|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)
|
|
|
#2 |
|
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Jeg skulle ønske Jens tok tydeligere avstand.
|
|
#3 |
|
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Har dere sett at MYL har en ny voldtekts sak med noe av den samme mediabruken ?
|
|
|
#4 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Er han satt i fengsel nå?
|
|
#5 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Jeg har lest boka til Jon Gangdal nå. Den satte i gang mange tanker. Følelsesmessig er det selvsagt sterkt å lese jentas historie, som absolutt er troverdig og sammenhengende. |
|
|
|
|
#6 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Hva skal egentlig de belyse?
|
|
#7 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Jeg syntes det er på høy tid at en overgrepstiltalt bør inn å sone! Nå har jeg funnet svaret! Dersom alt går som det skal må han inn å sone innen 25. november! Jeg håper han blir behandlet som alle andre straffedømte og ikke blir tatt på med silkehansker her!
|
|
#8 |
|
fri
|
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Da er han visst bak lås og slå: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/o...artid=10141089 |
|
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Ikke noe menneskerettsdomstol? Ingen nye vitner?
|
|
#10 |
|
Sviiisj!!
|
Tjah, det kan jo fortsatt komme. Jeg merker meg at han ble kjørt til soning av politiet, etter at han skulle ha møtt på tirsdag.
|
|
#11 |
|
Glamorøs
|
Og han har heller ikke betalt forsikringsummen han skulle.
|
|
#14 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Jeg også merket meg at han ble kjørt av politiet.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#15 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)http://www.dagbladet.no/2014/01/21/k...aken/31396727/
|
|
|
#16 |
|
This is normal!
|
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Dette sier Wikipedia:
|
|
|
#17 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Jeg har lest Klassekampen og det var fælt. Jeg lurer på når anarkister begynte å mene at myndighetene og "the establishment" måtte beskyttes mot vanlige mennesker og spesielt ungdommer. Jeg trodde det var omvendt. |
|
|
|
|
#18 |
|
Yes, we can!!
|
Anarkister er sprut sprø. Verdensbildet deres kan jo uansett ikke gå opp, så da må det bli inkonsistenser både hit og dit, tenker jeg. :generaliserer:
|
|
#19 |
|
Dårlig husmor
|
Det er jo for så vidt helt sant. Men det lille jeg har hørt fra anarkister før har aldri gått i retning av "Stakkars voksne veletablerte menn". |
|
|
|
|
#20 |
|
Personlig pessimist
|
Ja, jeg googlet. Godt voksen dame, altså. Sjarmerende.
|
![]() |
|
|