Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #3

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-07-19, 21:19   #961
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Fins det en tråd for fullstendig overkok? Ikke det, nei, da bruker jeg denne.
5 drittunger som satt i et busskur og ropte tjing-tjong, bing-bong etter mitt turfølge idag, en asiatisk kvinne.
Først prøvde jeg å se stygt på de uten at de ga seg, så da bråsnudde jeg og gikk bort og sa mye om hvor uendelig lavmål det er å oppføre seg slik.Lykkeligvis hadde han ene navnet sitt på skatebordet sitt, noterte meg det, og har nå ringt til hans far og fortalt hvilken fattig oppførsel ungen hans har når han er ute.

Gammel 04-07-19, 22:09   #962
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Hurra for det!

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv  
Gammel 04-07-19, 22:23   #963
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nextlife!!!

Gammel 04-07-19, 23:23   #964
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

Feriehuset vi har leid i Danmark og skulle reise til har brent ned ... Novasol har ingenting annet ledig og vi er nå fire voksne og fire barn som står uten et sted å bo den fordømte uka. Dette har jeg ikke villet fortelle ungene ennå, siden de gleder seg fillete. :gråte:

Må dere leie via Novasol? Sjekk om Color Line har noe ledig.

Gammel 05-07-19, 07:12   #965
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Det er tre grader ute og sludd. Halvparten av grønnsksplantene mine frøs i natt.

Usj. Hørte at det haglet på Sognsvann i går. Var kaldt her i Oslo også, kun 8c på morgenen. 😣

Gammel 05-07-19, 09:12   #966
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hagl kan man jo ha i 28 varmegrader også da, når det blir tordenvær og kraftig lavtrykk. Men det er ikke noe trivelig det heller.

Gammel 05-07-19, 09:28   #967
Anne C

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Senebetennelse i begge underarmene og det verker i en tann jeg vet jeg burde rotfylle.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 05-07-19, 09:32   #968
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nextlife, er det mulig?? Og lurer på hva faren til denne drittungen sa.

Gammel 05-07-19, 09:40   #969
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

5 drittunger som satt i et busskur og ropte tjing-tjong, bing-bong etter mitt turfølge idag, en asiatisk kvinne.
Først prøvde jeg å se stygt på de uten at de ga seg, så da bråsnudde jeg og gikk bort og sa mye om hvor uendelig lavmål det er å oppføre seg slik.Lykkeligvis hadde han ene navnet sitt på skatebordet sitt, noterte meg det, og har nå ringt til hans far og fortalt hvilken fattig oppførsel ungen hans har når han er ute.

Jeg snakket til noen dritunger her om dagen jeg også. De var atale med hverandre, på en måte man bare ikke oppfører seg mot andre. Svare gjorde de også, men jeg tror de tok tegninga da ejg var andremann som snakket til dem.

Gammel 05-07-19, 11:15   #970
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Barn (10-12 år) som sitter rett bak meg flyet og snakker høyt og ler, under hele flyturen . Og foreldre som også snakker høyt til hverandre og til barna.

Og ja, følte meg gammel når også ungdommene mine reagerte på dette. :knirk:

Gammel 05-07-19, 13:06   #971
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Feriehuset vi har leid i Danmark og skulle reise til har brent ned ... Novasol har ingenting annet ledig og vi er nå fire voksne og fire barn som står uten et sted å bo den fordømte uka. Dette har jeg ikke villet fortelle ungene ennå, siden de gleder seg fillete. :gråte:

Vil du fortelle meg når og hvor? Jeg elsker å søke på sånt.

annemede er ikke aktiv  
Gammel 05-07-19, 13:37   #972
Anne C

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Vil du fortelle meg når og hvor? Jeg elsker å søke på sånt.

Jeg lurte også på det, men turte ikke å spørre.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 05-07-19, 16:01   #973
Anne C

Anne C sin avatar

Standard

Bare minutter etter at kompisen til minsten har dratt, etter å ha vært her over et døgn, begynner han å mase på meg om at vil gjøre noe. Den ungen klarer ikke å sysselsette seg selv, det har han aldri gjort. Jeg gidder ikke å underholde en på 13 år, det får han klare selv.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 05-07-19, 17:29   #974
Hønni

Hønni sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

At jeg har surret bort siste arbeidsdag før ferien med å gjøre en masse annet enn det jeg skulle gjøre og dermed ikke har siste arbeidsdag likevel.

Hønni er ikke aktiv  
Gammel 05-07-19, 17:47   #975
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Litt glade nyheter i gruffetråden: en svært iherdig Novasol-ansatt ordnet nytt hus til oss via en konkurrent.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv  
Gammel 05-07-19, 17:59   #976
Anne C

Anne C sin avatar

Standard

Litt glade nyheter i gruffetråden: en svært iherdig Novasol-ansatt ordnet nytt hus til oss via en konkurrent.

Så bra! Det skulle jo egentlig bare mangle.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 05-07-19, 18:05   #977
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Så bra! Det skulle jo egentlig bare mangle.

Mnjaei ... De kan jo ikke noe for at huset brant ned, og at det er fullt overalt midt i ferietiden. Jeg hadde vært lei meg og trist om det bare ikke ble noe av, men hadde aldri tenkt at Novasol hadde noe ansvar for å kontakte en konkurrent (som for øvrig også gikk nokså langt utenfor "normalen" an hjelpsomhet) og ordne oss hus.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv  
Gammel 05-07-19, 21:18   #978
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Dette burde lagt i gladtråden, men siden jeg la saken her, følger jeg opp her.
Pappaen til drittungen jeg snakket med i går var litt månebedotten, og sa ikke så mye mer enn unnskyld og at han skulle snakke med sønnen.
I dag ringte han meg opp og sa at han hadde lirket navnet på de andre ut av barnet sitt, de andre foreldrene var kontaktet og informert.
Han lurte på om min turveninne ville møte de og motta unnskyldning, eller om de skulle finne på noe annet (av respekt for turvenninnen, kan jo være lite kjekt å møtes i en slik situasjon). De er koblet opp, så får de finne ut av det med hverandre.
Jeg har trua på folk.

Gammel 05-07-19, 21:23   #979
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hipp hurra for foreldre som virker!

Gammel 05-07-19, 21:45   #980
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Hipp hurra for foreldre som virker!

Ja, jeg ble veldig positivt overrasket.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:15.