Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Skilpaddas flisespikkeri

2,2 år

Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter!

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-05-07, 11:48   #81
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.232
Blogginnlegg: 674
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 2,2 år

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Ingen regel, ergo skriver man som man vil.

Det er ingen regel som sier at du ikke kan dele et år i tolv, nei. (Det ville jo være tåpelig, siden året faktisk er delt i tolv.) Det er derimot en regel som sier at "2,2" betyr "to og to tideler", og hvis du bruker den skrivemåten om noe annet, så skriver du feil og kommer til å bli misforstått.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-07, 11:48   #82
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 2,2 år

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Klart jeg vet det. Men vet ikke du at et år har 12 måneder? Jeg vil gjerne at det vises til en REGEL for at man IKKE kan dele et år opp i TOLV måneder. Takk.

Kjære deg Sitron, ER du dum eller later du som?

Året deles i tolv måneder. Det ER regelen. Men tallsystemet er basert på desimaltall. (Desi=ti)

Selv om du teller år har du ikke lov til å telle "tjueni, tjueti, tjueelleve, tjuetolv" heller.

Bruken av desimaltall etter komma er også basert på tier-regelen. All summering av tall går etter tier-regelen.

Ut i fra din angivelse av tall så får du jo problemer med å angi for eksempen 8 år og 11 måneder. Hva blir det? 8,11? Du ser selv at 8,11 er mindre enn 8,9 som du hevder at barnet ditt er nå?

Tallsystemet er bygd opp slik for at det skal være mulig enkelt å summere, subtrahere, addere og dividere. Hvis hver og en av oss skal definere tallsystemet etter hva vi regner, da blir det rimelig håpløst. Da vil jeg for eksempel hevde at det bare går 6 hundrelapper på en tusenlapp, og veksle i vei...

Så du må gjerne definere ditt eget tallsystem, og du havner neppei fengsel, men det er like fullt riv ruskende galt.

Desimaltall kan legges sammen. 4,1 + 2,8 = 6,9. Men i dine regnestykker vil 4,1 + 2,8 kunne bli noe helt annet.

(Jeg håper du ikke jobber med tall eller penger... :-) )

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-07, 11:48   #83
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.518
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 2,2 år

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg syns folk er passe dumme om de ikke skjønner at et år deles opp i 12 måneder.

jeg syns folk er passe dumme som ikke greier å bruke korrekt system.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-07, 11:49   #84
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 2,2 år

Et , er forkortelse for og + mnd når man skriver alder. I stedet for å skrive 2 år og 2 mnd, så skriver man 2,2. *lager regel* Dumminger.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-07, 11:49   #85
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 2,2 år

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det er ingen regel som sier at du ikke kan dele et år i tolv, nei. (Det ville jo være tåpelig, siden året faktisk er delt i tolv.) Det er derimot en regel som sier at "2,2" betyr "to og to tideler", og hvis du bruker den skrivemåten om noe annet, så skriver du feil og kommer til å bli misforstått.

Som jeg sier; det er bare de som vil være vanskelig som misforstår og da er de ganske dumme. Eller for smarte for sitt eget beste. Jeg vet ikke hva som er verst.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-07, 11:50   #86
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.255
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 2,2 år

Kan vi ikke innføre et lignende system for år og måneder?

Min sønn er altså 2' 6,5".

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-07, 11:50   #87
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.232
Blogginnlegg: 674
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 2,2 år

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Et , er forkortelse for og + mnd når man skriver alder. I stedet for å skrive 2 år og 2 mnd, så skriver man 2,2. *lager regel* Dumminger.

Du kan lage deg så mange regler du vil, men det slutter ikke å være feil for det. Det minner meg om en gammel gåte: "Hvor mange ben har sauen hvis man kaller halen et ben?" "Fire. Halen blir ikke et ben selv om man kaller den for det."

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-07, 11:51   #88
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 2,2 år

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Et , er forkortelse for og + mnd når man skriver alder. I stedet for å skrive 2 år og 2 mnd, så skriver man 2,2. *lager regel* Dumminger.

Og hvordans kriver du da 8 år og 11 måneder? Er det ikke rimelig dumt å lage egne regler for tallsystemet? Er det ikke bedre å LÆRE seg reglene, og følge dem?

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-07, 11:53   #89
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.255
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 2,2 år

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Som jeg sier; det er bare de som vil være vanskelig som misforstår og da er de ganske dumme. Eller for smarte for sitt eget beste. Jeg vet ikke hva som er verst.

Hey! Hva med meg, som IKKE mener 2 år og 2 mnd. når jeg skriver 2,2, men et sted mellom 2 og 2,5? Er jeg dum eller vanskelig eller for smart?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-07, 11:54   #90
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.581
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 2,2 år

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Som jeg sier; det er bare de som vil være vanskelig som misforstår og da er de ganske dumme. Eller for smarte for sitt eget beste. Jeg vet ikke hva som er verst.

Det er vel ikke nødvendigvis at man ikke skjønner hva man mener. Dette er flisespikkeriet. På samme måte synes mange at det er fint om folk bruker da og når riktig, for ikke å snakke om og/å. Det er ikke det at jeg ikke forstår hva du mener hvis du sier at du skal spise is å pølser. Det er imidlertid ikke riktig, og da føler man for å spikke.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-07, 11:56   #91
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 2,2 år

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Usikkerheten ligger i siste siffer. Oppgir du resultatet ditt som 4,5000, betyr det at usikkerheten er pluss minus 0,00005; oppgir du det som 4,5, er usikkerheten pluss minus 0,05.

Får jeg en rapport på bordet som forteller meg at vekten er 4,5678 g så antar jeg at dette er et mer nøyaktig innveiing enn en annen vekt på 4,5 g. I det ligger det at usikkerheten i den siste innveiingen er større enn den første innveiingen. Jeg kan derimot ikke si noe om hva usikkerheten er uten å lese spesifikasjonene til vekten eller metoden - det eneste jeg vet er at usikkerheten ligger i siste siffer og er alt fra pluss minus 0,001 til 0,009 g for den første innveiingen og 0,1 til 0,9 g for den andre innveiingen.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-07, 11:57   #92
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 2,2 år

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Hey! Hva med meg, som IKKE mener 2 år og 2 mnd. når jeg skriver 2,2, men et sted mellom 2 og 2,5? Er jeg dum eller vanskelig eller for smart?

Vanskelig!

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-07, 11:59   #93
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.255
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 2,2 år

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Vanskelig!

Det kan jeg egentlig leve med, kjenner jeg.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-07, 12:40   #94
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.232
Blogginnlegg: 674
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 2,2 år

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Får jeg en rapport på bordet som forteller meg at vekten er 4,5678 g så antar jeg at dette er et mer nøyaktig innveiing enn en annen vekt på 4,5 g. I det ligger det at usikkerheten i den siste innveiingen er større enn den første innveiingen. Jeg kan derimot ikke si noe om hva usikkerheten er uten å lese spesifikasjonene til vekten eller metoden - det eneste jeg vet er at usikkerheten ligger i siste siffer og er alt fra pluss minus 0,001 til 0,009 g for den første innveiingen og 0,1 til 0,9 g for den andre innveiingen.

Jepp. Du kan ganske riktig ikke vurdere hvor riktig eller nøyaktig angivelsen er uten å kjenne vekten eller metoden, men den personen som skriver rapporten skal ta dette med i betraktning når vedkommende bestemmer seg for hvor mange desimaler som skal med i angivelsen. Du har ikke annet valg enn å akseptere det rapportforfatteren skriver (her som i resten av rapporten).

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-07, 12:50   #95
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.686
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 2,2 år

Jeg trodde at om man ikke brukte desimalsystemet når man oppga tall så lot man være å bruke kommaet som deleelement. (Vet ikke hva jeg skal kalle det.) Når vi angir klokken digitalt så bruker man jo enten kolon eller punktum, og jeg ville ment at det var riktigere å bruke punktum om man f.eks. skulle ønske å angi alderen på Sitrons måte, og ihvertfall ikke komma, da det vil hentyde til desimalsystemet.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-07, 18:06   #96
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 2,2 år

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Hey! Hva med meg, som IKKE mener 2 år og 2 mnd. når jeg skriver 2,2, men et sted mellom 2 og 2,5? Er jeg dum eller vanskelig eller for smart?

Definitivt smart!

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-07, 18:18   #97
Tuneland
grand multipara
 
Tuneland sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.740
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: 2,2 år

Jeg er som Maribo ødelagt av førskolelærerutdanningen min. Etter utallige rapporter vil jeg aldri finne på å reagere på 2,2 år som noe annet enn 2 år og 2 måneder.

Dvs, det var inntil jeg forvillet meg inn i denne matematikktråden. Jeg med min egendiagnostiserte dyskalkuli tør aldri mere skrive antall år på et barn noen gang mere - jeg kommer garantert til å gjøre det feil.

__________________
~Tuneland~
Mamma til fem flotte fyrer f 92, 02, 04, 05 og 08.
Tuneland er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-07, 18:24   #98
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.912
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 2,2 år

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

men det finnes vel en regel som sier at desimalsystemet kun gjelder for 10-deler. dvs. det er selvsagt.

Særlig fordi desimal betyr tidel. :gjentar til det kjedsommelige:

Dette var en deilig tråd. Dere matematikere er så søte.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-07, 18:28   #99
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.518
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 2,2 år

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Særlig fordi desimal betyr tidel. :gjentar til det kjedsommelige:

Det var det jeg prøvde å si.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-07, 20:17   #100
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.232
Blogginnlegg: 674
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 2,2 år

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Dette var en deilig tråd. Dere matematikere er så søte.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no