. Neste uke har vi igjen (3-dagerskasse), tror ikke det var noe sousvideaktig i den.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-14, 20:44   #86
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Får du middagen levert på døra?

Jeg er litt misunnelig på alle de som kan velge bland disse matkassene. Enda vi ikke bor spesielt langt ute på landet, er 30 minutters kjøring fra Oslo sentrum så perifert at her er det ingen som leverer slikt.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-14, 22:14   #87
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.715
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Får du middagen levert på døra?

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

Jeg er litt misunnelig på alle de som kan velge bland disse matkassene. Enda vi ikke bor spesielt langt ute på landet, er 30 minutters kjøring fra Oslo sentrum så perifert at her er det ingen som leverer slikt.

Hm. Godt levert kan levere til oss ser jeg. Vi bor vel i samme kommune tror jeg. Men den er stor da. Så det kan jo være forskjeller.

Vi har ikke. Vet ikke om vi kommer til å prøve noen gang heller. Har ingen motforestillinger. Men jeg hater og handle, og synes det er dørgende kjedelig å lage mat. Så vi burde muligens testet?

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-14, 22:22   #88
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.667
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Får du middagen levert på døra?

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Da skal jeg linke til de på FB, så får du 100kr i rabatt første gang du bestiller. Jeg bestilte første gang denne uken og er RÅFORNØYD. Høyere priser enn på Rema, lavere enn på Meny. Ferdig pakket i poser og oppbevart i riktige kjølesoner (frys, kjøle osv) fram til henting.

Høres genialt ut! Jeg er ikke glad i å handle.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-14, 23:29   #89
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.505
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Får du middagen levert på døra?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Vi hoppet over denne uka fordi jeg var så lei av karri. Neste uke har vi igjen (3-dagerskasse), tror ikke det var noe sousvideaktig i den.

Karri? Ikke støtt på noe karri i orginalkassen denne uka.

Nå er to av tre gjenværende middager kjøttdeigmiddager. Tror taco får utgå denne uka (antagelig til stor oppstandelse), men ellers blir det mye kjøttdeig, altså.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-14, 10:19   #90
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Får du middagen levert på døra?

Den var nydelig den mulligatawny-suppen som var i ukens barnekasse fra Adam i alle fall, men ja - det var jo karri i leveringen en av ukene før det, fiskeboller bl.a. Ellers har ukens meny vært god (kun ett kjøttdeigmåltid); vi har bare spist to av tre retter foreløpig, og siden jeg falt for menyen neste uke (med bl.a hjemmelaget fiskegrateng og svinestek), så har vi bestilt for den uken også og har vel middagene klare ut uke 49. Etter det tror jeg ikke vi har flere leveringer før jul, mulig vi har levering i uke 50, men så er det ikke før 5. januar eller så.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-14, 10:30   #91
Annki
Englemamma
 
Annki sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2012
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 1.584
Annki er populærAnnki er populærAnnki er populærAnnki er populærAnnki er populær
Standard

Sv: Får du middagen levert på døra?

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

Jeg er litt misunnelig på alle de som kan velge bland disse matkassene. Enda vi ikke bor spesielt langt ute på landet, er 30 minutters kjøring fra Oslo sentrum så perifert at her er det ingen som leverer slikt.

Jeg innbiller meg at vi ikke bor så langt fra hverandre, jeg bor ca 30-40min kjøring fra Oslo, ganske godt utpå landet føler jeg selv.
Vi har matkasse fra Adam!

__________________
1997 - 2009 - 2010 - 2013
Alltid elsket, aldri glemt...
Annki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-14, 10:51   #92
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.513
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Får du middagen levert på døra?

Opprinnelig lagt inn av Lilletrille, her.

Karri? Ikke støtt på noe karri i orginalkassen denne uka.

Ah, vi snakker om ulike kasser. Vi har hatt barnekassa. Der var det først fiskeboller i karri, deretter laks i karri, og så mulligatawny denne uka. Dessverre liker jeg mulligatawny best av de tre alternativene, men da hadde jeg overdoset på karripulver allerede.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-14, 12:36   #93
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Får du middagen levert på døra?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ah, vi snakker om ulike kasser. Vi har hatt barnekassa. Der var det først fiskeboller i karri, deretter laks i karri, og så mulligatawny denne uka. Dessverre liker jeg mulligatawny best av de tre alternativene, men da hadde jeg overdoset på karripulver allerede.

Men man kan vel shoppe mellom kassene? Det er planen min. Har GL, da.

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-14, 12:43   #94
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Får du middagen levert på døra?

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

Jeg er litt misunnelig på alle de som kan velge bland disse matkassene. Enda vi ikke bor spesielt langt ute på landet, er 30 minutters kjøring fra Oslo sentrum så perifert at her er det ingen som leverer slikt.

Nei, de leverer vel ikke akkurat dit per nå. Men du kan jo sende en sånn interessemelding, så kanskje de leverer også dit sånn helt plutselig snart.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-14, 13:17   #95
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.513
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Får du middagen levert på døra?

Opprinnelig lagt inn av Hot Lips, her.

Men man kan vel shoppe mellom kassene? Det er planen min. Har GL, da.

Ja, det kan man. Men i de andre var det kjøttdeig, og det hadde vi også hatt to uker på rad.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-14, 13:33   #96
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Får du middagen levert på døra?

Ah, jeg skjønner. Jeg liker at det er en såpass fleksibel ordning, det var avgjørende for at jeg bestilte. Jeg kommer til å passe godt på, bestille mat som frister og avbestille når vi ikke har behov. Har jeg nevnt at jeg gleder meg?

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-14, 13:41   #97
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Får du middagen levert på døra?

Jeg bytter mellom type kasse ut fra meny, avbestiller, bestiller ekstra osv. Det er veldig greit å ha den muligheten og ikke binde seg til noe fast.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-14, 16:48   #98
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Får du middagen levert på døra?

Opprinnelig lagt inn av Bomull, her.

Nei, de leverer vel ikke akkurat dit per nå. Men du kan jo sende en sånn interessemelding, så kanskje de leverer også dit sånn helt plutselig snart.

Ja, man skulle jo tro det var ett marked for det her ute også.

Opprinnelig lagt inn av Annki, her.

Jeg innbiller meg at vi ikke bor så langt fra hverandre, jeg bor ca 30-40min kjøring fra Oslo, ganske godt utpå landet føler jeg selv.
Vi har matkasse fra Adam!

Da er det kanskje håp for grenda her også.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-14, 20:47   #99
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Får du middagen levert på døra?

Hadde noen levert sånn her hadde jeg nok prøvd. men nærmeste er vel 20 mil nordover :/

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-14, 20:55   #100
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.505
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Får du middagen levert på døra?

Opprinnelig lagt inn av Bomull, her.

Jeg bytter mellom type kasse ut fra meny, avbestiller, bestiller ekstra osv. Det er veldig greit å ha den muligheten og ikke binde seg til noe fast.

Men hvordan gjør du det? Jeg logget inn på siden, men fant ikke noe om kommende menyer? Og neste ukes meny kom vel først torsdagen før, og da er det for sent å avbestille. Er det bare jeg som er hjelpesløs på nett?

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no