Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Jordmødre

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-07, 16:04   #941
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jordmødre

Da har jeg sett siste episode jeg og.

For en trillingfødsel Så fantastisk!!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 05-10-07, 16:46   #942
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Herregud, for noen knehøner. Låse inn ungen.

Det var dog formildende at det var en leiebil, så kan de skylde på at de ikke er vant med bil og nøkler og zånt.

Og så med motoren igang da...

Måtte inn å se på den siste nettfødselepisode, men vi fikk ikke noen oppklaring på hvordan de løste problemet. Kanskje de ikke ville at Hertz skulle se hvordan de måtte herpe bilen for å komme inn i den ...

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv  
Gammel 05-10-07, 18:03   #943
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Og så hadde hun kink i nakken - og i samme øyeblikk tar hun en smertestillende mot smerten

Hvis du VET hvor du har vondt, hvarforr behandla HELE kråppen???

Hun liknet jo bittelitt der hun stod og gnukket seg på nakken.

Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 05-10-07, 18:44   #944
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Hvis du VET hvor du har vondt, hvarforr behandla HELE kråppen???

Hun liknet jo bittelitt der hun stod og gnukket seg på nakken.

Gammel 05-10-07, 22:08   #945
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har tenkt på den der nakken hennes. Hun er faktisk litt skjev hele tiden.

Gammel 05-10-07, 22:11   #946
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har tenkt på den der nakken hennes. Hun er faktisk litt skjev hele tiden.

Det la jeg også merke til. Når hun henvendte seg til pappan til seteleiebabyen så satt hun og snudde på hele kroppen i stedet for å bare snu på hodet, og det så egentlig ganske komisk ut.

Gammel 05-10-07, 23:55   #947
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har observerte det der jeg og

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 05-10-07, 23:59   #948
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg henger ikke helt med i svingene jeg. Diskuterer dere det som skjer i den episoden som ikke er sendt enda?

Gammel 05-10-07, 23:59   #949
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 07-10-07, 10:30   #950
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg må si jeg fikk litt hetta da jeg onsdag formiddag ankom sykehuset og de ikke fant forsterlyden (hun hørte med en liten dings på magen, rakk ikke CTG), samtidig som jeg visste at kveldens episode handlet om dødfødsler. Etter litt leting fant de den til slutt. Jeg var SVÆRT lettet....

Hasselnøtt er ikke aktiv  
Gammel 07-10-07, 11:34   #951
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

dere påvirker meg så mye, at jeg måtte sette meg ned og se siste episode på nett. Så nå er ikke onsdag 19.55 ukas høydepunkt lengre

Men det var en bra episode da!

Når det gjelder å låse barnet inn i bilen, så fikk jeg meg tidenes latter

Gammel 07-10-07, 15:53   #952
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Jeg reagerte litt på at de satte sønnen frem. Denne bilen er en ny bil så den har airbag.

Hvis man slår av airbagen er det visstnok det sikreste stedet.

gajamor er ikke aktiv  
Gammel 07-10-07, 18:10   #953
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Hvis man slår av airbagen er det visstnok det sikreste stedet.

Er det sikrere bakovervendt i framsetet enn bakovervendt i baksetet?
Hva med frontkollisjoner og foran fra siden osv?
Jeg vil påstå det er større sjanser for det, enn å bli påkjørt fra siden?

Amelie er ikke aktiv  
Gammel 07-10-07, 19:09   #954
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Jeg syns også det hørtes rart ut, men trygg trafikk og forskjellige svenske sikkerhetsfolk påstår det er tryggest ved frontkollisjoner. Ved sidekollisjoner er midten bak best:

http://sikringavbarnibil.blogspot.co...arnesetet.html

gajamor er ikke aktiv  
Gammel 07-10-07, 21:54   #955
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

En av grunnene til at det også er sikrere å ha barnet bakover i fremsetet er at man da i gjennomsnitt lar barnet sitte bakover til de blir eldre viser undersøkelser. I tillegg slipper du situasjoner når du skal prøve å lete smokker som barnet har mistet med en arm bak osv osv.

Pelen er ikke aktiv  
Gammel 07-10-07, 23:46   #956
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Rypejenta, her.

Jeg likte også godt nordlendingen, og også hun som står bak henne til venstre. Og jordmorstudenten virket veldig sympatisk.

Hun nordlendingen nederst til venstre? Hun er i alle fall min favoritt. Syns det er synd at vi ikke har sett mer til henne.

... Jeg syns hun nordlendingen virker så rolig og laid back.

Hun nederst til venstre er det nærmeste jeg kommer i forhold til å "kjenne en realitykjendis". Hun bor ikke så langt unna meg og vi gikk sammen på bassengtrening for gravide med bekkenløsning i våres. Hun er virkelig trivelig.

~TM~ er ikke aktiv  
Gammel 07-10-07, 23:49   #957
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du får be om henne som jordmor neste gang.

Gammel 07-10-07, 23:56   #958
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Du får be om henne som jordmor neste gang.

Om det blir en neste gang, så blir det automatisk ks, men jeg kommer til å forhøre meg om å få med enten henne eller Arona.

~TM~ er ikke aktiv  
Gammel 09-10-07, 21:55   #959
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Tenkte kanskje noen er interessert i å lese om Silje og William i denne ukens Se og Hør For en nydelig gutt!!

Gammel 09-10-07, 22:00   #960
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Se og Hør, liksom.

Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:35.