|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#961 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Konfirmant 2017Vi hadde 30 småflasker og 6 store. Var ca 30 gjester. Hadde også vannkarafler med sitronvann på bordene. Alle småflasker gikk men vi hadde 3-4 store flasker igjen.
|
|
|
#962 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Konfirmant 2017Ringnes tilbud på Rema. 9,95 for 1/2 litere.
|
|
|
#963 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Konfirmant 2017Vi hadde eplenektar fra Askim frukt og bærpresseri i tillegg til 1 1/2 liters flaster med brus og Farris (med og uten smak). Greit å ha noe uten bobler i også. Og saltstenger og casewnøtter som salt ved siden av et fruktfat. Gikk mye casewnøtter. Hadde kjøpt en diger pose på asiabutikken, og nesten hele gikk med. Vi passet på å kjøpe inn mer enn nok brus, det skulle ikke gå tomt. Går mer enn en tror, spesielt om det er varmt den dagen. |
|
|
|
|
#964 |
|
--
|
Sv: Konfirmant 2017Vi hadde også en utrolig vellykket dag på lørdag. Vi hadde det hjemme med hjemmelaget koldtbord og alt gikk helt på skinner. Flott vær var det også, så kaker og kaffe tok vi på verandaen/terrassen. Hadde en venninne til å hjelpe til på kjøkkenet, det var gull verdt. |
|
|
|
|
#967 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Konfirmant 2017Ja, varmen bidrog nok litt. Og så gikk det også litt melk, ref bildet du kanskje så på FB, Divine, av litatulle som drikker melk av stettglass.
|
|
#968 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Konfirmant 2017Dere har alt dere trenger av glass og sånt, Divine? For jeg har AVSINDIGE mengder ikea-vinlass av alle slag: Rødvin, hvitvin, champagne.
|
|
#969 |
|
Textrovert
|
Sv: Konfirmant 2017
Jeg tror at selskapslokalet har alt vi trenger, men jeg skal jaggu meg dobbeltsjekke. Hvis ikke, så kan det godt hende at jeg sier ja takk til å låne.
|
|
#970 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Konfirmant 2017Hos oss gikk det mest springvann, faktisk. Vi hadde småflasker med diverse brus og mineralvann plassert der folk hentet mat, og vannkarafler på bordene. Det var var veldig mye drikke igjen, selv om det var så varmt på lørdag.
|
|
#971 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Konfirmant 2017Hos oss gikk det ca 12 liter brus tipper jeg, en stor flaske farris, masse vann, en sixpack med øl, et par-tre bokser med alkoholfritt øl, to flasker rødvin og en hvitvin. Har masse brus igjen. Og kake. |
|
|
|
|
#972 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
Sv: Konfirmant 2017Jeg bare håper det blir så varmt at litervis med kald drikke trengs
|
|
|
#973 |
|
#IsItOctoberYet?!
Sv: Konfirmant 2017Forresten... Kan jeg ha lunsjstørrelse (33x33 cm) på servietter til buffeten? Finner ikke servietter med noter i middagsstørrelse...
|
|
|
#974 |
|
Textrovert
|
Sv: Konfirmant 2017Ja, herlighet! Det kan du da virkelig!
|
|
#977 |
|
#IsItOctoberYet?!
Sv: Konfirmant 2017Supert! Servietter bestilt
|
|
|
#978 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Sv: Konfirmant 2017Hos oss gikk det 2 fl cider og 2 fl prosecco til velkomst. Det var sol og ca 10 grader. Deretter 8 fl eplemost og 4 fl vin til forrett og hovedrett, ukjent hvor mye vann. Deretter kaffe. Vi var 19 stk.
|
|
#979 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Konfirmant 2017Nå har jeg vært på runde og sett på lokalene vi har leid, herremin så fine! Det blir veldig bra.
![]() |
|
|