Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Den nye Frontierville-tråden

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-08-10, 20:13   #961
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Jeg må også mate 10 ikke-sultne kyllinger

Macky er ikke aktiv  
Gammel 09-08-10, 22:17   #962
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Dere som har fått to puter, hvordan fikk dere dem?

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv  
Gammel 09-08-10, 22:25   #963
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.024
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Putene kan droppe når du henter bonus fra the Inn. Jeg hadde ei før jeg fikk pute-oppdraget og fikk nr 2 tre-fire dager etter oppdraget kom, tror jeg.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv  
Gammel 09-08-10, 22:30   #964
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Putene kan droppe når du henter bonus fra the Inn. Jeg hadde ei før jeg fikk pute-oppdraget og fikk nr 2 tre-fire dager etter oppdraget kom, tror jeg.

Ok. Jeg har jo tatt daglig bonus fra Inn i mange uker, samt bygget mange flere inn. Men får jeg puta? Niks.

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv  
Gammel 09-08-10, 22:54   #965
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Jeg har mange kyllinger.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv  
Gammel 10-08-10, 14:00   #966
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.020
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Opprinnelig lagt inn av morgana, her.

Fy søren så vanskelig å få ullhansker. Ha 3 par og mangeler fortsatt 3 par. Tusen takk for det paret du sendte, miromurr.

Trenger man seks par?
Jaja, jeg har fremdeles fire par igjen, og har ikke fått oppdraget ennå, så jeg stresser ikke med det.

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv  
Gammel 10-08-10, 14:11   #967
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Jeg har noen par med ullhansker, om noen skulle trenge det! For meg var det vanskeligst å få ullfrakken.

__________________
Jentene 93 og 02
Tove er ikke aktiv  
Gammel 10-08-10, 18:28   #968
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Jeg har noen par med ullhansker, om noen skulle trenge det! For meg var det vanskeligst å få ullfrakken.

6 par ullhansker og 1 frakk eller? :hamstrer:

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv  
Gammel 10-08-10, 19:39   #969
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

6 par ullhansker og 1 frakk eller? :hamstrer:

Skal se hva jeg har, ikke sikker på antall.

__________________
Jentene 93 og 02
Tove er ikke aktiv  
Gammel 10-08-10, 19:44   #970
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Jeg tror jeg og har noen hansker hvis noen trenger.

__________________
Interference er ikke aktiv  
Gammel 10-08-10, 19:48   #971
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

6 par ullhansker og 1 frakk eller? :hamstrer:


AC level 30 ikke sant? Du har det ikke på ønskelista, og ble derfor usikker på om det er rett person.

__________________
Jentene 93 og 02
Tove er ikke aktiv  
Gammel 10-08-10, 20:27   #972
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

AC level 30 ikke sant? Du har det ikke på ønskelista, og ble derfor usikker på om det er rett person.

Ja. AC level 30. Men jeg mente ikke at jeg skulle få alt det der, jeg mente å spørre om det var det man trengte på det oppdraget eller om det var noe mer sånn at jeg kan spare på det da jeg ikke har kommet til det oppdraget enda. Ordla meg helt teit.
Jeg har 6 par hansker og noen kåper allerede, bytter ikke inn så ofte sånn i tilfelle.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv  
Gammel 10-08-10, 20:46   #973
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Endelig ferdig med kyllingoppdraget og er ikke lei meg for det.

Tinka er ikke aktiv  
Gammel 10-08-10, 20:55   #974
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Ja. AC level 30. Men jeg mente ikke at jeg skulle få alt det der, jeg mente å spørre om det var det man trengte på det oppdraget eller om det var noe mer sånn at jeg kan spare på det da jeg ikke har kommet til det oppdraget enda. Ordla meg helt teit.
Jeg har 6 par hansker og noen kåper allerede, bytter ikke inn så ofte sånn i tilfelle.

Åja! Jeg husker ikke det oppdraget. Det er lenge siden nå.

Men jeg har altså noen hansker og kåper.

__________________
Jentene 93 og 02
Tove er ikke aktiv  
Gammel 10-08-10, 21:22   #975
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Jeg samler oksekoteletter og hadde 3 av 4. Det stod at koteletter får man ved oksekolleksjoner, og lure meg byttet bort 1. Så nå har jeg bare 2.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv  
Gammel 10-08-10, 21:36   #976
morgana
På vent....
 
morgana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
Innlegg: 1.985
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Jeg samler oksekoteletter og hadde 3 av 4. Det stod at koteletter får man ved oksekolleksjoner, og lure meg byttet bort 1. Så nå har jeg bare 2.


Er det det som heter ribeye? Kan se hva jeg har .

morgana er ikke aktiv  
Gammel 10-08-10, 21:37   #977
morgana
På vent....
 
morgana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
Innlegg: 1.985
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

Trenger man seks par?
Jaja, jeg har fremdeles fire par igjen, og har ikke fått oppdraget ennå, så jeg stresser ikke med det.

Kan sikert sende i retur når du kommer dit.

Nå venter og venter jeg på at villblomstene skal vokse igjen....

morgana er ikke aktiv  
Gammel 10-08-10, 21:39   #978
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Noen som har noen ferdigmata kyllinger?

Macky er ikke aktiv  
Gammel 10-08-10, 21:41   #979
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Opprinnelig lagt inn av Macky, her.

Noen som har noen ferdigmata kyllinger?

Jeg kan gå inn og mate nuh!

__________________
Jentene 93 og 02
Tove er ikke aktiv  
Gammel 10-08-10, 21:45   #980
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Jeg kan gå inn og mate nuh!

Men jeg har vært inne hos deg idag Så imorgen kveld?

Macky er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no