Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #13

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-10-22, 00:20   #961
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

For en fining, My!

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 27-10-22, 00:28   #962
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Guttungen på 15, som har hatt en skokk med kompiser i kjellerstua for å se fotball, og, som når de alle skal gå hjem kl 23, spør om det er greit at han går ut og går et stykke sammen med den ene av dem (som bor i motsatt retning av resten), fordi han "trenger å få litt luft, for det var så varmt i kjellerstua".

Mens den egentlige grunnen er at han vet, men ikke sier, at kompisen er ganske mørkeredd og synes det er guffent å gå alene, og helst ikke vil innrømme det overfor de andre.

Gammel 27-10-22, 10:45   #963
Albertine
Bør lage seg en tittel selv

Albertine sin avatar

Medlem siden: Oct 2014
Blogginnlegg: 38
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Vi har endelig fått skattepengene og nå kommer espressomaskina! Gleder meg som en unge til å få dreis på maskina.

Gammel 27-10-22, 20:35   #964
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sånn en herlig gutt My.

Jeg er så glad for å ha orket så mye på fridagen min. Og at alt har vært kos, og ikke resultert i en utslitt Strå. Jeg har badekarbadet, tørket støv i hele huset, vasket og hengt opp en maskin, lest alle avisene, bestilt en julegave, testet noe for et lag jeg er i styret til, vært i digitale postkasser og mere til og attpåtil rukket å slappe av mellom hver økt.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 27-10-22, 23:20   #965
ingling

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Eldstebarnet mitt som gjorde noe vi trodde var uoppnåelig akkurat nå.

Gammel 27-10-22, 23:29   #966
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Eldstebarnet mitt som gjorde noe vi trodde var uoppnåelig akkurat nå.

Så fantastisk!

Gammel 27-10-22, 23:35   #967
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Det er godt å lese ingling.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 28-10-22, 15:43   #968
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Tlf. om 2. gangsintervju til uka.

Gammel 28-10-22, 16:46   #969
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 28-10-22, 17:34   #970
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Tlf. om 2. gangsintervju til uka.

Utrolig bra!

Gammel 28-10-22, 18:59   #971
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 58
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Glede på lavt nivå, men glad er glad. Jeg kom over en deodorant som jeg trodde var utgått siden jeg ikke har sett den på en stund og attpåtil var det 3 for 2-tilbud.

Gammel 28-10-22, 20:14   #972
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

At jeg tok meg i nakken og gikk på en treningstime jeg hadde bestemt meg for å droppe. Nå sitter jeg her og nyter inngangen til helg.

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 31-10-22, 13:08   #973
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Niåringens store entusiasme over Halloween. Har jabba konstant om hvilke planer hun har for kvelden.

Gammel 31-10-22, 13:40   #974
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kunne gå til en av direktørene og si: "Beklager. Nå legger jeg meg like flat som arkivverket."

Han tok referansen, lo godt og så fiksa vi opp alt sammen i samarbeid heller en å flytte saken frem og tilbake mange ganger.

Gammel 31-10-22, 13:48   #975
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Jeg fikk flyttet viktig møte fra imorgen til torsdag pga sykdom.Selv om jeg grudde meg veldig til å ringe...

Gammel 31-10-22, 14:42   #976
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Gjennomførte kjøretime 3, og har ikke krasjet eller rotet veldig masse. Kjørelærer er fornøyd, og jeg begynner å tro at jeg skal ta lappen en eller annen gang.

Kaija er ikke aktiv  
Gammel 31-10-22, 18:55   #977
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av venla, her.

Niåringens store entusiasme over Halloween. Har jabba konstant om hvilke planer hun har for kvelden.

Jeg har blitt glad i Halloween etterhvert altså!

Her tenkte vi at lillesøster var for liten, men da hun så storebror kle seg ut og gå, ville hun også. Vi hadde heldigvis et svart tyllskjørt vi hadde arvet og en svart kappe etter storebror som kunne rulles opp. Så ble hun så fornøyd.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 31-10-22, 19:33   #978
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg kunne gå til en av direktørene og si: "Beklager. Nå legger jeg meg like flat som arkivverket."

Han tok referansen, lo godt og så fiksa vi opp alt sammen i samarbeid heller en å flytte saken frem og tilbake mange ganger.

Nå lo jeg nesten på meg. Herlig.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 31-10-22, 19:54   #979
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg har blitt glad i Halloween etterhvert altså!

Her tenkte vi at lillesøster var for liten, men da hun så storebror kle seg ut og gå, ville hun også. Vi hadde heldigvis et svart tyllskjørt vi hadde arvet og en svart kappe etter storebror som kunne rulles opp. Så ble hun så fornøyd.

Her har det foreløpig bare vært besøk av barnehagebarn type 3 år. Og de er så søte.

Gammel 31-10-22, 20:39   #980
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har hatt 47 barn på døra her i dag.

Alt fra bittesmå søtinger som ikke snakker rent, til slampete tenåringsgutter, og alle var så hyggelige og høflige, tok bare en ting før jeg sa at de kunne ta to, takket fint og ønsket meg god Halloween, god kveld videre og sånt.
Jeg liker Halloween skikkelig godt.

Nå måtte jeg slå av lyset for kurven var tom. I tillegg til innpakket ymse godis hadde jeg og barnebarna bakt stilige sugarcookies vi singelpakket i cellofan. Til min store overraskelse var det disse som forsvant først.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:51.