Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-12, 18:49   #81
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.544
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Men dette var jo ikke det som skjedde her?
Så lenge varen ikke er sendt blir outing bare ufint og ugreit syns jeg. Uansett hvem som outer.

Jeg er helt enig i dette. Hadde varen vært sendt, og betaling ikke mottatt, selv etter flere purringer, så hadde iallefall ikke jeg reagert på at brukeren ble outet. Men når varen fortsatt er i eiers hender, så er det jo bare å legge det som slal selges ut på nytt.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 18:54   #82
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Det er sant at det ikke har betydning for tråden. Følte bare for å kommentere for å "renvaske" den som ble outet tidligere, siden personen i mine øyne ikke hadde gjort noen voldsom feil som det ville være å ikke gjøre opp for seg.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 19:00   #83
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Jeg har spurt om dette med hvem som kan lese pm tidligere.
Her er svarene:
http://www.foreldreportalen.no/forum...d.php?t=141717

Kortversjon - HP kan lese hva han vil, det kan alle admin. De har muligheten teknisk, de sier at de ikke pleier å gjøre det, men den tekniske muligheten er soleklart tilstede. Det ser ut for meg som om det påstås i denne tråden at det ikke er mulig, derfor presiseringen.

  Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 19:03   #84
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.521
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Det er sant at det ikke har betydning for tråden. Følte bare for å kommentere for å "renvaske" den som ble outet tidligere, siden personen i mine øyne ikke hadde gjort noen voldsom feil som det ville være å ikke gjøre opp for seg.

Ja, OK. Enig i at eksemplet mitt ble dårlig i forhold til den konkrete saken, beklager det.

På generell basis, kan jeg si at vi ønsker å presisere at salg og kjøp på markedsplassen, er en privat avtale mellom kjøper og selger. Vi oppfordrer også til å ta ting i PM, men hvis folk ikke svarer på PM, så har vi sagt at det er lov å ta uklarheter opp i tråder på forumet. På samme måte som det er lov å oute prikker på FP. Dette er jo noe som vi regner som spesielt i forhold til markedsplassen.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 19:06   #85
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.181
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Opprinnelig lagt inn av Smilefjes, her.

Jeg har spurt om dette med hvem som kan lese pm tidligere.
Her er svarene:
http://www.foreldreportalen.no/forum...d.php?t=141717

Kortversjon - HP kan lese hva han vil, det kan alle admin. De har muligheten teknisk, de sier at de ikke pleier å gjøre det, men den tekniske muligheten er soleklart tilstede. Det ser ut for meg som om det påstås i denne tråden at det ikke er mulig, derfor presiseringen.

Det HP svarte i den tråden var

Sitat:

Vi har ikke noe grensesnitt for (eller interesse av) å lese PMer.

som er ganske nær akkurat det jeg svarte i denne tråden. Jeg selv kan ikke lese PM-er, med det mener jeg at jeg ikke har anelse om hva jeg skulle gjøre for å få det til. Naturligvis er teknisk sett alt i FP i samme database, og som sådan er det teoretisk mulig å også få tak i PM-er, men vi har ikke noe grensesnitt for å gjøre det. Grunnen til at jeg skrev "ingen teknisk mulighet" og ikke "ikke noe grensesnitt" var at jeg tidligere har erfart at ikke alle forstår hva "ikke noe grensesnitt" betyr i praksis - det var ikke noe forsøk på å lure noen, og jeg beklager hvis det kunne misforstås. I praksis gjør det ingen forskjell som svar på det Hattifnatten spurte om.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 19:08   #86
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Hva er det som skjer på FP får tiden??

Jeg for min del tenker at modder er modder når de har signerer med moderator, og at ut over det er de brukere. Det er jo ikke akkurat en bedrift og lønnede jobber vi snakker om, det et vel bare noen som frivillig tar ansvaret for er diskusjonsforum på nett. Jeg forstår hva Esmen sier.

Og jeg har null peiling på hva det dreier seg om, har vært avlogget FP hele helgen.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 19:08   #87
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.521
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Opprinnelig lagt inn av Smilefjes, her.

Kortversjon - HP kan lese hva han vil, det kan alle admin. De har muligheten teknisk, de sier at de ikke pleier å gjøre det, men den tekniske muligheten er soleklart tilstede.

Det har aldri blitt lest noen PM-er her på forumet, jeg vil jo si det er noe annet enn "de sier de ikke pleier å gjøre det".

Men ja, det stemmer at man på rent teknisk grunnlag har muligheten. Jeg vil også presisere at dette også gjelder de som sitter på ren operativsystemdrift av serveren. Det at det er mange som har tilgang og mulighet til å få innsyn i data som ligger på internett (eller intranett, for den del) er en kjennsgjerning i forhold til IT. (Og hver gang denne vinklingen kommer opp kjenner jeg en brennende trang til å diskutere akkurat det, men det er jo fordi jeg arbeider med data, heller enn at det er så FP relevant).

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 19:08   #88
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Skilpadda - Jeg vet at du ikke kan SQL, dermed skjønte jeg at du mente at du ikke har kunnskapen som skal til. (Det er sjelden man kan si om deg. ) Men det kan se ut som du mener at du ikke har rettighetene på svaret ditt. Rettighetene har du, men du får ikke til fordi du ikke kan skrive den spørringen som skal til.

  Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 19:11   #89
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.181
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Var jeg så uklar? Som sagt: Jeg kan ikke lese PM-er til andre og har dermed aldri gjort det, og det ligger per i dag ingen teknisk mulighet inne for å lese PM-er. Jeg har aldri hørt at noen andre adminer har lest PM-er og tror heller ingen har gjort det eller kommer til å gjøre det. Om du er trygg eller ikke får du nesten vurdere selv ut fra svaret.

Opprinnelig lagt inn av Smilefjes, her.

Skilpadda - Jeg vet at du ikke kan SQL, dermed skjønte jeg at du mente at du ikke har kunnskapen som skal til. (Det er sjelden man kan si om deg. ) Men det kan se ut som du mener at du ikke har rettighetene på svaret ditt. Rettighetene har du, men du får ikke til fordi du ikke kan skrive den spørringen som skal til.

Joda. Det er klart "jeg kan ikke gjøre dette" kan tolkes som enten "jeg har ikke tilgang til å gjøre dette" eller "jeg har ikke kompetanse til å gjøre dette". Men hovedpoenget mitt var i grunnen det jeg har uthevet ovenfor, og i forhold til det spiller det knapt noen rolle om akkurat hvilken tolkning av "jeg kan ikke" man velger.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 19:12   #90
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Joda. Det er klart "jeg kan ikke gjøre dette" kan tolkes som enten "jeg har ikke tilgang til å gjøre dette" eller "jeg har ikke kompetanse til å gjøre dette". Men hovedpoenget mitt var i grunnen det jeg har uthevet ovenfor, og i forhold til det spiller det knapt noen rolle om akkurat hvilken tolkning av "jeg kan ikke" man velger.

Det spilte en rolle for meg, dermed tok jeg med den bagatellen. Du får bære over at jeg er pirkete.

  Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 19:13   #91
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Med mindre man installerer moduler som gjør PM-er tilgjengelig i moderatorpanelet så er det vel kun de som har passordet til databasen som har tilgang på PM-er. Det er mulig å ha fått admintilganger på forumet uten å ha passordet til databasen.

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 19:47   #92
Note
Superduperaktiv
 
Note sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 741
Note er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populær
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Jeg aner ikke noe om uthenging, tråder som er slettet og sånt, men jeg synes moddene her inne er fine og reale og jeg tenker aldri over at det er vanskelig å skille mellom når de har de forskjellige hattene på.

På den annen side bruker jeg forumet som om absolutt alle moddene er hakkende gale og leser pm-er, prikker og scanner hjernen din om du ikke passer på. *brent barn*

Note er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 19:47   #93
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.077
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Opprinnelig lagt inn av Morella, her.

Nå har jeg ingen anelse om hvilken tråd dette er, eller hvem det gjelder. Men om dette stemmer synes jeg ikke denne personen egner seg som modde. Bruker av forumet- ja, men ikke modde.

Dette stemmer , jeg fikk det samme. Moden som skulle selge hadde ikke sendt av sted noe. Hun munne sagt at selger ikke hadde meldt seg, at hun valgte å legge det ut til andre.
Det var noe med måten ting ble gjort på her som jeg reagerte på, den uthengingen med navn, og måten det ble skrevet på. Det var gjort på en svært ufin måte. Ville man ha etterlyst den kjøperen i et åpen forum kunne man gjort det på en fin måte. Dette var bare ufin uthenging og helt unødvendig.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 19:54   #94
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.730
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Jeg har er/har vært admin på et par forum og modder har jo en ulønnet jobb. Så tenker man ikke helt kan forvente det samme av dem som eierene av forumet. Samtidig har jeg vel sagt til moderatorer at det de sier kan bli tatt som et offisielt syn fra forumledelsen og at de dermed bør være litt forsiktige. Så har vi heller åpnet for at de kan klage litt seg i mellom der brukerene ikke kan lese.

Nå aner jeg ikke hva denne saken handler om, men jeg forventer vel at moderatorer følger forumregler og har normal folkeskikk.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 19:56   #95
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg har ikke vært sentrum for noen av de siste konfliktene, men kjenner på st det er en gruppe brukere som til stadighet pisker opp mistenksomhet og mistillit.

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Jeg må si at det nå om dagen noen ganger føles som om man kommer inn i et rom der folk har kranglet. Ingen sier noe, men man senser at det skjer noe i gruppedynamikken her som man ikke får tak i.


(Uten å ha noen tanke om hvem som er i konflikt med hvem og om hva og alt det der, egentlig).

__________________
Ungen, 2009
Minste, 2013
shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 20:10   #96
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.822
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Mens jeg tenker at å antyde at det finnes grupperinger i opprør ikke akkurat gjør underverker for miljøet på forumet. Kan man ikke stille spørsmål ved gjeldende praksis og hva slags prioriteringer som gjøres uten å fremme mistillit?

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 20:17   #97
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.197
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Litt utenfor dette teamet, men:
Dulter på Esme, Kie og Shute.
Det er en underlig stemning i forumet om dagen, det hintes stadig på rommet om greier som for de fleste andre i forumet er fullstendig uforståelig.
Jeg foreslår at de som har underliggende konflikter tar disse i egne tråder eller skværer opp seg i mellom og driter i å forsure forumet med snurting og hinting.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 20:19   #98
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.968
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Enig med Next, det er noe uggent her om dagen. Kanskje noen burde ha tatt en oppvask og renset luften slik at det ikke blir så innestengt.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 20:22   #99
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.181
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Opprinnelig lagt inn av Smilefjes, her.

Det spilte en rolle for meg, dermed tok jeg med den bagatellen. Du får bære over at jeg er pirkete.

Pirkete er mellomnavnet mitt, så det har jeg stor overbærendehet (overbærelse?) med. Men nå ble jeg jo nysgjerrig selv, så jeg sjekket med HP, og jeg har faktisk ikke engang i teorien mulighet til å skrive SQL-spørringer til databasen.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 20:26   #100
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.657
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Jeg legger vanligvis ikke merke til hvorvidt det er en moderator eller en "vanlig bruker" som svarer i tråder eller lager tråder. Men hvis det er noe veldig spesielt eller ubehagelig på et vis, ville jeg nok ha blitt overrasket om en moderator stod for det. Rett og slett fordi jeg har så stor tiltro til de personene som er moderatorer her på FP (og ikke til moderatorer generelt).
Jeg gikk glipp av tråden i dag, og sitter igjen med en følelse av at hagearbeid var en riktig prioritering.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no