Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Julekalender til voksne - finnes det noen fine?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-11-13, 09:53   #81
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julekalender til voksne - finnes det noen fine?

Mannne kom hjem med Dumle-kalender til meg i går.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-13, 13:14   #82
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.849
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julekalender til voksne - finnes det noen fine?

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Blæh! Jeg kjøpte den til 399 på en helsekostbutikk i Akersgata. At jeg ikke sjekket her på FP først. Men da jeg først så den, så kunne jeg ikke la være å kjøpe.

Jeg var tilbake for å kjøpe og da kostet den 399,- der også. Hvis det er noen trøst. Enten husker jeg feil eller de sa feil sist.

__________________
S.E.& O.
veobra er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-11-13, 21:00   #83
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.539
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Julekalender til voksne - finnes det noen fine?

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Mannne kom hjem med Dumle-kalender til meg i går.

Heldige deg! Hvor kjøpte han?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-13, 20:12   #84
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.636
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julekalender til voksne - finnes det noen fine?

Lindt-kalenderen var forsinket i posten, men kom idag. Mannen har bestilt til meg og den var kjempegod!

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no