Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Øyenskygge med skimmer til 40-åring?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-09-10, 20:51   #81
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.864
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyenskygge med skimmer til 40-åring?

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Men hva er det med den greia å ha kun en øredobb? Har det egentlig noen gang vært in?

På 80-tallet skulle man ha fjær-øredobbe på den ene siden. De er forresten in igjen nå. Finnes på Glitter har jeg observert uten å kjøpe.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 20:54   #82
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.480
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyenskygge med skimmer til 40-åring?

Nå trodde jeg et øyeblikk at Nenne hadde observert meg med en fjærøredobb og lurte virkelig på i hvilken virkelighet jeg fulgte moten på den måten.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 20:56   #83
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.132
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyenskygge med skimmer til 40-åring?

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

På 80-tallet skulle man ha fjær-øredobbe på den ene siden. De er forresten in igjen nå. Finnes på Glitter har jeg observert uten å kjøpe.

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Nå trodde jeg et øyeblikk at Nenne hadde observert meg med en fjærøredobb og lurte virkelig på i hvilken virkelighet jeg fulgte moten på den måten.



Jeg er "bare" 38, men er vill&gal og bruker skimmer. Og snart skal jeg til Mim på sminkekurs. Spørs om jeg ikke må dra henne med meg på sminkeshopping også.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 21:01   #84
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.939
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyenskygge med skimmer til 40-åring?

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Jeg har også nylig fylt 40, og bruker glitrende øyenskygger uhemmet. I går fikk jeg forresten en super gave fra en venn, nemlig den smoked eye-paletten fra Chanel, så her skal det helgestases, gitt

Kjøpte sånn på flyplassen forrige helg! :snart 36:

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 21:43   #85
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.864
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyenskygge med skimmer til 40-åring?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Nå trodde jeg et øyeblikk at Nenne hadde observert meg med en fjærøredobb og lurte virkelig på i hvilken virkelighet jeg fulgte moten på den måten.

Nei, jeg kan aldri huske å ha sett deg med noe sånt.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 22:14   #86
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Øyenskygge med skimmer til 40-åring?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Nei, det er jo helt ulovlig å velge selv! Gud forby at man ... :gisp: ... skulle se at noen har rynker!

Hva er straffen? Bøter fra motepolitiet og bestyrtelse fra flyvertinner som har Fasiten?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg tillater meg gjerne å vekke bestyrtelse blant flyvertinner.

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Har du ikke lest reglene? Jeg har nemlig hørt/lest at det er aldergrenser på allslags tøy, uansett hvordan man ser ut. Som med hår. At man MÅ klippe seg kort når man passerer en viss alder, fordi "gamle damer" ikke skal ha langt hår, dyp utringing eller korte skjørt. Om 15 år så er det lag på lag og artige farger, assymmetrisk klipp og en papegøye i øret. Bare spør Elin. Hun kan sikkert reglene for klær og alder.

Og nei, selv om alle gjerne må bruke hotpants, så er ikke alle fine i det. Jeg er ikke fin i alle slags klær og alle slags snitt. Er du?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Ja, da kommer flyvertinnene og gir beskjed!

Men kjære vene, da var da voldsomt til angrep på meg og yrkestittelen min!! Altfor å høres ut som om flyvertinner kun er opptatt av rynker,sminke og klær formoder jeg. Den type mobbing biter ikke på meg, Mim....

Selvsagt kan man bruke skimmer dersom man vil det.Uansett alder. Det finnes heller ingen øvre alders- grense for det ene eller andre klesplagget. Det er allikevel en helt uskreven regel at dersom man har rynker så blir ikke rynkene mindre fremtredende dersom man bruker skimmer-sminke, og ja,det har jeg lært på make-up-kurs - ikke på flyvertinne-høyskolen.

...og omtrent en like uskreven regel som at man kanskje ikke bør velge vannrette bredstripete gensere med rund hals dersom man er veldig bred og ikke vil virke enda bredere.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 22:19   #87
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.132
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyenskygge med skimmer til 40-åring?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Det er allikevel en helt uskreven regel at dersom man har rynker så blir ikke rynkene mindre fremtredende dersom man bruker skimmer-sminke, og ja,det har jeg lært på make-up-kurs - ikke på flyvertinne-høyskolen.

Uskrevet regel eller fakta?
Jeg jobbet mange år på parfymeri mens jeg studerte og vært på drøssevis av sminkekurs med Lancome, Elisabeth Arden, Shiseida osv, men har aldri hørt det før jeg leste det her.
(Og finnes det en flyvertinnehøyskole? Jeg trodde flyvertinneutdannelsen bestod av div kurs?)

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 22:29   #88
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Øyenskygge med skimmer til 40-åring?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Uskrevet regel eller fakta?
Jeg jobbet mange år på parfymeri mens jeg studerte og vært på drøssevis av sminkekurs med Lancome, Elisabeth Arden, Shiseida osv, men har aldri hørt det før jeg leste det her.
(Og finnes det en flyvertinnehøyskole? Jeg trodde flyvertinneutdannelsen bestod av div kurs?)

Uskrevet regel i mitt hode. Jeg har vært på samme type kurs som deg bl.a. hos Chanel og Lancôme.

Selvsagt finnes det flyvertinnehøyskole....

Neida. Det er nok enklere enn som så gitt. 5-ukers intensiv-kurs med oppfrisknings-kurs på 2 dager hvert år.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 22:40   #89
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.103
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Øyenskygge med skimmer til 40-åring?

Jeg har utdannelse som make-up artist/visagist, og det er virkelig ingen nyhet at skimmer fremhever rynker. Har du ikke hørt det på de kursene du har tatt, så har du ikke fulgt med i timen, eller så var det jallakurs.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 22:44   #90
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.212
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyenskygge med skimmer til 40-åring?

Jeg tror også det er en opplest og vedtatt sannhet at skimmer fremhever linjer og rynker, men det er ikke alle 40-åringer som har så mye av det at de trenger å unngå det.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 22:44   #91
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.132
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyenskygge med skimmer til 40-åring?

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Jeg har utdannelse som make-up artist/visagist, og det er virkelig ingen nyhet at skimmer fremhever rynker. Har du ikke hørt det på de kursene du har tatt, så har du ikke fulgt med i timen, eller så var det jallakurs.

Jeg tror jeg fulgte med og det var langt fra jallakurs. Men det angikk meg vel kanskje ikke så mye på den tiden, i og med at jeg var ung og rynkefri. Jeg er forresten ganske så rynkefri ennå.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 22:51   #92
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyenskygge med skimmer til 40-åring?

For min del må folk gjerne kline en hel boks med skimmer ned i rynkene sine, men pent er det ikke. (Jeg har ikke flyvertinnehøyskolen. Får jeg lov til å mene noe om det da? )

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 22:55   #93
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.132
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyenskygge med skimmer til 40-åring?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

For min del må folk gjerne kline en hel boks med skimmer ned i rynkene sine, men pent er det ikke. (Jeg har ikke flyvertinnehøyskolen. Får jeg lov til å mene noe om det da? )



:Også ufaglært:

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 22:57   #94
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Øyenskygge med skimmer til 40-åring?

Jeg hører oppmerksomt etter, jeg altså. Jeg får litt rynker under øynene nå jeg smiler. Har det konsekvenser for øyenskyggen? NB, oppriktig ment.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 22:59   #95
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.103
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Øyenskygge med skimmer til 40-åring?

Så fremt du ikke bruker øyenskygge under øynene, så er det bare å kjøre på.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 23:00   #96
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.103
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Øyenskygge med skimmer til 40-åring?

Det er så godt å kunne diskutere de virkelig viktige tingene her i livet.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 23:01   #97
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyenskygge med skimmer til 40-åring?

Jeg har fått to rynker mellom puppene, men det har heldigvis ikke konsekvenser for øyenskyggen.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 23:04   #98
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.103
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Øyenskygge med skimmer til 40-åring?

Du har jo dem som bruker skimmer både her og der, rine.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 23:05   #99
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyenskygge med skimmer til 40-åring?

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Du har jo dem som bruker skimmer både her og der, rine.

Det er jo sant, men ønsker jeg å framheve rynkene mellom puppene med skimmer?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 23:06   #100
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.103
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Øyenskygge med skimmer til 40-åring?

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no