Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvilken vinterdress får barna?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-10-06, 22:10   #81
Jr.
sasiltranopogol
 
Jr. sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: sammen med 538.410 andre
Innlegg: 283
Jr. er litt kulJr. er litt kul
Standard

Sv: Hvilken vinterdress får barna?

Reimatec vinterdress (babymodell) - er fornøyd med at han går inn i 98 så ble det litt billigere i år. En nydelig dress (derfor den ble kjøpt) og så ser det ut som om det er bra kvalitet også

__________________
Je n'ai rien a dire
Jr. er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 22:13   #82
Jr.
sasiltranopogol
 
Jr. sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: sammen med 538.410 andre
Innlegg: 283
Jr. er litt kulJr. er litt kul
Standard

Sv: Hvilken vinterdress får barna?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.


Har også hatt strikkadress fra Reima, hel dress i ull med glidelås. Ypperlig til å ha under, på kalde dager. Vi har ingen bestemødre eller tanter som strikker, så må ty til kjøpeklær.

Vi har brukt strikket dress fra janus og er kjempefornøyde med den. Har en i blå og i år har han fått en i rødt og en i lyseblått også, og det kommer nok til å være det han har på seg i barnehagen i vinter. Blir mindre klumpete under vinterdressen også, i tillegg til at den varmer godt.

__________________
Je n'ai rien a dire
Jr. er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 22:28   #83
Sue
Nye muligheter :o)
 
Sue sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.770
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken vinterdress får barna?

HH i ymse varianter.

Sue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 00:40   #84
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.045
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken vinterdress får barna?

Minsten kan nok bruke dressen sin fra i fjor.
Den var en del av en pakke fra www.barnogleker.no og det kostet vel 599,- eller noe for alt (Vinterdress som er myk og har avtagbart for, regntøy, fleecesett, lue og refleksvest)
Om vinteren er det litt fleecetøy under, men også ulltøy utenpå strømpebuksa og en tynn genser. Hjemmestrikket ulltøy (fra min mamma)
Dressen ble brukt stort sett hele vinteren i fjor (også før snøen kom) og ser ut som da den var ny. Varm og tørr er han også. Vel våt blir han når vi har våt vinter og vanndammene i barnehagen blir brukt som badekar. Men da hjelper det ikke med regnbukse utenpå dressen engang.

Ellers har jeg vel noen Bogerud Tekstil dresser liggende etter de elste tror jeg. Noen av de er kansje fra det var Helly Hansen salg på Bogerud på Kløfta, i allefall den andre han brukte i fjor vinter. (har ikke helt oversiktover hva jeg har etter de to storebrødrene)

Mellomste har en HH dress som jeg kjøpte på supertilbud. Den virker tynn og uvanntett, men er både varm og vind/vanntett. Kjøpte også en ekstradress til han på tilbud på Maxi (matbutikk)
Hlt greit dress virker det som, men det gjenstår jo å se da.
Men de dagene han bare har ett friminutt på 30 minutter il den nok gjøre nytten for seg.
(har vel også noen dresser liggende etter største gutten min som passer han)

Eldstemann har jakke og bukse. Stort sett går han bare med jakke da.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 10:38   #85
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken vinterdress får barna?

Opprinnelig lagt inn av Jr., her.

Reimatec vinterdress (babymodell) - er fornøyd med at han går inn i 98 så ble det litt billigere i år. En nydelig dress (derfor den ble kjøpt) og så ser det ut som om det er bra kvalitet også

Kjøpt babymodell i 104 jeg. Gikk visstnok opp til seks år.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 10:45   #86
anakonda
https://www.giblod.no/
 
anakonda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 670
anakonda er populæranakonda er populæranakonda er populær
Standard

Sv: Hvilken vinterdress får barna?

Begge har fått seg nye vinterdresser fra Polarn och Pyret. De er alleraller bestest.

anakonda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 12:09   #87
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken vinterdress får barna?

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Kjøpt babymodell i 104 jeg. Gikk visstnok opp til seks år.

Det er en av babymodellene som går opp til 122. Den er 100kr dyrere enn de andre babymodellene men fortsatt billigere en storebarnReima

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 12:11   #88
den lille røde høna
Nybegynner
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 20
den lille røde høna har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvilken vinterdress får barna?

Det blir Reima vinterdress i år.

den lille røde høna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 13:08   #89
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken vinterdress får barna?

Både 3 pg 7 åringen har fått Reimatec + dresser.. Er første gang vi har kjøpt det merket så jeg er spent på hvordan de er. Første gang vi har kjøpt så dyre dresser også. litt over 3000 kroner for 2 dresser. så jeg håper de er bra.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 01:29   #90
Ferskna
Fullverdig medlem
 
Ferskna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: på landet, nær byen..
Innlegg: 46
Ferskna har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvilken vinterdress får barna?

har fått den rosa og brune dressen fra HM siden hun bare er 10 mnder og ikke går i barnehage. Regner med å kjøpe Reima neste vinter. Mulig vi kjøper en annen dress i løpet av vinteren hvis vi finner ut at vi trenger det i år.

__________________
"Jeg har da aldri sagt at du blir noe lykkeligere av å gjøre husarbeid,
men det blir ihvertfall rent.." - Mamma

Sist redigert av Ferskna : 14-08-19 kl 17:39.
Ferskna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 08:40   #91
Dolly
Køntri-star
 
Dolly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Klepp
Innlegg: 290
Dolly er litt kulDolly er litt kul
Standard

Sv: Hvilken vinterdress får barna?

Har kjøpt trolldress, og jeg venter på en brukt rosa ticket 2 heaven, som vistnok var veldig pent brukt

Dolly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 12:46   #92
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken vinterdress får barna?

Ener'n (16 mnd.) har høst/vårdress fra ReimaTec i str. 92 - bretter den opp nå på høsten, og så regner jeg med den passer fin-fint til våren. For de kaldeste månedene har vi kjøpt vinterdressen fra ReimaTec.
Har en ullfleece dress som han kan ha under begge dressene, avhengig av temperaturen.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 13:14   #93
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken vinterdress får barna?

Det blir Reima i bhg og KappAhl her hjemme, om jeg får fatt i.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 14:54   #94
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken vinterdress får barna?

Da har jeg kjøpt en vanlig Reimadress. Frøkna var fornøyd med fargen og da er valt vel.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 20:34   #95
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken vinterdress får barna?

Størstejenta har Skogstad bukse/jakke + Yamaha scooterdress i år
Andrejenta har Exit-dressen, og minste jenta typisk babydress

maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 20:38   #96
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.925
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken vinterdress får barna?

De to største har reimatec dresser. Kjøpte noen rimeligere Reflex dresser med utagbart for som ekstradress til i vinter på salg i våres. I fjor tror jeg ikke at jeg hadde bruk for ekstradressen en eneste gang. Reimatec dressene er jeg kjempefornøyd med.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 21:56   #97
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.887
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken vinterdress får barna?

Kor anbefale dokke å kjøpe Reimatec på nett?

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 22:19   #98
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.704
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken vinterdress får barna?

Jeg synes dressene er så dyre jeg! - Det river i sjelen å bruke så mye penger! - Ikke handler ikke om vi har råd eller ikke og det handler ikke om at vi ikke vil at prinsen skal få det beste, men likevel: Det er fryktelig dyrt og spareren i meg sliter

Vi kommer nok til å gå for Mikk-Line eller så tror jeg at Ticket to heaven look-alike'en fra Minymoe blir dressen i år.

Hei forresten! - første meldinga mi her! Har egentlig tenkt at jeg ikke skal henge her inne så mye, men you never know....

Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 15:46   #99
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Hvilken vinterdress får barna?

Reimatec. Snuppa er 2,10 år.
Den var jeg veldig fornøyd med i fjor også, både vinter og høst/vår.

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 19:11   #100
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken vinterdress får barna?

Eldstemann skal bruke Beaver-dressen fra ifjor, den er stor nok og vi er fornøyd med den. Mulig jeg kjøper en ekstradress senere, liker å ha to av hvert pga barnehagen.
Minstemann er liten av vekst og vanskelig å kjøpe til siden hun fortsatt er mer str 80 enn 86-92. Men vi har arvet en rød Reimadress som hun kan bruke, i tillegg til brorens dress som jeg ikke husker merket på. I tillegg tror jeg vi ha enda en rød dress arvet, Upto.
Ellers bruker jeg ullundertøy og fleece hele vinteren.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no