|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#942 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Jordmødre
|
|
#943 |
|
Kidding, right?
|
|
|
|
#945 |
|
Absolut ateist
|
Sv: JordmødreJeg har tenkt på den der nakken hennes. Hun er faktisk litt skjev hele tiden.
|
|
#946 |
|
Hertuginne
|
Det la jeg også merke til. Når hun henvendte seg til pappan til seteleiebabyen så satt hun og snudde på hele kroppen i stedet for å bare snu på hodet, og det så egentlig ganske komisk ut.
|
|
#950 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: JordmødreJeg må si jeg fikk litt hetta da jeg onsdag formiddag ankom sykehuset og de ikke fant forsterlyden (hun hørte med en liten dings på magen, rakk ikke CTG), samtidig som jeg visste at kveldens episode handlet om dødfødsler. Etter litt leting fant de den til slutt. Jeg var SVÆRT lettet.... |
|
|
|
|
#951 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Jordmødredere påvirker meg så mye, at jeg måtte sette meg ned og se siste episode på nett. Så nå er ikke onsdag 19.55 ukas høydepunkt lengre
|
|
#953 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Er det sikrere bakovervendt i framsetet enn bakovervendt i baksetet?
|
|
|
#954 |
|
Travelt opptatt
|
Jeg syns også det hørtes rart ut, men trygg trafikk og forskjellige svenske sikkerhetsfolk påstår det er tryggest ved frontkollisjoner. Ved sidekollisjoner er midten bak best: |
|
|
|
|
#955 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
En av grunnene til at det også er sikrere å ha barnet bakover i fremsetet er at man da i gjennomsnitt lar barnet sitte bakover til de blir eldre viser undersøkelser. I tillegg slipper du situasjoner når du skal prøve å lete smokker som barnet har mistet med en arm bak osv osv. |
|
|
|
|
#956 |
|
trøtt
|
Hun nederst til venstre er det nærmeste jeg kommer i forhold til å "kjenne en realitykjendis". Hun bor ikke så langt unna meg og vi gikk sammen på bassengtrening for gravide med bekkenløsning i våres. Hun er virkelig trivelig.
|
|
#959 |
|
På flyttefot.
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: JordmødreTenkte kanskje noen er interessert i å lese om Silje og William i denne ukens Se og Hør
|
![]() |
|
|